Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärinä ärsyttää potilaat, jotka käyvät lääkärillä "varmuuden vuoksi"

Vierailija
30.09.2018 |

Vaikka voisivat hoitaa vaivansa ihan itse syömällä oikein.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et mikään lääkäri ole. Jos olisit, niin tietäisit että tähän varmuuden vuoksi käyvien lukeutuu varsin kirjava joukko, johon ei väitteesi päde.

Vierailija
2/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kaltaistesi lääkäreiden vuoksi monet eivät hakeudu lääkärille silloinkaan, kun aihetta todellakin olisi.

Vierailija
4/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaana ärsyttää väärällä alalla olevat lääkärit. Kaikilla vaivoilla ei ole mitään tekemistä oikein tai väärin syömisen kanssa. Erittäin typerä yleistys, ja paljastaa sen että trollihan tämä onneksi olikin.

Vierailija
5/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potilaana ärsyttää väärällä alalla olevat lääkärit. Kaikilla vaivoilla ei ole mitään tekemistä oikein tai väärin syömisen kanssa. Erittäin typerä yleistys, ja paljastaa sen että trollihan tämä onneksi olikin.

Suurin osa "vaivoista" on hoidettavissa ravinnolla.

Vierailija
6/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun potilas ovesta vilahtaa, raha tilille kilahtaa"

Menisit yksityiselle töihin, vink-vink.

Vierailija
7/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tai potilaskaan voi tietää, mikä on varmuuden vuoksi lääkärillä käymistä, jos oireita on?

Mieheni ravasi vuosikausia lääkärillä selkäkivun vuoksi. Määrättiin vain särkylääkettä ja sairauslomaa hetkiseksi. Lopulta tuli vatsavaivoja, joita lääkittiin ensin kipulääkkeillä, liikahappoisuuslääkkeillä yms. Jos sinä lääkärinä olisit vaivautunut aluperin tutkimaan, mikä oli syynä oireiluun, niin mieheni saattaisi olla yhä hengissä. Kuvittelit vain mielessäsi, että kaikki johtuu miehen elintavoista.

Syöpä löytyi aivan liian myöhään, kun se oli jo levinnyt, eikä sitä pystytty enää siinä vaiheessa parantamaan.

Vierailija
8/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aiemmin kommentin, mutta se on näköjään jäänyt sensuuriin.

Meidän teini kävi eilen varmuuden vuoksi lääkärissä, kun kitalaessa oli valkoisia pilkkuja ja on pari viikkoa jo sairastellut. No ei ollut onneksi angiina, mutta lääkäri haisi vanhalta viinalta ja lasku 130€.

Turha puida mitään turhia käyntejä, kun asiakas kuitenkin maksaa. Mutta törkeää laskuttaa täyttä hintaa, jos ilmaantuu sinne töihin lauantaiaamuna krapulassa.

Vierailija
9/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käy vuosittain lääkärissä "varmuuden vuoksi" Ei ihme, että sairaat ei pääse lääkäriin.

Vierailija
10/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset käy vuosittain lääkärissä "varmuuden vuoksi" Ei ihme, että sairaat ei pääse lääkäriin.

Samoin miehet. Tällaisten 'varmuuden vuoksi' lääkärissä käymisten ansiosta on säästetty monta henkeä ja yhteiskunta on saanut jatkoaikaa hyville veronmaksajille. Juuri sen takiahan ehkäiseviä seulontojakin tehdään. Pitkälle edenneiden sairauksien hoitaminen tulee paljon kalliimmaksi yhteiskunnalle kuin ajoissa havaitut sairaudet.

Vierailija
11/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sekä tämän että terveellisemmän ruokavalionsa vuoksi elävät vuosia pidempään kuin miehet. Hyvä naiset!

Vierailija
12/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju oli täällä jo tänään aiemminkin? Miksi ”lääkäri” avasit uuden?

Vierailija
13/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tai potilaskaan voi tietää, mikä on varmuuden vuoksi lääkärillä käymistä, jos oireita on?

Mieheni ravasi vuosikausia lääkärillä selkäkivun vuoksi. Määrättiin vain särkylääkettä ja sairauslomaa hetkiseksi. Lopulta tuli vatsavaivoja, joita lääkittiin ensin kipulääkkeillä, liikahappoisuuslääkkeillä yms. Jos sinä lääkärinä olisit vaivautunut aluperin tutkimaan, mikä oli syynä oireiluun, niin mieheni saattaisi olla yhä hengissä. Kuvittelit vain mielessäsi, että kaikki johtuu miehen elintavoista.

Syöpä löytyi aivan liian myöhään, kun se oli jo levinnyt, eikä sitä pystytty enää siinä vaiheessa parantamaan.

Minulla on sama juttu omaiseni kanssa. Tulehdusarvot yli 400 eikä useampikaan lääkäri löytänyt mitään vikaa, passittivat kotiin. Ruumiinavauksessa sitten tehtiin syöpädiagnoosi.

Vierailija
14/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se ap joka väitti minulle että olin vain syönyt liikaa omenoita, kun menin lääkäriin närästyksen takia?

Myöhemmin multa löydettiin mahahaava.

Vierailija
15/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei vienyt minua varmuuden vuoksi lääkäriin mahakivun vuoksi. No umpisuoli ehti puhjeta. Hengenlähtökin oli aika lähellä silloin.

Vierailija
16/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku hölmö poistatti edellisen. Aihe tuntui kuitenkin kiinnostavan, joten avasin uuden. Jos sua häiritsee, niin älä lue.

Vierailija
17/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vähän joutavalta tuntuu, kun kehoitetaan varmuuden vuoksi käymään tarkistuttamassa jokainen luomi ja ihomuutos jonka kuvittelee näkevänsä. Siinähän itse saisi sitten ravata lekurilla harva se väli, aivan kuin resurssit ei olisi jo muutenkin tiukilla.

Vierailija
18/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan se ap joka väitti minulle että olin vain syönyt liikaa omenoita, kun menin lääkäriin närästyksen takia?

Myöhemmin multa löydettiin mahahaava.

Sen mahahaavan olisit välttänyt, jos et olisi niitä omenoita liikaa syönyt.

Vierailija
19/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku hölmö poistatti edellisen. Aihe tuntui kuitenkin kiinnostavan, joten avasin uuden. Jos sua häiritsee, niin älä lue.

Mutta luit sen edellisen vastauksia ja yhä oot jästipäisesti samaa mieltä? Mikään ei päässäsi liikahtanut, pelkästään vaan ärsyttää? Joopa joo.

Vierailija
20/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Jos minä astmaatikkona ja riskiryhmään kuuluvana en kävisi varmuuden vuoksi tarkastuttamassa pitkittynyttä flunssaani, voi siinä kyllä olla hengenlähtö lähellä jos keuhkokuume iskee. Ei siinä paljoa ruokavalio auta jos on keuhkot p*skana jo syntymästä lähtien....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä