Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa.Miksi mies sanoo: "tämä ei voi johtaa pitkään suhteeseen, mutta...." vaikka selvästi oli tunteita?

Vierailija
30.09.2018 |

Mikä on syynä? Ja mikä minussa on vialla? Jos mies sanoo ettei tämä voi johtaa pitkään suhteeseen, mutta selvästikin oli tunteita minun kanssa, niin että pystyi suutelemaan, muhinoimaan, seksiin,jne. Mitä tästä pitäisi nyt ajatella? Itse olen ihastunut, mutta hänkö ei? En tajua näitä pelejä! Enkä usko että hänellä on vaimoa tai toistakaan,(väitti olevansa sinkku,ja hakevansa pitkää suhdetta) tai ehkä hän haaveilee jostain toisesta muttei voi saada häntä?
Kertokaa PLEASE omia kokemuksia, mitä paljastui lopulta syyksi, ja taustalta? Muuten hän vaikutti kiinnostuneelta miusta, mutta sitten sanoi noin...?
Miten ihmeessä voi olla kemiaa,mutta "ei muka riittävästi pitkään suhteeseen"??
Olenko liian köyhä, ruma, vai mitä?En usko rumuuteen koska ei hän olisi voinut muhinoidakaan kanssani.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet että vika oli sinussa? Olisit onnellinen kun toinen sanoi suoraan noin ja voit nyt käyttää aikaasi sinulle oikean ihmisen etsimiseen.

Älä jää roikkumaan tuohon ja miettimään tilannetta.

Itselläni oli vähän vastaavanlainen juttu ja pahaltahan se tuntui. Sen jälkeen kuitenkin tapasin nykyisen puolisoni enkä voisi olla onnellisempi hänen kanssaan. Eli unohda ja mene eteenpäin, sinussa ei ole mitään vikaa.

no selvästihän minussa ON JOTAIN vikaa.Tämän yli en vaan pääse. Me oltaisiin oltu täydellisiä toisillemme.

Olet siis rakastunut, se voi saada tarrautumaan toiseen epätoivoisesti.

Mies on ollut hyvin suorasanainen, se on hyvä, koska se auttaa sinua irrottautumaan hänestä. Mies ei välitä sinusta tarpeeksi. Miksi joku ei välitä toisesta, ken tietää, syitä on lukemattomia, mutta sille ei voi oikein mitään. Monet eivät edes pysty kertomaan asiaa selvästi, vaan senkin takia roikottavat toista elämässään.

Nyt parasta mitä itsellesi voit tehdä, on mennä elämässä eteenpäin. Rakastumisen tunteet haihtuvat vähitellen. Kaikilla ihmisillä on näitä sydänsuruja ja niistä voi oppiakin jotain.

Vierailija
62/77 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet että vika oli sinussa? Olisit onnellinen kun toinen sanoi suoraan noin ja voit nyt käyttää aikaasi sinulle oikean ihmisen etsimiseen.

Älä jää roikkumaan tuohon ja miettimään tilannetta.

Itselläni oli vähän vastaavanlainen juttu ja pahaltahan se tuntui. Sen jälkeen kuitenkin tapasin nykyisen puolisoni enkä voisi olla onnellisempi hänen kanssaan. Eli unohda ja mene eteenpäin, sinussa ei ole mitään vikaa.

no selvästihän minussa ON JOTAIN vikaa.Tämän yli en vaan pääse. Me oltaisiin oltu täydellisiä toisillemme.

On jotain vikaa tuon miehen mielessä, muttei jonkun toisen.

Mullakin tuttuna ihminen, jonka kanssa sovittaisiin yhteen minusta täydellisesti, hän vaan ei ajattele niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaali mies kykenee tekemään selväksi sen, että haluaa seurustella mikäli kyseisen naisen oikeasti haluaa. Se ei vaan halua sinua mihinkään oikeaan, viralliseen suhteeseen. Kunhan viettää aikaansa kanssasi parempaa odotellessaan.

Vierailija
64/77 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin unelmieni miehen, joka ei kuitenkaan halunnut sitoutua. Hän halusi kyllä pitää yhteyttä ja turvautui minuun ystävänä, mutta kun omat tunteeni olivat voimakkaammat, se ”roikkuminen” kävi minulle henkisesti tosi raskaaksi. Tunteita oli, mutta mies sanoi, ettei vaan hänen osaltaan tarpeeksi. Itse taas näin yhteisen tulevaisuutemme täysin kirkkaana ja selvänä silmissäni.

Parin vuoden aikana asia ei edennyt, olimme hieman jumissa toisissamme mutta mies ei kuitenkaan halunnut ”oikeaa suhdetta”. Sitten kyllästyin, ja etsin seuraa muualta, rakastuinkin uudelleen. Mieskin löysi tyttöystävän, ja seurustelimme tahoillamme. Pidimme kuitenkin yhteyttä välillä, ystävinä.

Taas parin vuoden päästä olikin eri tilanne, olimme molemmat jälleen sinkkuja. Mutta nyt mies alkoikin kysyä minulta, että voisimmeko yrittää vakavaa suhdetta... en ollut yhtään valmis enkä varautunut tuollaiseen, koska olin jo mieltänyt hänet vain kaveriksi. Mutta siitä alkoi miehen sinnikäs ”kosiskelu”, ja jotenkin ne omat tunteeni ajan kanssa palasivat... ja vuosikausien tuntemisen jälkeen aloimme seurustella, ensin vähän kokeilumielessä ja sitten vakavammin. Nykyään olemme naimisissa ja meillä on yhteinen lapsi, ja olemme onnellisia.

Aika ei ollut silloin vuosia sitten oikea miehelle, vaikka se ehkä olisi ollut sitä minulle. Mutta kun tilanne muuttui ja hetki muuttuikin yhtä oikeaksi molemmille, suhde pystyi toteutumaan.. ja se on juuri se suhde, jonka näin silmissäni heti alussa.

Eli mies tyytyi sinuu kun tajusi ettei saa muualta toivomaansa parempaa.

En itse pystyisi tuohon.

Itselläni aika identtinen tilanne tuon edellisen kanssa, ja jälkikäteen täysin samaa mieltä kanssasi, mies tyytyi kun ei parempaakaan saanut. Aikanaan sen toki selitteli itselleen aivan toisin. Jälkikäteen ajateltuna oli valtava virhe hypätä kimppaan tämän miehen kanssa. Jos ei kerran rakasta tarpeeksi niin ei se rakkaus siitä lisäänny, vaikka muut vaihtoehdot alkaisikin näyttämään vielä huonommilta.

Vierailija
65/77 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin unelmieni miehen, joka ei kuitenkaan halunnut sitoutua. Hän halusi kyllä pitää yhteyttä ja turvautui minuun ystävänä, mutta kun omat tunteeni olivat voimakkaammat, se ”roikkuminen” kävi minulle henkisesti tosi raskaaksi. Tunteita oli, mutta mies sanoi, ettei vaan hänen osaltaan tarpeeksi. Itse taas näin yhteisen tulevaisuutemme täysin kirkkaana ja selvänä silmissäni.

Parin vuoden aikana asia ei edennyt, olimme hieman jumissa toisissamme mutta mies ei kuitenkaan halunnut ”oikeaa suhdetta”. Sitten kyllästyin, ja etsin seuraa muualta, rakastuinkin uudelleen. Mieskin löysi tyttöystävän, ja seurustelimme tahoillamme. Pidimme kuitenkin yhteyttä välillä, ystävinä.

Taas parin vuoden päästä olikin eri tilanne, olimme molemmat jälleen sinkkuja. Mutta nyt mies alkoikin kysyä minulta, että voisimmeko yrittää vakavaa suhdetta... en ollut yhtään valmis enkä varautunut tuollaiseen, koska olin jo mieltänyt hänet vain kaveriksi. Mutta siitä alkoi miehen sinnikäs ”kosiskelu”, ja jotenkin ne omat tunteeni ajan kanssa palasivat... ja vuosikausien tuntemisen jälkeen aloimme seurustella, ensin vähän kokeilumielessä ja sitten vakavammin. Nykyään olemme naimisissa ja meillä on yhteinen lapsi, ja olemme onnellisia.

Aika ei ollut silloin vuosia sitten oikea miehelle, vaikka se ehkä olisi ollut sitä minulle. Mutta kun tilanne muuttui ja hetki muuttuikin yhtä oikeaksi molemmille, suhde pystyi toteutumaan.. ja se on juuri se suhde, jonka näin silmissäni heti alussa.

En itse pystyisi tuohon.

En haluaisi minäkään kumppania, joka pitää yhteyttä exäänsä "ystävänä".

Minä taas toivoisin että kumppanilla olisi hyvät välit eksiinsä. Kertoo miten hoitaa eron.

Vierailija
66/77 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse pystyisi tuohon.

En haluaisi minäkään kumppania, joka pitää yhteyttä exäänsä "ystävänä".

Minä taas toivoisin että kumppanilla olisi hyvät välit eksiinsä. Kertoo miten hoitaa eron.

Ei toki ole hyvä olla riidoissa, mutta on outoa alkaa varta vasten viettää aikaa ja kaveerata exän kanssa suhteen päätyttyä. Elämässä pitäisi mennä eteenpäin ja etsiä ystävät muualta kuin existä.

Vierailija
67/77 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että kovasti ihastuneelle voi tuloksetta tolkuttaa vaikka suoraan ja fläppitaulun kanssa havainnollistaen, että kyse on vain seksistä ja kiinnostusta suhteeseen ei ole. Vaaleanpunaisten lasiensa läpi katseleva ihastunut ei vain kuule sitä, vaan keksii syitä ja selityksiä ilmiselville asioille.

Vierailija
68/77 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tuhlaa kallista aikaasi ja energiaasi tähän tapaukseen, voin näin jo nelikymppisenä kertoa että juuri tällaiset tapaukset ovat niitä, joiden vuoksi itseään haluaisi lätkiä poskille vuosikymmenien päästä: miksi, voi miksi kulutin sekuntiakaan tuollaisen uuvelon motiivien pohtimiseen! Miksen vaan suunnannut ulos aurinkoon ja jäätelölle. Miksen arvostanut itseäni tuolloin enemmän. Harvaa juttua katuu niin paljon kuin oman aikansa tuhlaamista kaikenkarvaisiin onnettomiin lokkeihin.

Tässä biisi sinulle tähän päivään, laita soimaan ja pistä tuon tyypin ajattelemiselle lopullinen piste. Nancy Sinatra: Don't let him waste your time

Juuri näin.

Vierailija
69/77 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan katsonut Forsytein taru-sarjaa? Siinä mies meni naimisiin vastahakoisen morsiamen kanssa joka oli pakotettu naimisiin miehen kanssa joka rakasti vaimoaan mutta vaimo suorastaan inhosi miestään. Erinäisten käänteiden jälkeen erosivat ja tarun loppuvaiheessa kun molemmilla oli uudet puolisot ja lapsia sama toistui lasten välillä, nyt vain niin että naisen poika oli miehen tyttären palvonnan kohteena. Muistan kuinka isä neuvoi epätoivoista tytärtään kuinka paljon helpompaa on olla se enemmän rakastettu suhteessa kuin olla se kerjäävä osapuoli. Tyttärellä oli muistaakseni ihailija joka rakasti häntä. On jäänyt mieleen isän surullisuus kun neuvoi tytärtäön.

Vierailija
70/77 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne on panetus.

Reikähän se on rinkelissäkin ja kassien tyhjennykseen käy vaikka se, tai sitten ap.

Vierailija
71/77 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saanut ihmisarvoa, olet vain pi**unkantoteline.

Tämän kun naiset jaksaisivat käsittää ja sisäistää, niin elämä olisi itse kenelläkin huomattavasti mukavampaa ja helpompaa.

Vierailija
72/77 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saanut ihmisarvoa, olet vain pi**unkantoteline.

Tämän kun naiset jaksaisivat käsittää ja sisäistää, niin elämä olisi itse kenelläkin huomattavasti mukavampaa ja helpompaa.

Ja kun tämän sisäistää ja käsittää, niin ymmärtää pysytellä visusti kaukana seksiä vonkaavista miehistä. Eivät ole vaivan väärtejä.

Vierailija
73/77 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, ap, mutta et vain ole sitä, mitä tämä mies haluaa. Monet ihmiset eivät kestä täysin yksin olemista, mutta jos sopivaa seurustelukumppania ei ole näkyvillä, he tappavat aikaa sen kanssa, mitä on sillä hetkellä saatavilla. Kukaan ei sano, että tämä olisi vastuullista toimintaa ja huomioisi millään tavalla tämän toisen henkilön (tässä tapauksessa sinun) tunteet, mutta käytännön todellisuus on se, että moni silti tekee näin. Valitan.

Vierailija
74/77 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa roikkui kerran eräs mies kenen kanssa oltiin käyty muutaman kerran ulkona ja touhuiltu sillointällöin kännissä. Kysyi miksen halua virallisesti seurustella ja sanoin ihan suoraan, että hänkin ihan ok mutta ei ole niin vahvoja tunteita että haluaisin seurustella. Mies alkoi jankata miten hän tietää että välitän hänestä ja mikä on todellinen syy, ettemme voi olla yhdessä :,D

Vierailija
75/77 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen tilanne ihan mahdollinen. Vastaan vaikka tämä saattaa olla taas keksitty aloitus. Kannattaa ainakin kuunnella tuota. Siis yrittää olla mukamas rehellisesti liikenteessä.

Jos kuitenkin vain toinen ihastuksesta sokea kannatta se ei niin ihastuneen vetäytyä.

Kyse on varmaan joistakin luonne jutuista ja haaveista mitä haluaa pitkältä parisuhteelta.

Vierailija
76/77 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa roikkui kerran eräs mies kenen kanssa oltiin käyty muutaman kerran ulkona ja touhuiltu sillointällöin kännissä. Kysyi miksen halua virallisesti seurustella ja sanoin ihan suoraan, että hänkin ihan ok mutta ei ole niin vahvoja tunteita että haluaisin seurustella. Mies alkoi jankata miten hän tietää että välitän hänestä ja mikä on todellinen syy, ettemme voi olla yhdessä :,D

Joillekin ei vain näytä riittävän syyksi se, että toinen ei halua. Pitäisi olla joku oikea syy, joka ilmeisesti voisi olla vaikka huono hiustyyli, jonka mies voisi käydä nipsauttamassa muodikkaaksi ananakseksi ja näin muuntua naisen unelmamieheksi. :)

Vierailija
77/77 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut että mistä ap päätteli että miehellä on tunteita häntä kohtaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan