Naiset kuvittelevat
Että heillä on aarre jalkojen välissä. Tosiasiassa jos sä et anna sitä miehelle, joku toinen nainen antaa ja mielellään.
Kommentit (6)
Mun miehelläkin on aarre jalkojen välissä. Me annetaan molemmat mielellämme toistemme nauttia omista aarteistamme, suorastaan pyydetään sitä.
Jos kävis niin, että toisen aarre lakkaakin kiinnostamasta, kannattaisi pikimmiten erota eikä hukata aikaa seksittömään kulahtaneeseen suhteeseen, me kun ei enää olla kovin nuoriakaan.
Jaaha, kiitos mielipiteestä. Mä en anna koskaan, mä (myös) otan.
Pitää saada, että viitsii antaa. Jos mies antaa mulle, mä annan miehelle. Jos mies ei anna mulle, saa mun puolesta sen runkkuastiansa muualta hakeakin. Ja ihan tosielämässä huonosta seksistä seuraa yleensä myös ero, eli kantsii tsemppaa.
Ja kun puhun ”antamisesta”, puhun orgasmeista. Pelkän elimen tarjoaminen ei ole vielä mitään antamista.
Vierailija kirjoitti:
Pitää saada, että viitsii antaa. Jos mies antaa mulle, mä annan miehelle. Jos mies ei anna mulle, saa mun puolesta sen runkkuastiansa muualta hakeakin. Ja ihan tosielämässä huonosta seksistä seuraa yleensä myös ero, eli kantsii tsemppaa.
Ja sama pätee toisinkin päin. Kunpa kaikki naiset tajuaisivat sen, että jätetyksi/petetyksi päätyy jos luulee että molempien nautinnoksi riittää se että nuolettaa miehellä orgasmin ja antaa sitten toisen panna.
Mä vierastan kovasti tuota sanontaa, että nainen ”antaa”. Itse tulkitsen asian niin, että molemmat saavat ja nainen joko haluaa minua tai sitten ei. Jos haluaa, niin seksikin on yleensä silloin hyvää.
Ja jos ei, kuten ei kovin usein meilläkään, asialle on tehtävä jotakin.
Voi yrittää saada naisen halukkaammaksi hänen päänsä kautta. Ellei auta (kuten meillä ei tunnu olevan vaikutusta), niin sitten naisen olisi parempi etsiä sellainen mies jota haluaisi muulloinkin kuin pari päivää ennen menkkoja ja oviksen aikaan.
Minä saan kyllä hyvää seksiä muualta mutta mieluiten harrastaisin sitä kotona.