Neuvokaa.Miksi mies sanoo: "tämä ei voi johtaa pitkään suhteeseen, mutta...." vaikka selvästi oli tunteita?
Mikä on syynä? Ja mikä minussa on vialla? Jos mies sanoo ettei tämä voi johtaa pitkään suhteeseen, mutta selvästikin oli tunteita minun kanssa, niin että pystyi suutelemaan, muhinoimaan, seksiin,jne. Mitä tästä pitäisi nyt ajatella? Itse olen ihastunut, mutta hänkö ei? En tajua näitä pelejä! Enkä usko että hänellä on vaimoa tai toistakaan,(väitti olevansa sinkku,ja hakevansa pitkää suhdetta) tai ehkä hän haaveilee jostain toisesta muttei voi saada häntä?
Kertokaa PLEASE omia kokemuksia, mitä paljastui lopulta syyksi, ja taustalta? Muuten hän vaikutti kiinnostuneelta miusta, mutta sitten sanoi noin...?
Miten ihmeessä voi olla kemiaa,mutta "ei muka riittävästi pitkään suhteeseen"??
Olenko liian köyhä, ruma, vai mitä?En usko rumuuteen koska ei hän olisi voinut muhinoidakaan kanssani.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin ”muhinoinut” vaikka kuinka monen miehen kanssa, joiden kanssa en tosiaankaan haluaisi seurustella.
Huh. Kerrothan sitten miehelle joka sulle kelpaa suhteeseen, että olet tykännyt harrastaa paljon random panoja. Tai ehkä parempi ettet ala suhteeseen ollenkaan, jatka vaan samaan malliin.
....no öö. Ihan ensinnäkin voisit yrittää kysyä samoja asioita mieheltä. Toisekseen, ja tärkeimpänä pointtina, ihminen voi haluta parisuhdetta, mutta huomata ettei sellaisesta tulisi mitään henkilön x kanssa syystä y.
Ihmiset tapailevat, deittailevat, säätävät, you name it. Yleensähän tähän kuuluu aikuisilla ihmisillä seksi, ellei nyt ole jostain ihan yksittäisistä treffeistä kyse. En nyt tiedä mikä tuossa on niin hankalaa ymmärtää, kaikkien kanssa ei vaan natsaa sillä tavalla, että haluaisi ajatella sitä tapailukumppania myös seurustelukumppanina. Ei ole sitä kuuluisaa kemiaa (ja kyllä, on myös mahdollista että sinun mielestäsi on, mutta miehen mielestä ei), ei vaan tunnu nyt siltä että juuri tämän tietyn henkilön kanssa menisi tarpeeksi yks yhteen. Ei siinä ole lopulta mitään pahaa, ainakaan mielestäni, ei se tee kenestäkään huonompaa ihmistä varsinkin kun vielä suoraselkäisesti sanoo, ettei tästä jutusta nyt tule mitään.
Pettymyksiä ja sydänsuruja kyllä tulee eteen, nyt vaan häntä pystyyn :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet että vika oli sinussa? Olisit onnellinen kun toinen sanoi suoraan noin ja voit nyt käyttää aikaasi sinulle oikean ihmisen etsimiseen.
Älä jää roikkumaan tuohon ja miettimään tilannetta.
Itselläni oli vähän vastaavanlainen juttu ja pahaltahan se tuntui. Sen jälkeen kuitenkin tapasin nykyisen puolisoni enkä voisi olla onnellisempi hänen kanssaan. Eli unohda ja mene eteenpäin, sinussa ei ole mitään vikaa.
no selvästihän minussa ON JOTAIN vikaa.Tämän yli en vaan pääse. Me oltaisiin oltu täydellisiä toisillemme.
Mies arvioi, että sinun kanssasi parisuhteesta ei tulisi mitään. Ehkä hän pitää sinua liian tylsänä tai hulluna tai et vain yhtään kiinnosta enempää kuin hetken hupi. Miehet on kykeneväisiä panemaan paljon pienemmällä kynnyksellä kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysypä suoraan mieheltä.
no yritin, mutta suostuu selittämään vaan epämääräisesti että "ei voi selittää,se on vaan tunne, ei tunne tarpeeksi pitkään suhteeseen"
Mutta mielestäni tämä on valhe, koska ihan selvästi tunsi. Eihän hän olisi voinut käyttäytyä niin kuin teki jos ei tunne kemiaa minua kohtaan.
Kertokaa,voiko pelkästä seksisuhteesta seuratakin että hän haluaisikin enemmän kanssani joskus myöhemmin? (en todennäköisesti ala sellaiseen pelkkään seksisuhteeseen). Onko jollekin käynyt niin?
En kyllä toivoani pistäisi siihen, että seksi kanssasi on niin ylivoimaisen maagista, että mies sen vuoksi haluaisi enemmän. Taisit olla helppo pano ja tosiaan et kiinnosta muussa mielessä. Hyväksy , että olet vain seksisuhteessa tai jätä tämä tyyppi. Pahinta on roikkua suhteessa ja toivoa sen muuksi muuttuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysypä suoraan mieheltä.
no yritin, mutta suostuu selittämään vaan epämääräisesti että "ei voi selittää,se on vaan tunne, ei tunne tarpeeksi pitkään suhteeseen"
Mutta mielestäni tämä on valhe, koska ihan selvästi tunsi. Eihän hän olisi voinut käyttäytyä niin kuin teki jos ei tunne kemiaa minua kohtaan.
Kertokaa,voiko pelkästä seksisuhteesta seuratakin että hän haluaisikin enemmän kanssani joskus myöhemmin? (en todennäköisesti ala sellaiseen pelkkään seksisuhteeseen). Onko jollekin käynyt niin?
Tuossahan se vastaus tuli. Ei tunne TARPEEKSI alkaakseen suhteeseen. Seurustelu vaatii aika hemmetin suuret tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet että vika oli sinussa? Olisit onnellinen kun toinen sanoi suoraan noin ja voit nyt käyttää aikaasi sinulle oikean ihmisen etsimiseen.
Itselläni oli vähän vastaavanlainen juttu ja pahaltahan se tuntui. Sen jälkeen kuitenkin tapasin nykyisen puolisoni enkä voisi olla onnellisempi hänen kanssaan. Eli unohda ja mene eteenpäin, sinussa ei ole mitään vikaa.no selvästihän minussa ON JOTAIN vikaa.Tämän yli en vaan pääse. Me oltaisiin oltu täydellisiä toisillemme.
Valitettavasti suhteen muodostumiseen vaaditaan se, että molemmista tuntuu täydelliseltä. Älä tuhlaa aikaa turhaan haikailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin ”muhinoinut” vaikka kuinka monen miehen kanssa, joiden kanssa en tosiaankaan haluaisi seurustella.
Huh. Kerrothan sitten miehelle joka sulle kelpaa suhteeseen, että olet tykännyt harrastaa paljon random panoja. Tai ehkä parempi ettet ala suhteeseen ollenkaan, jatka vaan samaan malliin.
Olen eri, mutta miksi ihmeessä Juuri Sinun elämäntavoistasi poikkeavat ihmiset eivät saisi ryhtyä parisuhteisiin? Onko muitakin ihmisryhmiä kuin sinkkuseksiä harrastaneet ihmiset, joiden suhteista haluaisit päästä määräämään? Ja koskeeko tämä molempia sukupuolia, vai onko sinkkuseksiä harrastaneilla miehillä sinusta kuitenkin normaali oikeus rakkauteen ja parisuhteeseen sopivan kumppanin löytyessä?
Et saanut ihmisarvoa, olet vain pi**unkantoteline.
Mies piti sinusta seksuaalisesti, mutta muita tunteita ei ollut, vaan kuvittelit ne. Moni mies haluaa vain seksiä.
Sinussa ei ole mitään vikaa, vaan ette ole oikeita toisillenne. Unohda se mies, tapaat jonkun paljon paremman aikanaan.
Miehille ne tunteet tuossa tilanteessa on sitä, että kiveksissä käy kuhina kun hän muistaa, että sinulla on jalkojen välissä kikkelinmentävä aukko.
voiko sitoutumiskammoinen muuttuakin myöhemmin? Onko jollekin käynyt niin? Tai jos vaikka hän nyt pitääkin minua varalla,niin jos "roikun" hänessä, niin ehkä hän huomaa myöhemmin ettei saa ketään parempaa,ja sitten haluaakin enemmän minun kanssa?
Kuulostaa epätoivoiselta, joo, mutta olen epätoivoinen...
Fiksua ja suoraselkäistähän se on tältä mieheltä kertoa sinulle, ettei tarpeeksi tunteita ja halua suhteeseen ole, kuin että uskottelisi jotain muuta ja jatkaisi sinua hyväksikäyttäen. Sinussa ei ole mitään "vikaa", tämä kyseinen tyyppi ei vaan tahdo kanssasi seurustella. Se pitää hyväksyä, kunnioita itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
voiko sitoutumiskammoinen muuttuakin myöhemmin? Onko jollekin käynyt niin? Tai jos vaikka hän nyt pitääkin minua varalla,niin jos "roikun" hänessä, niin ehkä hän huomaa myöhemmin ettei saa ketään parempaa,ja sitten haluaakin enemmän minun kanssa?
Voi ollakin. Sitten joudut elämään tietoisena siitä, että olit miehellesi ainoa vaihtoehto ja että hän yhtään paremman vaihtoehdon ilmaantuessa lähtee. :)
Vierailija kirjoitti:
Sitoutumiskammo tarkoittaa yleensä, että "en halua sitoutua juuri sinuun, vaan odotan jotakuta joka todella kolahtaa". Epätoivo ei johda mihinkään. Älä toivo mahdottomia.
Hänellä ei tunteita ole, eikä tule. Deal with it!
Et vissiin sit ole "vaimomatskua".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli vähän vastaavanlainen juttu ja pahaltahan se tuntui. Sen jälkeen kuitenkin tapasin nykyisen puolisoni enkä voisi olla onnellisempi hänen kanssaan. Eli unohda ja mene eteenpäin, sinussa ei ole mitään vikaa.no selvästihän minussa ON JOTAIN vikaa.Tämän yli en vaan pääse. Me oltaisiin oltu täydellisiä toisillemme.
Miehen mielestä ette olisi täydellisiä kumppaneita - täydellisyys on siis lähinnä sinun romanttisissa haaveissasi eli mielikuvituksessa. Ja johtuu ihastuksesta, aivojen tuottamista hormooneistakin.
Voi mies silti tykätä sinusta ihmisenä ja kaverina.
Oletteko kovin nuoria ja kokemattomia?
Varsinkaan miehet eivät välttämättä edes pysty sitoutumaan kehenkään nuorina.
Löydät kyllä vielä oikean suhteen - ja jos on herkkä, niin ei kannata rikkoa itseään, vaan odottaa molemminpuolista tunnetta.
Ihastuminen ja rakastuminen on aina riski tunnetasolla - joten sitä pitää miettiä jo etukäteen. Ihminen voi kuitenkin päättää vain omasta puolestaa.
Mulla oli melkeinpä vastaava tilanne. Miestä kiinnosti toteuttaa seksifantasioitaan minun kanssani, muttei halunnut suhdetta. Ei kuulemma ollut valmis suhteeseen kun edelliset oli päättyneet huonosti, lol. Sanoi kerran mulle ”jos olisi yhtään parempi tilanne, niin olisit tyttöystävämateriaalia”.
Henkinen puoleni ei kestänyt tällaista roikottamista ja kun keskustelin miehen kanssa vakavasti tunteistani, hänestä ei kuulunut enää mitään. Parin viikon kuluttua näin facebookista, että mies on parisuhteessa naisen kanssa, jota epäilin jo pitkään kun näin sen tyylisiä kommentteja ja kuvia heidän välillään.
Älä haaskaa aikaasi tuollaiseen mieheen ap, tulet vain satuteuksi.
N24
Kyllä mä sanoisin, että mies pystyy pussailemaan ja muhinoimaan yms ilman sen suurempia haluja sitoutua. Olet riittävä kassien tyhjennykseen, mutta parisuhde kanssasi ei kiinnosta. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Sinussa ei ole sinänsä mitään vikaa, miehen mielestä et vaan ole se oikea vakavampaan suhteeseen.