Nyt sauna lämpiämään ja olut auki
Tarkemmin ajateltuna avaan ensin oluen. Saunan ehtii sitten illemmallakin
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Teetkö avannon? Itse olen just lähdössä avantoa tekemään, sit polttopuiden ja vesien kantaminen saunalle. Ja tuli uuniin, ehkäpä lähemmäs neljää menee se. Oluet on jo kylmässä.
Viime talvena oli avanto, mutta en ole tänä talvena vielä tehnyt. Hien saa saunassakin.
Älä ny hyvä ihiminen saunomista pilaa oluella.
Vettä sekä kiukaalle että kurkkuun.
Ei kait kukaan enään juo alkoholia, myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Älä ny hyvä ihiminen saunomista pilaa oluella.
Vettä sekä kiukaalle että kurkkuun.
Ei kait kukaan enään juo alkoholia, myrkkyä.
Pääasia ettei olutta laita kiukaalle vaan ainoastaan kurkkuun. Viiniäkin löytyy, koska varauduin.
Varmin tapana pilata ilta on juoda alkoholia ja sen päälle ottaa löylyt. Verenpaine rupeaa heittämään ja jalat lähtee alta.
Vierailija kirjoitti:
Varmin tapana pilata ilta on juoda alkoholia ja sen päälle ottaa löylyt. Verenpaine rupeaa heittämään ja jalat lähtee alta.
Eipä ole koskaan käynyt, ja kyllä pikku tuiskeessa saunominen on sitä parasta rentoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän se saunan lämmitysoluet ottaa. Ei saunominen tietty hirveässä kännissä ole hyvä juttu, voi vaikka horjahtaa kiukaalle. Mutta pikku hönössä ihan ok.
Sauna lämpiää jo ja olutta on. Kaksi kalaa savustumassa.
Lauantaiv perinne sauna plus avanto.
Vierailija kirjoitti:
Sauna lämpiää jo ja olutta on. Kaksi kalaa savustumassa.
Kalat puuttuu, mutta puut on sentään jo valmiina. Tuumausolutkin kohta nautittu, joten eiköhän kohta päästä jo ihan asiaankin, eli virittelemään tulia kiukaan alle. Toki se vaatii tulien virittelyoluen.
Alkoholismia.
Saunominen ok mut jos siihen kuuluu et pitää juoda ennen, jälkeen ja kylpiessä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismia.
Saunominen ok mut jos siihen kuuluu et pitää juoda ennen, jälkeen ja kylpiessä.
Sovitaan niin. Mulla on loistava päivä, etkä onnistu sitä pilaamaan vaikka kovasti koetat :)
Tulet pesässä, tunnin päästä pääsee löylyttelemään.
Teetkö avannon? Itse olen just lähdössä avantoa tekemään, sit polttopuiden ja vesien kantaminen saunalle. Ja tuli uuniin, ehkäpä lähemmäs neljää menee se. Oluet on jo kylmässä.