Mies menneisyydestäsi, jota joskus salaa kaipaat?
Kommentit (29)
Vierailija:
Seksisuhteeni joka kesti pari vuotta. Alkoi seksisuhteena, mutta päättyi muihin ominaisuuksiin perustuvana. MIeletön ihminen monipuolisesti.
... Meillä oli ihanaihana suhde joskus 7v sitten, silloin olimme molemmat onnettomissa avoliitoissa... Tapailtiin salaa, puhuttiin... Pyörittiin samoissa harratusporukoissa, ja aina kaikissa bileissä päädyttiin yhteen... Meidän suhde oli julkinen salaisuus, ja kaikki ties että oltiin unelmapari ja kuuluttiin yhteen, ja kaikki vain odotti, koska se virallisesti tapahtuu.
Ja sit kävi se tavallinen tarina: Minä jätin avomieheni Tonin vuoksi, mutta Tonin avovaimo uhkasi tappaa itsensä, mikäli Toni jättää hänet. Tästä huolimatta tapailtiin vielä, mutta Toni jäi avovaimonsa luo ja minä en halunnut olla " se toinen nainen" ...
Vieläkin harmittaa, enkä ymmärrä miksi Toni jäi. Nyt hän on saman naisen kanssa onnettomassa, lapsettomassa avioliitossa ja käyttää mielialalääkitystä. Minä olen onnellisesti naimisissa ja minulla on lapsia mieheni kanssa. Nykyinen suhde riittää ja tyydyttää, mutta Toni kummittelee ikuisesti: " mitä jos..." ?
Asiaa ei auta se, että vieläkin nähdään kuukausittain harrastuksen vuoksi. Ei vain enää pystytä puhumaan mistään asioista. Tekee ilmeisesti kummallekin liian kipeää...
Oih ja voih.
mutta eipä olisi edelleenkään helppoa elää sen kans!
että kaipaan Niilo Tarvajärveä! Siinä vasta persoona.
ja ihan puhtaasti seksisuhteeseen ; ) Monesti meinattiin, mutta ei sitten koskaan saatu tilaisuutta. Ehkä vielä joskus...
No, lukiossa olin onnettomasti ihastunut poikaan nimeltä Ate Konkka, jonka kanssa en siis seurustellut, sanojakin vaihdoin varmaan vain pari, mutta hän oli siis NIIIIIIN ihana! :) Ja nyt kaikki Aten nykyisin tuntevat tekisivät minullle suuren palveluksen kertomalla :
1) Ate on lihonut n 150 kiloiseksi / kasvattanut pujoparran / peseytyy enää n kerran kuussa tms
2) Ate on onnellisesti naimisissa, perustanut suurperheen ja vannoo upean vaimonsa nimeen..
:)
joista yksikin on tällä hetkellä hyvin menestyksekäs valitsemallaan tiellä.. Ja minä tyhmä menin hänet jättämään ilman järkevää syytä!! :(
Usein kaihoilen myös erään upea rakastajani perään.. Jos olisin vapaa viettäisimme varmaan nytkin helliä hetkiä yhdessä, en tiedä miksi ne silloin joskus ylipäätään loppuivatkaan!
On yksi.
Salaa rakastuin, mutta homma ei edennyt ystävyyttä pidemmälle, koska olin varattu.
En tiedä, mitä hänelle kuuluu nyt, emme ole nähneet moneen vuoteen. Usein hän on kuitenkin ajatuksissani...
Joka oli tyhmä, ei erityisen hyvännäköinenkään, mutta ISOmunainen. Ja minä hölmö en ymmärtänyt sen kalun arvoa silloin! :)
Tosin täytyy myöntää, että todella pitkän yhdessäolon jälkeen pitäisi taas löytää sitä intohimoa! Himon vähyys voi kyllä johtua siitäkin, että elämässäni on nyt muita ongelmia. :' (
Entinen työkaveri, jonka kanssa oli pientä vipinää muutamissa firman juhlissa. Siitä on jo 6 vuotta aikaa, mutta silti tuo mies kummittelee ajatuksissani lähes päivittäin! Liian moni asia muistuttaa hänestä. Viimeisestä tapaamisestakin on nyt jo yli 2 vuotta...
Mieheni tietää että elämässäni on ollut tämä henkilö ja kaiken lisäksi hän myös tuntee tämän miehen vuosien takaa!
Mutta enpä miestäni häneen vaihtaisi!!
Vierailija:
Entinen työkaveri, jonka kanssa oli pientä vipinää muutamissa firman juhlissa. Siitä on jo 6 vuotta aikaa, mutta silti tuo mies kummittelee ajatuksissani lähes päivittäin! Liian moni asia muistuttaa hänestä. Viimeisestä tapaamisestakin on nyt jo yli 2 vuotta...
Mieheni tietää että elämässäni on ollut tämä henkilö ja kaiken lisäksi hän myös tuntee tämän miehen vuosien takaa!
Mutta enpä miestäni häneen vaihtaisi!!
siis tällainen vakava ja pitkäaikainen ihastus, joka ei edennyt pidemmälle koskaan. viime tapaamisesta on VUOSIA! se soitti mulle viime kesänä humalassa, en voinut puhua. en tiedä mitä se halusi... on soitellut ennenkin. mut hyvänen aika alkoi sydän hakkaamaan! mietin monesti et miltä tuntuis jos nähtäis. olisko se samanlaista kuin ennenkin? en halua tietää.
lisäksi ensirakkauteni on jättänyt pysyvän ja kipeän paikan sydämeeni. oli tosi rakas vaikka oltiin ihan pentuja. kuoli muutama vuosi sitten oman käden kautta elettyään rankan elämän. :(
Haluisin ees nähä sen vuosien takaa. On kyl nykyään kuulemma vakavasti sairas.
Ja sit toinen: Iiiihana " pelkkä seksisuhde" , tai niin me sovittiin.. Mut mä tyhmä menin rakastumaan.. :(
Kait se oli melkein seurustelua, ei ihan ja tiesi miten naista käsitellään! Voi sitä huuman ja intohimon määrää. Pitkä välimatka teki kuitenkin tehtävänsä ja kumpikin olemme avioliitossa tahoillamme, mutta edelleen viikottain viestitellään ja mikä hauskinta olemme perhetuttavia keskenään, eikä puolisomme tiedä intohimoisesta vuosia kestäneestä suhteestamme.
Itse en ole puolisoani pettänyt, enkä petä, mutta kieltämättä joskus imartelee, kun esim olemme porukalla syömässä ja hän puhuu jostai semmoisesta asiasta jonka vihjeen tiedän heti, mutta muut tulkitsevat sen toisin.
Ihana ystävä edelleen, joskus kaipaan sitä läheisyyttä ja intohimoa, mutta onneksi sitä omassa suhteessa yllinkyllin:o)
Ensirakkauttani, hulvattoman hauskaa seuraa edelleen, mutten vakavasti ajattele....
Toinen aika samantapainen mies ku ensirakkaus, tunteet laimeammat henkisesti, fyysisesti vahvemmat.
Kolmas todellinen sielun kumppani, aivan ihana, mutten ikinä olosuhteista johtuen päässyt pidemmällä... kaivelee...
Neljäs, paras panoni ja seksisuhteeni joka kesti pari vuotta. Alkoi seksisuhteena, mutta päättyi (vai päättyykö) muihin ominaisuuksiin perustuvana. MIeletön ihminen monipuolisesti.
kaipaan välillä niin, että teke kipeää.. ehkä taas kesällä ;)?
kuuluu nykyisin Rauno Tiukkaselle (Rane)...liikkui suomen tivolin mukana muistaakseni kesällä -94. Oli sellainen tosi lyhyt vaaleaksi värjätty tukka ja TOSI mukava kundi! Helsingistä siis kotoisin, ikää nyt 36.v.
Meillä ei siis ollut mitään seksiä, mutta juteltiin se viikko joka yö, ja leikiteltiin ajatuksella et muutettais johonkin saareen asumaan ensi elämässä, missä ei muita ihmisiä :)
Jos joku tunnistaa, kerro mitä Ranelle kuuluu!
Ajatelkaapa naiset, se tavallisen oloinen perheenäiti hiekkalaatikon laidalla saattaa kantaa sisällään suuren rakkauden muistoa...
Joskus elämässä oli vaan pakko tehdä valintoja ja ne nyt eivät olleet sen sydäntä raastavan, tuskaisen mutta ihanan epäsuhteen puolella. Nyt turvallista ja mukavaa perhe-elämää enkä ikinä tule tietämään, oliko valinta oikein vai väärin. Mutta ikinä, ikinä en unohda. Enkä lakkaa rakastamasta.