Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni luulee että tonnikala on raakaa, yökkäilee kun syön sitä suoraan tölkistä

Vierailija
29.09.2018 |

Luulee että tonnikala pitää ensin kypsentää pannulla tai uunissa, ennen kuin sitä voi syödä.
Kuvittelin ensin että vitsailee, mutta ihan tosissaan näytti olevan.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

47-vuotias poikaystävä?

Onko oikea termi siis miesystävä? Vai ihan vaan mies? Minkäikäisenä pojasta tulee mies? Kun saa ensikerran pimppiä, vai täyttää 18?

Pojittelu tai tytöttely ehkä sopii jos on joku alle parivitonen. Näkee näitä tietysti välillä. 70-vuotias isä oli epikriisin mukaan käynyt lääkärissä tyttöystävän kanssa joka oli isää pari vuotta vanhempi.

Jotkut ei koskaan kasva yli aikuisuudesta.

Vierailija
22/57 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

47-vuotias poikaystävä, joka vääntelee naamaansa, yökkäilee ja vertaa tonnikalaa "pesemättömään tuheroon". Nyt yökkäilen minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yökkiikö se urpo myös graavilohelle?

Täytyy kokeilla joulun aikaan. En kyllä pidä graavilohesta itsekään, vain kypsästä kalasta. Mutta josko menisimme johonkin jossa tätä tarjotaan.

ap

Vierailija
24/57 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

47-vuotias poikaystävä, joka vääntelee naamaansa, yökkäilee ja vertaa tonnikalaa "pesemättömään tuheroon". Nyt yökkäilen minä.

Enemmän tuo tosiaan kuulostaa teini pojalta kuin lähes viisikymppiseltä mieheltä.

Vierailija
25/57 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tonnikalaa raakana syödä. Itsekin olen monta kertaa tehnyt niin sushiravintolassa.

Vierailija
26/57 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän tuo tosiaan kuulostaa teini pojalta kuin lähes viisikymppiseltä mieheltä.

Riippuu millaisissa piireissä pyörii. Harvat miehet niin fiksuja ovat, että tämä käytös olisi jollekin shokki.

Vierailija
27/57 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu millaisissa piireissä pyörii. Harvat miehet niin fiksuja ovat, että tämä käytös olisi jollekin shokki.

Poikamainen käytös on monista vain suloista ja hauskaa, ei ollenkaan shokeeraavaa.

Vierailija
28/57 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on vähän yököttävää syödä tonnikalaa suoraan tölkistä, varsinkin jos et syö koko tölkillistä. Etkö voisi käyttää lautasta?

Vierailija
29/57 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mies ei ole paljon ruokaa tai muitakaan kotitöitä itse tehnyt, kun on noin tietämätön tuohon ikään mennessä. Älkää ikinä muuttako yhteen, tai hän olettaa sinun ryhtvän äidikseen.

Vierailija
30/57 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin on vähän yököttävää syödä tonnikalaa suoraan tölkistä, varsinkin jos et syö koko tölkillistä. Etkö voisi käyttää lautasta?

Miksi käyttäisin jos haluan syödä pelkkää tonnikalaa. Maistuu parhaalta nälkäsenä kun haarukalla vetää suoraan purkista.

Koko purkin söin.

ap

Vierailija
31/57 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti mies ei ole paljon ruokaa tai muitakaan kotitöitä itse tehnyt, kun on noin tietämätön tuohon ikään mennessä. Älkää ikinä muuttako yhteen, tai hän olettaa sinun ryhtvän äidikseen.

Kyllä toi siivota osaa huushollinsa ja ruokaakin laittaa.

Ei ole aikomustakaan muuttaa kimppaan.

ap

Vierailija
32/57 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti seuraavaksi sushia.

Vierailija
33/57 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau.

Vierailija
34/57 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole ikinä syönyt sushia?

Vierailija
35/57 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikalaa voi aivan hyvin syödä raakana, ja pitääkin, jos ei halua pilata sen makua ja koostumusta. 

Vierailija
36/57 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole tonnikalaa mikä purkissa on se on boniittia.  :D

Vierailija
37/57 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille tämä artikkeli, missä kerrotaan miten purkkitonnikala on kypsennetty https://patarumpu.fi/2015/04/13/tonnikalan-tie-valtameresta-markettiin/

Vierailija
38/57 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkissa saa myös tonnikalaa.

Vierailija
39/57 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Raaka tonnikala haisee pesemättömältä tuherolta"

poikaystäväni 47v

ap

Sille sivistymättömälle voisi kertoa, että raakaakin tonnikalaa voi syödä.

Olen syönyt monesti. Ei haise sille :)

Suomessa voi olla saatavuus-ongelmia.

Vierailija
40/57 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten vaikka olisikin raakaa? Raaka kalahan on parasta herkkua suolattuna.

Merikalasta ei saa edes loisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme