Mitä tosi noloja musiikkisuosikkeja teillä on, vaikka olette ihan fiksuja ihmisiä?
Minä voin aloittaa. Olen melkein koko elämäni ollut tekemisissä klassisen musiikin kanssa (olen orkesterimuusikko).Nyt kuitenkin tykkään Jake Paulin It's everyday bro kappaleesta... Pistäkää paremmaksi
Kommentit (84)
Euroviisut on mun salainen heikko kohta :)
Korealaiset tyttö- ja poikabändit sekä korealaiset räppärit
Hyviä vastauksia,mutta ei mitenkään hirveän noloja.
Terveet Kädet. Ei ymmärretty Hankenilla tätä.
Abba, Spice Girls, Catcat, Katy Berry, Rihanna, Madonna, Britney, Shakira, Ariana Grande, Demi Lovato...
Kuuntelen paljon raskasta rockia ja klassista musiikkia, käyn paljon molempien konserteissa.
Humalassa kuulutan usein kuitenkin Sporifysta Markku Aroa.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä vastauksia,mutta ei mitenkään hirveän noloja.
Kyllä alottaja pajatson jo tyhjensi, sitä on hankala pistää paremmaksi. :D
Nolointa on mielestäni yleensäkään tehdä numeroa tästä ja hävetä jotain kuuntelemaansa kappaletta. Tottakai tiedostan, ettei kaikki kuuntelemani kappaleet ole sitä maailman arvostetuinta musiikkia, mutta mitä sitten?
Oon rokkimimmi ja salaa kuuntelen RuPaulia ja muita laulutaidottomia dragqueeneja.
Ei ole olemassa noloa musiikkia. Klassisen musiikin kuuntelijat/harrastajat vain ylimielisyyttään yleensä pitävät klassista musiikkia ainoana "oikeana" musiikkia. Sitähän se ei toki ole. terveisin klassista musiikkia pikkutytöstä lähtien opiskellut, mutta musiikki laidasta laitaan kuunteleva
Ylimielinen ammattimuusikko siellä väheksyy toisen ammattimuusikon tuotantoa. Tuo jos mikä on noloa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa noloa musiikkia. Klassisen musiikin kuuntelijat/harrastajat vain ylimielisyyttään yleensä pitävät klassista musiikkia ainoana "oikeana" musiikkia. Sitähän se ei toki ole. terveisin klassista musiikkia pikkutytöstä lähtien opiskellut, mutta musiikki laidasta laitaan kuunteleva
Johanna Tukiainen, Matti Nykänen, Maria Monde, Jake Paul, Rebecca Black ihan vaan muutaman nolon mainitakseni, että kyllä on olemassa ihan oma nolon musiikin genrensä. Jos ei ole lahjoja ja on pakko tuutata musaa ja esittää, niin kyllähän se hemmetin noloa on. Keskittäis sen energiansa osaamiseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna Tukiainen, Matti Nykänen, Maria Monde, Jake Paul, Rebecca Black ihan vaan muutaman nolon mainitakseni, että kyllä on olemassa ihan oma nolon musiikin genrensä. Jos ei ole lahjoja ja on pakko tuutata musaa ja esittää, niin kyllähän se hemmetin noloa on. Keskittäis sen energiansa osaamiseensa.
Ei noissakaan tapauksessa siinä musiikissa ole mitään noloa. Ja sehän nyt on vain sinun näkemyksesi ettei heillä ole lahjoja. Joku muu voi olla toista mieltä. Ja onkin kun noiden levyjä myydään ja keikoilla käy väkeä. Tuskin ne sinne puhtaasti masokismista menevät.
Portion Boys ja petri Nygård :( en tajua miten voin pitää noista, vaikka olen ihan täyspäinen ihminen..
Kuuntelen vieläkin ysäritechnoa.