Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avuttomat naiset

Vierailija
28.09.2018 |

En vaan voi käsittää näitä tapauksia, jotka tarvii MIEHEN apua yksinkertaisiin asioihin. Tuoreimpana esimerkkinä kuohuviinipullon avaaminen, joka ilmeisesti on erittäin miehinen työ. Löytyykö palstalta tällaisia naisia? Mihin arkisiin juttuihin tarvitsette miestä ja miksi?

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa eteen on tullut kuoharipullo, jonka korkki on niin tiukassa että en ole saanut sitä auki. Eikä kukaan muukaan nainen tai mies, paitsi yksi puuseppäkundi, jolla on aivan järjettömät näppivoimat.

Molemmilla kerroilla on kyseessä ollut luonnonkorkki.

Itse olen nyt päättänyt opetella sabragen jalon taidon - teräaseella sivaltamalla saa meikäläinen hentoisempikin nainen kuohari- ja samppanjapullon korkit satavarmasti auki!

Vierailija
122/134 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan voi käsittää näitä tapauksia, jotka tarvii MIEHEN apua yksinkertaisiin asioihin. Tuoreimpana esimerkkinä kuohuviinipullon avaaminen, joka ilmeisesti on erittäin miehinen työ. Löytyykö palstalta tällaisia naisia? Mihin arkisiin juttuihin tarvitsette miestä ja miksi?

Siis se korkki voi pamahtaa suoraan silmille, haluatko itse mustan silmän, vai mitä? Ei mulla ainakaan ole vain sellaisia voimia, joilla se korkin tuleminen hallitaan ja samalla muistaa suunnata pullon turvalliseen suuntaan. Sen verran harvemmin tulee kuohareita availtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kommentti kirjoitti:

Kylläpä on taas tehty auton renkaiden vaihdostakin rakettitiedettä. Hyvä tunkki ja hyvä rengasavain, niin vaihtuu myös naisen tekemänä puolessa tunnissa.

Renkaidenvaihto on yksinkertaista mutta tympeää hommaa. Raahata painavat renkaat varastosta ja takaisin. Kyykkiä maassa ja voi myös olla pultit jumissa. Sitten vielä pitää käydä huoltsikalla tarkastamassa rengaspaineet (moniko nainen osaa?) Parempi kehua miestä ja keittää kahvit valmiiksi 🙂

Miten julanklauta voi olla vaikeaa ottaa renkaasta mahdollinen korkki venttiilin päältä pois, laittaa siihen paine mittari, tarkastaa paine, ja laittaa korkki takaisin kiinni? Miten voi olla osaamatta? Sama kun ei osaisi pyyhkiä itse omaa takapuoltaan. Eri asia on jos homma pelottaa, tai ei uskalla tehdä, tai jännittää jos meneekin väärin, mutta osaamisesta se ei voi kiinni jäädä ihmisellä jonka älynlahjoilla on ajokortin kuitenkin saanut.

Vierailija
124/134 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kasvatettiin pikkulapsesta lähtien pärjäämään omillani. Lyön itse tarvittavat naulat seinään, ripustan valaisimet, kokoan huonekalut, tankkaan auton ja käytän katsastuksessa ja huolloissa jne. jne. Ei tämäkään ole hyvä. Monet miehet kokevat, että tallon heidän liikavarpailleen, kun en ole avuton elämänlanka.

Vierailija
125/134 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä normaalia keskivertonaista 10cm lyhyempänä olen kiitollinen minua pidempien ihmisten avusta. Esim. verhojen laittaminen ei onnistu, kun kiskot ovat tuolla 2,5m korkeudessa, vaikka miten haroisin kädet pitkällä tikkailla siihen suuntaan. 

Samoin, jos kattovalo poksahtaa palaa. Siinäpähän poksahtaisi sitten, jos itsestä olisi kiinni sen vaihtaminen.

Itse 156 senttisenä naisena olen ihan osannut kaupasta ostaa riittävän pitkät kolmiotikkaat, että mainitsemasi hommat hoituvat leikiten. Kirjoituksesi tuntuu absurdilta ja lyhyitä ihmisiä aliarvioivalta.

Mun mielestä tas kuulostaa absurdilta sekä järjettömältä se että 155 cm mittaisella varrellani kuljettaisin jatkuvasti rappusia mukanani, kun 190cm mieheni kohottaa vain kätensä ja homma on valmis. Mutta voihan sitä repiä viisaudenhampaatkin peräaukon kautta, mikäli vartavasten haluaa jotain statementtiä kuuluttaa.

Musta tuntuisi idioottimaiselta odotella viikko pimeässä, että mies tulisi työmatkalta vaihtamaan lampun. Olen eronnut ja tarve tikkaille tulee ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Tosiaankaan en raahaa kevyitä alumiinitikkaita jatkuvasti perässäni, niin kuin tahdot asian esittää.

Sinä vaikutat kyllä idioottimaiselta, vetäessäsi asiaan yhtäkkiä jonkun miehen viikon reissun, vaikka sokeakin näkee ettei siitä ollut kyse.

Vierailija
126/134 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä normaalia keskivertonaista 10cm lyhyempänä olen kiitollinen minua pidempien ihmisten avusta. Esim. verhojen laittaminen ei onnistu, kun kiskot ovat tuolla 2,5m korkeudessa, vaikka miten haroisin kädet pitkällä tikkailla siihen suuntaan. 

Samoin, jos kattovalo poksahtaa palaa. Siinäpähän poksahtaisi sitten, jos itsestä olisi kiinni sen vaihtaminen.

Itse 156 senttisenä naisena olen ihan osannut kaupasta ostaa riittävän pitkät kolmiotikkaat, että mainitsemasi hommat hoituvat leikiten. Kirjoituksesi tuntuu absurdilta ja lyhyitä ihmisiä aliarvioivalta.

Mun mielestä tas kuulostaa absurdilta sekä järjettömältä se että 155 cm mittaisella varrellani kuljettaisin jatkuvasti rappusia mukanani, kun 190cm mieheni kohottaa vain kätensä ja homma on valmis. Mutta voihan sitä repiä viisaudenhampaatkin peräaukon kautta, mikäli vartavasten haluaa jotain statementtiä kuuluttaa.

Perustelepa kommentoija nro 80, äläkä pelkästään alapeukuta. Vai huomasitko itsekin tollouden siinä, ettei vieressä oleva miehesi voi ojentaa jotain keittiön ylähyllyltä sinulle, vaan haet mieluummin kolmiotikkaat.

En tarkoita, ettei noin kannattaisi tehdä, vaan sitä, kun väität, ettei verhojen laittaminen onnistu sinulta edes tikkaita käyttäen. Etkö siis osaa ostaa tarpeeksi korkeita tikkaita? Niitä kyllä on myynnissä.

Useimmat kun siihen hommaan joutuvat käyttämään tikkaita. Normaalit ihmiset ovat myös sen verran järkeviä, että hankkivat sellaiset tikkaat, että kodinhuoltotyöt eivät kaadu pituuteen edes puolison ollessa poissa kotoa. On kiva saada esim. palohälyttimen ujellus pois päältä ihan itse.

En puhunut viestissäni verhoista mitään. Voit toki osoittaa olevani väärässä, jos laitat tähän lainauksen siitä kohdasta viestiäni, jossa verhot mainitsen.

Vierailija
127/134 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuisi idioottimaiselta odotella viikko pimeässä, että mies tulisi työmatkalta vaihtamaan lampun. Olen eronnut ja tarve tikkaille tulee ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Tosiaankaan en raahaa kevyitä alumiinitikkaita jatkuvasti perässäni, niin kuin tahdot asian esittää.

Sinä vaikutat kyllä idioottimaiselta, vetäessäsi asiaan yhtäkkiä jonkun miehen viikon reissun, vaikka sokeakin näkee ettei siitä ollut kyse.

Idioottimaista on luulla että toinen vetää aina perässään jotain tikkaita.

Eri.

Vierailija
128/134 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä lainaus, vaikka en olekaan se jonka pyysit laittamaan lainauksen. Muistin itsekin että verhojen laittamisesta nimenomaan tämä keskustelu oli. Samoin kun tuo lamppu: jos poksahtaa niin naiselta ei sen vaihto onnistu. Hän odottelee miestä sitten kotiin, että saa valot.

Vierailija
129/134 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustelepa kommentoija nro 80, äläkä pelkästään alapeukuta. Vai huomasitko itsekin tollouden siinä, ettei vieressä oleva miehesi voi ojentaa jotain keittiön ylähyllyltä sinulle, vaan haet mieluummin kolmiotikkaat.

En tarkoita, ettei noin kannattaisi tehdä, vaan sitä, kun väität, ettei verhojen laittaminen onnistu sinulta edes tikkaita käyttäen. Etkö siis osaa ostaa tarpeeksi korkeita tikkaita? Niitä kyllä on myynnissä.

Useimmat kun siihen hommaan joutuvat käyttämään tikkaita. Normaalit ihmiset ovat myös sen verran järkeviä, että hankkivat sellaiset tikkaat, että kodinhuoltotyöt eivät kaadu pituuteen edes puolison ollessa poissa kotoa. On kiva saada esim. palohälyttimen ujellus pois päältä ihan itse.

En puhunut viestissäni verhoista mitään. Voit toki osoittaa olevani väärässä, jos laitat tähän lainauksen siitä kohdasta viestiäni, jossa verhot mainitsen.

Katso ihan vaikka tämän kommentoimasi viestin lainaukset.

Vierailija
130/134 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan joskus tahallani heittäytyväni avuttomaksi ja osaamattomaksi jos en jotain hommaa halua tai viitsi tehdä.

En millään viitsi liata käsiä pissapojan nesteen tai öljyn lisäämisellä. Pyydän siis apua. Aina menee läpi kun kerran nainen olen.

Vierailija
131/134 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis se korkki voi pamahtaa suoraan silmille, haluatko itse mustan silmän, vai mitä? Ei mulla ainakaan ole vain sellaisia voimia, joilla se korkin tuleminen hallitaan ja samalla muistaa suunnata pullon turvalliseen suuntaan. Sen verran harvemmin tulee kuohareita availtua.

Ei se korkki lennä mihinkään kun siitä pidetään pulloa avatessa kiinni koko ajan. Ei ole voimalaji vaan tekniikkalaji, jonka voi oppia.

Vierailija
132/134 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan joskus tahallani heittäytyväni avuttomaksi ja osaamattomaksi jos en jotain hommaa halua tai viitsi tehdä.

En millään viitsi liata käsiä pissapojan nesteen tai öljyn lisäämisellä. Pyydän siis apua. Aina menee läpi kun kerran nainen olen.

No mä kyllä noi sujuvasti osaan mutta katsastuksessa olen heittäytynyt useammankin kerran blondiksi ja kerran ratsiassa. Sain vain huomautuksen kummallakin kertaa.

Vierailija
133/134 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä kyllä noi sujuvasti osaan mutta katsastuksessa olen heittäytynyt useammankin kerran blondiksi ja kerran ratsiassa. Sain vain huomautuksen kummallakin kertaa.

Tottakai minäkin osaan, mutta kun avuttomaksi heittäytymällä saan toisen hoitamaan homman niin tottakai toimin niin :D

Vierailija
134/134 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai minäkin osaan, mutta kun avuttomaksi heittäytymällä saan toisen hoitamaan homman niin tottakai toimin niin :D

Joo, tarkoitin siis että osaan ja teen sujuvasti kun ovat n. minuutin hommia. Jo se pari minuuttia menee kun etsii huoltsilla sopivaa uhria. Laita mies asialle niin olisit hoitanut homman moneen kertaan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä