Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sita Salminen

Vierailija
28.09.2018 |

Keskustelua kyseisestä tubettajasta. Hän on mun lemppari asmr-tubettaja, ootteko katsoneet?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut, mutta luin Sitan blogia joskus vuosia sitten, kun hän vielä kirjoitti tubettamisen sijaan. Ihan jees, en kyllä kovin ahkerasti jaksanut seurailla.

Vierailija
2/13 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kiinnostus lopahti kun kanava alkoi kaupallisistua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitan asmr-videoista en tykkää, mut blogia luin joskus. 

Vierailija
4/13 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni into kun se alkoi tekemään teennäisiä mainosvideoita, esim. se Kingis. Siis ymmärrän, että noi kuuluu someihmisen töihin, mutta ne vois tehdä vähän luontevammin.

Vierailija
5/13 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joskus hyvä.. nykyään niin kaupallinen että ei jaksa katsoa.. Thaimaaseen lähti katsomaan sukulaisiaan ja piti silloinkin 3 päivää uhrata kaupalliseen yhteistyöhön, varmaan tuntui sukulaisista kivalta. Videoiden taso on laskenut ja huomaa että rahan kiilto silmissä tehdään liukuhihna meiningillä. Voikohan toi tehä yhtään mitään ilman että kuvaa sitä instastoryyn?

Vierailija
6/13 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä asmr videoita! ihanan rauhoittava ääni yms

Vierailija
7/13 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin kaupallista paskaa suoltaa. Vaikuttaa juuri sellaiselta minä minä katsokaa mua tyypiltä kun vaan olla voi. Olis kamalaa elää tollasessa parisuhteessa jossa toinen on noin riippuvainen Suomesta ja elää vaan sille. Ja on huomattu että tosiaanki aivan kaikki pitää sinne Instastoryy tunkea "kattokaa mä tanssin hahhah"

Vierailija
8/13 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin kaupallista paskaa suoltaa. Vaikuttaa juuri sellaiselta minä minä katsokaa mua tyypiltä kun vaan olla voi. Olis kamalaa elää tollasessa parisuhteessa jossa toinen on noin riippuvainen Somesta ja elää vaan sille. Ja on huomattu että tosiaanki aivan kaikki pitää sinne Instastoryy tunkea "kattokaa mä tanssin hahhah"

Vierailija
9/13 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/13 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/13 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan Sitaa instagramissa, videoita en ole katsonut pitkiin aikoihin koska niin väkisin väännettyä paskaa suoltaa nykyään.

Siinä vaiheessa meni viimeistään maku koko ihmiseen, kun lähti sukulaisiaan "katsomaan" Thaimaahan, mutta kolme päivää menikin kaupallisen videon kuvauksiin, joku jo mainitsikin tästä täällä.

Hänen someriippuvuus paistaa kyllä läpi tosissaan. Ymmärrän että se on hänen työtään, mutta miksi se kaikki pitää päivittää ig storyyn?! Eikö hänen poikakaveriaan ärsytä, että kaikki menee nettiin, jopa poikienillastakin on pakko postata. En pystyisi seurustelemaan ihmisen kanssa, joka on noin riippuvainen somesta.

Muutenkin itsekeskeinen ja teennäinen ihminen, joka kuvittelee pelastavansa yksin maailman kun vähentää päästöjä (lentämistä/ostosten vähentämistä), kierrättää ja ryhtyy vegaaniksi. En sano, etteikö noilla olisi vaikutusta ja mietin itsekin nykyään millä voin vaikuttaa ilmastoon ja maapallon hyvinvointiin, mutta jotenkin Sita painottaa nuo kaikki itseensä ja välittyy sellainen käsitys, että hän yksin on se pyhimys.

Olen puhunut, kiitos ja hei.

Vierailija
12/13 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aiemmin tykännyt Poks-podcastista, se on ollut mukavaa hyväntuulista hömppää mitä voi kuunnella  siivotessa. Mutta nyt on alkanut kyllä rasittamaan toi Sitan ainainen paasaus esim. ilmastoasioista. Toki ovat tärkeitä aiheita ja niistä on hyvä puhua, sitä en kiistä. Mutta jotenkin hänestä tulee sellainen fiilis, että nostaa itseään näissä asioissa jalustalle. Vaikka muuten kyllä vaikuttaa sympaattiselta tyypiltä, niin tämä piirre on alkanut ärsyttämään. Varsinkin viimeisin jakso oli kyllä tuskaista kuunneltavaa.. 

Vierailija
13/13 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jollain on sama nimi kuin sekajäteastiota toimittavalla firmalla....?