Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te kolmikymppiset sinkut teette vapaa-ajallanne, ja missä tapaatte miehiä?

Vierailija
28.09.2018 |

Erityisesti kiinnostaa teidän kokemukset, jotka ette juokse yöelämässä/ käytä alkoholia.

Oma arkeni on armottoman tyhjää.. Päiväni kuluvat lähinnä lenkkipoluilla, metsäretkillä sekä kotona lukien ja elokuvia katsellen. Tällaista eloa olen viettänyt jo useamman vuoden, joten tuntuu suorastaan kuin elämä menisi ohitse! Olen hyvin introvertti, ja tämän lisäksi työskentelen hyvin naisvaltaisella alalla, joten en vahingossakaan pääse tutustumaan miehiin. Deittisovellukset eivät ole minun juttuni, joten mitä jää jäljelle? Tarvitsen ehdottomasti nyt ryhtiliikkeen, etten täysin homehdu sohvannurkkaani. Mutta mistä oikein aloittaa, neuvoja?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolutettuja naisia pohjoiseen ja itään, kouluttamattomia miehiä etelään ja länteen😑. Mutta kun ne eivät kohtaa.

Vierailija
42/42 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja tuntoja täällä kuin muilla ketjuun kirjoittaneella. Ikää on 35, ikisinkku, jostain tuli nyt vähän ylimääräistä painoakin vaikka mikään elämässä ei ole muuttunut.

Jos ei muuta mitään, jos syö ja liikkuu yhtä paljon joka vuosi, tulee noin puoli kiloa vuodessa painoa lisää, yleensä 25 vuotiaasta lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi