Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitää sanoa kampaajalle, jotta saisin 'messy high bun hairdo'n?

Vierailija
28.09.2018 |

Haluaisin tällaisen kampauksen: https://i0.wp.com/ideastotry.com/wp-content/uploads/2017/10/w-hairstyle…

Olen kolmelta eri kampaajalta eri tilaisuuksiin tätä toivonut ja näyttänyt eri kuvia, tulos on aina tällainen: https://cdna.hairromance.com/wp-content/uploads/2013/06/Hair-Romance-30…

Ei siis messy, sotkuinen ollenkaan, vaan aina sellainen kireä balettinuttura.

Eikö minulle sitten saa tuollaista ollenkaan, pitkiin, suoriin hiuksiin? Eikö niitä voi jollain kihartimella tehdä laineikkaammaksi ja ei niin suoriksi, että saisin tuollaisen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. En todellakaan osaa tehdä itse sellaista "huolettoman" näköistä nutturaa, vaan aina tulee kireä ja huoliteltu. Luulisi, että kampaajat osaavat. Mutta ei, aina petyn. Ja kun suomalainen nössö olen, en sano mitään :(

Vierailija
2/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajia paikalla? Mitä pitäisi sanoa, että saisi sitä mitä haluaa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuha mukaan?

Vierailija
4/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva * :D

Vierailija
5/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä nuo kaksi kuvaa: näin, ei näin. Kuva kertoo tsiljoona kertaa enemmän toiveistasi kuin sanat, yhden messy on toisen unmessy jos ollaan pelkkien sanojen varassa.

Vierailija
6/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva mukaan, ja selvennät vielä että pitää olla juurikin tuollainen rento ja "hutaistu" look, eikä mikään takakireä mamselli.

Vierailija
7/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kuha mukaan?

No mä jo mietin, että mitähän se kala siellä auttaisi :D

ap

Vierailija
8/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kampaaja pysty tekemään jonkun kuvan mukaan täysin samanlaista mallia hiuksiin. Useasti niissä lehtikuvissa esiintyvillä malleilla voi olla peruukki päässä.

Vierailija
9/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä riittävästi hiuksia tuohon ensimmäiseen vaihtoehtoon?

Vierailija
10/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä nuo kaksi kuvaa: näin, ei näin. Kuva kertoo tsiljoona kertaa enemmän toiveistasi kuin sanat, yhden messy on toisen unmessy jos ollaan pelkkien sanojen varassa.

Niin siis mulla on aina ollut kuva mukana. Olen jopa näyttänyt sellaista kuvagalleriaa, jossa on haluamiani messy bun -kampauksia kymmeniä ja kymmeniä. Ja silti aina menee pieleen.

Viimeksi sanoin, etten halua missään nimessä sellaista kireää ja huoliteltua nutturaa, vaan sellaisen, joka näyttää siltä kuin olisin ollut veneilemässä tuulessa koko päivän. Asuin ulos huolitellun kireän nutturan kanssa. Tällä kolmannella kerralla uskalsin jopa vähän sanoa, että olisin halunnut vähän putoavia hiuksia ja vähän sekaisemman näköisen, niin kampaaja tokaisi, että kyllä sieltä sitten luonnollisesti vähän suortuvia putoilee. No ei pudonnut koko iltana, kun oli nuttura kyllästetty lakalla.

ap

Vierailija
11/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinne voi laittaa jotain valkkia tai jotain alle, jos ei volyymi riitä? Hiukseni ovat lapaluiden alle. 

ap

Vierailija
12/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin tuo ylempi kuva on työläs juhlakampaus, jossa nutturan sisällä on ties mitä fyllinkiä. Jokainen varmaan hiffaa, että kenenkään omasta tukasta ei tule joulukinkun kokoista möykkyä.

Jos haluaa juhlakampauksen, pitää varata aika juhlakampaukseen ja myös rahaa siihen.

Jos kuvittelet että kampaaja leikkaamisen päätteeksi "sutaisee" tuollaisen tekeleen samaan hintaan hetkessä, olet pahasti erehtynyt.

Kuinka moni on ihaillut Romy Schneiderin ihanaa tukkaa Sissi-elokuvissa?

Se oli peruukki, joka kaikkineen painoi 6 kiloa ja aiheutti Romylle kovat päänsäryt.

Vierailija
13/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä kampaajalle tuo jälkimmäinen kuva ja sano ettet maksa mitään jos lopputulos näyttää siltä

Vierailija
14/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan kampaaja pysty tekemään jonkun kuvan mukaan täysin samanlaista mallia hiuksiin. Useasti niissä lehtikuvissa esiintyvillä malleilla voi olla peruukki päässä.

En toivo täsmälleen samanlaista, mutta tyylinä toivoisin mieluummin juuri tuollaista sekaista. Kuin olisin juuri herännyt päiväunilta ja näyttäisin silti tyrmäävältä. Juunou. 

On ihan eri sellainen täikammalla sileäksi kammattu nuttura kuin tuollainen, joka näyttää helposti kiepsautetulta.

ap

Vierailija
15/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä molemmat kuvat puhelimen galleriasta ja selitä sama mitä tännekin. Uskon tosin, että jos jo 3krt olet lähtenyt kampaajalta pettyneenä, ei hiuksistasi ole unelmien kampaukseesi. Sinuna katsoisin youtuben tutorialeja ja opettelisin tekemään itse. Näin saat juuri sellaisen kampauksen kuin haluat. Sotkunuttura on lopulta aika yksinkertainen toteuttaa.

Vierailija
16/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin kerran hiusnäytöksessä, miten muhkea juhlanuttura syntyy.

Aluksi tukka oli kiharrettu rullilla. Sitten tukka vedeltiin joka suuntaan törröttäviksi suortuviksi ja niihin suihkutettiin pullollinen lakkaa. Sitten suortuvista jotka oli nyt tököttäviä koppuroita alettiin muotoilla kampausta. Hoitoon upposi kumilenkkiä, pinniä, valkkia, lisäkettä ja vielä lisää lakkaa.

Aikaa meni 3 tuntia. Lopputulos oli kuin muovia, ei karvakaan liikahtanut.

Itselläni on pari kertaa tehty rahvaan juhlakampaus. Siihen menee "vain" tunti, paketti pinnejä ja neljännespullo lakkaa.

Mutta ei se olekaan noin pullea vaikka mulla on paksu, kihara tukka. Muutaman tunnin päästä komeus alkaa lässähtää ja hajota.

Vierailija
17/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuttura on erittäin helppoa ja nopeaa tehdä itse. Katso youtubista miten.

Vierailija
18/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenelläkään ole.

Tuolla on naapurin kissa sisällä.

Vierailija
19/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ammattitaitoiselle kampaajalle. Kyllä sellaiset osaavat kuvan perusteella tehdä lähes samanlaisen. Ammattitaidon puutetta, jos ei osaa. 

Vierailija
20/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä tekemään sellanen messi hai ban heirduu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan