Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholistin kanssa seurustelleet

Vierailija
28.09.2018 |

Voitteko kertoa kokemuksianne? Millainen ero oli vai saiko kumppaninne kerättyä itsensä ja suhteenne jatkuu onnellisena? Oletko tällä hetkellä suhteessa onnettomana?

Olen jo eronnut, mutta haluan kuulla kokemuksia muilta jotta osaisi itsekin jatkaa eteenpäin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan h******n onnellinen että mun ei tarvitse olla enää sen sairaan kuvion kanssa missään tekemisissä.

Parempi tietysti jos olisin jättänyt väliin kokonaan.

Vierailija
2/3 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerättyä itsensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin alkoholistin kanssa joka käytti myös lääkkeitä. Siis sekakäyttäjä.

Asuimme jopa yhdessä! 

Olin nuori ja tyhmä, taivaaseen asti tyhmä. Mies myi salaa koruni, polkupyöräni ja veipä vielä pesukoneenkin jonnekin saadakseen rahaa viinaan ja pilereihin. Minä tyhmä naiivi kakara uskoin kaikki sadut. Tai en uskonut mutta kielsin epäilykseni itseltänikin.

Kaikki päättyi tapon yritykseen. Mies hourupäissään yritti kuristaa minut, ja olisi onnistunutkin jos naapuri ei olisi ehtinyt hätiin. Vasta  sitten tajusin ja uskoin totuuden. Mies sai tästä linnaa, oli jotain vanhoja pohjiakin vielä jäljellä.

Sain salatun osoitteen ja puhelimen. En tiedä miten elää nyt, jos elää. Enkä todellakaan ole kiinnostunut.

Itse sain vuosien rraumat enkä edelleenkän luota enkä halua lähelleni yhtäkään miestä.