Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt turhaan materiaan, löytyykö muita?

Vierailija
28.09.2018 |

Me muutettiin tänä vuonna paljon isompaan asuntoon ja täällä on paljon tilaa, ylimääräisiä huoneita ja kaikki huoneet isoja.

Mutta mun ei tee mieli edes aukaista pahvilaatikkoja joissa koristekrääsää ja kaikkea sen sellaista.

Kävin läpi keittiön astiat. Jäi 2 paistinpannua ja 4 eri kokoista kattilaa. Niillä on 6 henkinen perhe pärjännyt jo 6 kk. Poistin noin puolet keittiön tavaroista eikä yhtäkään ole tarvinnut.

Ostin joka huoneeseen vaaleat pellavaverhot, niillä ajattelin pärjätä kesät ja talvet.

Esimerkkejä lisäämättä, olen jo kauan mennyt tähän suuntaan. Turha krääsä ahdistaa. Nyt isossa talossa puolet kaapeista ammottaa tyhjyyttään.

Kaupoissa ahdistaa kaikki se paljous. Pidän siitä että kotona on kaunista eikä kuitenkaan minimaalisen tyhjää. Samoin kävi vaatteissa, ei tule enää ostettua kuin tarpeeseen ja kestävää.

Mistä tälläinen melkein yhtäkkinen kyllästyminen johtuu? Kuuluuko ikään, keski-ikä kolkuttelee jo pian?

Hyväähän tässä on se että siivous on nopeaa ja koti näyttää aina siistiltä. Kotona on jotenkin niin rauhallinen tunnelma.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin jotain syvällistä, mutta täysin käsittämätön moderointilinja kirvoittaa minulta vain lyhyen kommentin: JSP.

Vierailija
2/3 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 24v, ja alkoi myös ärsyttää tavarapaljous. En edes tajua, miksi verhoja ja koristeita pitäisi vaihtaa vuodenajan mukaan? Mulla on ne samat verhot vuodenajasta riippumatta, ja koristeita ei juurikaan, koska rasittavaa yrittää pölyjä pyyhkiä kun ne on tiellä.

Pyyhkeitä ja lakanoita on 2/sänky/henkilö. Enempää ei ole tarvinnut. Astiasto neljälle hengelle (meitä asuu kaksi samassa taloudessa). Tosin musta on hölmöä, että on pienet ja isot lautaset, kun niiden sijaan voisi olla keskikokoiset lautaset. Ei tulisi syötyä liikaa.

Kenkiä mulla on kuudet (Talvikengät, vaelluskengät jotka sopii sadesäähän ja tennarien korvaajaksi, kahdet sandaalit, salikengät, juhlakengät.) Asun lämpimässä maassa, niin käyttöä sandaaleille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tein samoin. Ostin myös pellavaverhot. Olen keski-ikäinen, joka tahtoo palata nuoruuteen. Silloin ei ollut varaa ostaa kuin pitkällisen harkinnan jälkeen ja tarjouksetkin kartoittaen tarpeeseen  ja aikaa jäi enemmän kaikkeen kivaan. Koti oli kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme