Mies on ehdoton lihansyöjä, miten huijaan
Kommentit (12)
Miksi pitää huijata. Anna hänen syödä mitä haluaa. Niinhän sinäkin syöt sellaista mitä itse haluat.
Piilota kasviksia ruokaan niin paljon kuin mahdollista. Voit jopa väittää niitä lihaksi.
Mikset kunnioita miehesi vakaumusta? Tuskin hänkään sinulle yrittää huijaamalla lihaa syöttää.
Älä huijaa. Anna miehen olla sellainen kuin on. Omapa on paksusuolensyöpänsä.
Niin hyvää lihan korviketta ei olekaan että tuollainen onnistuisi.
Älä huijaa, mut älä myöskään osta miehelle ruokaa tai kokkaa hänelle. Hommatkoon itse suolistosyöpänsä.
Yksi keino on korvata esim jauhelihasta puolet soijarouheella tai näillä uudemmilla tuotteilla. Kokeilisin kuitenkin hivuttaa ruokavaliota kasvispainotteisemmaksi ihan vaan laittamalla kasvisruokaa. On paljon hyviä kasvisruokia, joita ei välttämättä miellä kasvisruoaksi. Esimerkiksi pestopasta tuorepestosta, pinaattikeitto kananmunalla, kasvissosekeitto kelpaa useimmille lihansyöjille mukisematta.
Kannattaa muistaa että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Miten mies saisi sinut syömään lihaa? Huijaamalla? Reilu meininki sulla. Mikäs se sinä olet toiselle tuputtamaan ruokiasi / mielipidettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Älä huijaa, mut älä myöskään osta miehelle ruokaa tai kokkaa hänelle. Hommatkoon itse suolistosyöpänsä.
Itse asiassa pavut ja linssit aiheuttavat suolistosyöpää, ei liha. Liha sulaa melko nopeasti, pavut taas eivät. Jokainen tietää, miten ne myös muodostavat ilmaa käydessään suolistossa, siis ne ehtivät jo käytännössä mätänemään ja muodostamaan toksiineja suolessa. Terveellistä.
Siis syökö mies vain lihaa eikä ollenkaan kasviksia? Vai meinasitko jotain kammottavaa lihankorviketta yrittää sen huijata syömään?
Et huijaa. Aikuinen saa itse päättää mitä syö. Voit tarjota ja ehdottaa, mutta huijaaminen ruoan suhteen on väärin.