Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ymmärrätkö perheitä joilla ei ole lapsenvahteja?

Vierailija
18.07.2008 |

Ja jos et niin miksi?

T. mielensä pahoittanut

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieneen perheeseen kuin suureen, koska palkka on kuitenkin sama. Suoraansanottuna, en yhtään ihmettele. Harva haluaa hoitaa viittä alle 8-vuotiasta tai jotain vastaavaa

Me on tutustuttu mll:n hoitajiin vähitellen. Otettu hoitaja alussa pariksi tunniksi ja vähitellen useammaksi tunniksi. Meillä on kolme hoitajaa mll:stä, joille soitetaan nykyisin suoraan, ei siis mll:n kautta. Näin saa tutun hoitajan. (Jos saa, nykyisin ihmiset ovat niin kiireisiä, että vaikka hoitajia on kolme, on montakertaa ollut niin ettei kellekään sovi.)

Nuo ystäväringit ei varmasti kyllä toimi, jos toisilla on sukulaisiakin hoitamassa.

Vierailija
42/44 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapseni olivat pieniä ja olin yh, tutustuin naapurissa asuvaan toiseen yh-äitiin, Hän halusi aloittaa opinnot avoimessa korkeakoulussa ja sovimme, että hoidan hänen lastansa tarvittaessa ja hän sitten vastavuoroisesti minun lapsiani. Hyvin sujui, ystäväni opiskeli ja on nyt hyvässä ammatissa.

Myös ex-mieheni äiti soittelee ja pyytää lapsia luokseen, vaikken olekaan enää yh vaan uudessa parisuhteessa. Se on kiva, koska ex-mieheni taas ei "ehdi" hoitaa lapsia.

Lisäksi meillä on varamummo, entisen työkaverini äiti, jota harmittaa kun ei omia lapsenlapsia ole siunaantunut ja haluaa hoitaa minun lapsia välillä... Sitten olen vastalahjaksi hänelle "terapeutti" ja juttukaveri.

Pitää vain itse olla sosiaalinen ja itse tarjoutua auttamaan ihmisiä, niin asiat alkavat rullaamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmalla osalla on mahdollisuus löytää jonkinlainen tilapäinen hoitaja lapsilleen.

Se mitä mä EN ymmärrä on, että tässä asiassa ns. hyväosaiset (ne joilla on hoitokykyisiä ja -haluisia sukulaisia ja ystäviä) viitsivätkin niin paljon kääntää veistä niiden haavassa joilla niitä ei ole.

Vierailija
44/44 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaan tuoda esiin, että esim. tarjoutumalla itse tekemään vastavuoroisesti jotain, voi saada luotettavan hoitajan lapsille jostain tutusta henkilöstä.

t.46