Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli vetää oikein kunnon masturbointisessio

Vierailija
27.09.2018 |

Mutta ikinä ei ole aikaa kun olen pennun kanssa 24/7. Seksi oman miehen kanssa ei nappaa, koska olemme riidoissa. Tekisi mieli ostaa satoja erilaisia välineitä, kehitellä joku kuuma fantasia ja hoidella itseni. Mennä vaikka viikonlopuksi hotelliin yksin. Mutta ei.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuh..., mä voisin työnnellä niitä leluja sun tiukkoihin reikiin ja sit nussia sut uuvuksiin!

Vierailija
2/4 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuuh..., mä voisin työnnellä niitä leluja sun tiukkoihin reikiin ja sit nussia sut uuvuksiin!

No sekin kuulostaisi erittäin kuumalta, mutta en harrasta pettämistä, joten taitaa olla tyytyminen itseeni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllästynyt yksin tyydyttelyyn. Haluaisin olla jonkun miehen seksileluna koko viikonlopun, ah!

N24

Vierailija
4/4 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kait mieskin jotain arkesi eteen..niin ett saat omaa aikaa ja voisit nauttia..

Jos olette jo umpikujassa kerrot ett tarvitset omaa aikaa ..ei kai tuo enään huonommaksi voi mennä..ja nautit tunteistasi...iteksesi..

Kerrot ett se voi auttaa teitä eteenpäin ja koitatte puhuu solmut auki...

Vaadit ett sun pitää päästä käymään jossain..edes muutaman tunnin..rupeet harrastaanjotain mistä pidät..

Ei noin jaksa elää pitkään..siitä kärsit sinä..lapsi..mies..koita saada se tajuamaan ett täytyy voida sunkin saada muutaki kuin pelkkää lapsen hoitoo..

Mulla 4 muksuu ja äijä olen..väliin mun kumppani on ollut kuukausia ulkomaan keikoilla töissä mutt selvitty on....omin käsin onneen kyllä on paljon täytynyt turvautua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän