Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yöelämässä suorastaan näkymätön

Vierailija
27.09.2018 |

Käytännössä ainoa joka puhuu minulle on narikka ja baarimikko ja nekin tasan tarkkaan sen verran että saa maksun. Kumpikaan ei katso silmiin.
Kun yrittää puhua muille niin ne joko vilkaisee vihaisesti, kääntää selän tai sanoo että kaikki paikat on varattu. Joskus joku saattaa puoliksi huutaa "mitä vittua".

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Ihmiset osaavat olla perseestä.

Siksi minunkin on pakko kysyä: oletko jotenkin poikkeuksellisen näköinen? Ei sekään tietty tee muiden käytöksestä sinua kohtaan hyväksyttävää, mutta voisi selittää, mikä saa tuntemattomissa humalaisissa aikaan moiset aggressiot.

Vierailija
2/11 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole sinun paikkasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani. Ihmiset osaavat olla perseestä.

Siksi minunkin on pakko kysyä: oletko jotenkin poikkeuksellisen näköinen? Ei sekään tietty tee muiden käytöksestä sinua kohtaan hyväksyttävää, mutta voisi selittää, mikä saa tuntemattomissa humalaisissa aikaan moiset aggressiot.

Pukeudun yleensä aina nuhjuisiin vaatteisiin enkä ole ajanut partaa neljään kuukauteen. Parturissa kävin viimeksi joskus, mitä, pari vuotta sitten.

Vierailija
4/11 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyy

Vierailija
5/11 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minä, kun vielä kävin niissä nuorena naisena.

Vierailija
6/11 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista käytöstä kutsutaan savustukseksi. Kaikki eivät ole tervetulleita joka paikkaan, enkä suoraan sanoen ihan ymmärrä, miksi kukaan haluaisikaan sellaiseen paikkaan, jossa ihmiset käyttäytyvät vastenmielisesti (esimerkiksi töykeästi tai ilkeästi).

Vierailija
7/11 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista käytöstä kutsutaan savustukseksi. Kaikki eivät ole tervetulleita joka paikkaan, enkä suoraan sanoen ihan ymmärrä, miksi kukaan haluaisikaan sellaiseen paikkaan, jossa ihmiset käyttäytyvät vastenmielisesti (esimerkiksi töykeästi tai ilkeästi).

Ymmärtäisin jos henkilökunta käyttäytyisi huonosti mutta muut asiakkaat?

Vierailija
8/11 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/11 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhyy

En ole ap, mutta painu v...uun. Ihmisten typerä käytös vaan ärsyttää kuten tällaiset yhyy viestit. Tsemppiä ap:lle! 

Vierailija
10/11 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suohirviöitä te oikeen ootte?

Pukeudu siististi ja tyylikkäästi. Ole puhdas ja hygieeninen. Aja partasi, hoida hampaasi. Pidä tukka siistinä ja puhtaana. Leikkaa kynnet. Tuoksu hyvältä.

Ole hymyilevä ja kohtelias. Positiivinen.

Itse olen nelikymppinen nainen mutta silti kun menen baariin miehiä saa hätistämällä hätistä kimpusta. Yhden illan aikana saan keskimäärin kymmenen aloitetta eri miehiltä. Kun olin oman mieheni seurassa, sekään ei auta! Haetaan silti tanssimaan ja otetaan kontaktia. Ainoa, että mieheni puuttuu näihin ilmoittamalla että puhut juuri VAIMONI kanssa, häivy!

Vierailija
11/11 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä suohirviöitä te oikeen ootte?

Pukeudu siististi ja tyylikkäästi. Ole puhdas ja hygieeninen. Aja partasi, hoida hampaasi. Pidä tukka siistinä ja puhtaana. Leikkaa kynnet. Tuoksu hyvältä.

Ole hymyilevä ja kohtelias. Positiivinen.

Itse olen nelikymppinen nainen mutta silti kun menen baariin miehiä saa hätistämällä hätistä kimpusta. Yhden illan aikana saan keskimäärin kymmenen aloitetta eri miehiltä. Kun olin oman mieheni seurassa, sekään ei auta! Haetaan silti tanssimaan ja otetaan kontaktia. Ainoa, että mieheni puuttuu näihin ilmoittamalla että puhut juuri VAIMONI kanssa, häivy!

Höpö höpö. Nyt on taas jotain vanhan piian fantasiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi