Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyykö töissä puhua omista lapsista?

Vierailija
27.09.2018 |

Mun lapsi on jo 10 vuotta, enkä ole juurikaan puhunut hänestä töissä. En ole koskaan edes ajatellut, että niin pitäisi tehdä. Olen muutenkin erittäin tarkka yksityisyydestä. Facebookissakin minulla on vain sukulaiset ja pari lähintä ystävää.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kertoo yksityiselämästään sen verran, kun haluaa. Ei siihen mitään normia ole.

Vierailija
2/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä typerien kysymysten esittäjiä riittää??? Täytyy kuule puhua, on ihan pakko töissä puhua lapsistaan saat potkut jos et puhu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko jakaa henkilökohtaisia juttuja töissä. Varsinkin jos on juoruava porukka, niin voi olla parempikin säännöstellä tietoa omista asioistaan.

Vierailija
4/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvitse. Ei tässä enää missään 80-luvulla eletä.

Vierailija
5/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii puhua kuin työasioista. Jos haluaa puhua lapsista vaikka ruokatauolla niin ok. Moni puhuu mutta turha kertoa esim lapsen ongelmista.

Vierailija
6/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään pakko jakaa henkilökohtaisia juttuja töissä. Varsinkin jos on juoruava porukka, niin voi olla parempikin säännöstellä tietoa omista asioistaan.

Mites kun multa tultiin lypsämään todella tarkkaan yksityisiä tietoja. Pakkohan mun oli vastata, kun ei mulla mitään salattavaakaan ole, mutta kyllä tuo oli mun mielestä jotenkin sairas tilanne. Todella, todella sairas.

Vierailija
7/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvii puhua kuin työasioista. Jos haluaa puhua lapsista vaikka ruokatauolla niin ok. Moni puhuu mutta turha kertoa esim lapsen ongelmista.

Totta. Usein se mamman mussukka ei olekaan ulkopuolisten mielestä kovinkaan kiinnostava. Lisäksi lapsellakin on yksityisyyden suoja, ja 10 v varmaan jo osaa nolostella, jos saa tietää yksityisasioitaan leviteltävän.

Vierailija
8/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikilla lapsilla jotain ongelmia tänäpäivänä? Jos ei ole niin keksitään, niinkö?

Vierailija
9/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites kun multa tultiin lypsämään todella tarkkaan yksityisiä tietoja. Pakkohan mun oli vastata, kun ei mulla mitään salattavaakaan ole, mutta kyllä tuo oli mun mielestä jotenkin sairas tilanne. Todella, todella sairas.

Itse olen niin ikävä, että vaihtaisin puheenaihetta tai provoilisin jotain todella paikkaansa pitämätöntä. Siinähän juoruavat sitten eteenpäin, että kissani on 5 laudaturin ylioppilas ja kumppanini astronautti. Juorun kuulevalla taholla tulee ainakin olemaan tosi hauskaa.

Vierailija
10/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin ikävä, että vaihtaisin puheenaihetta tai provoilisin jotain todella paikkaansa pitämätöntä. Siinähän juoruavat sitten eteenpäin, että kissani on 5 laudaturin ylioppilas ja kumppanini astronautti. Juorun kuulevalla taholla tulee ainakin olemaan tosi hauskaa.

Tilanne oli jotenkin niin creepy, että lypsin kyllä samat tiedot kyselijöiltä. Sitä kun on kaikenlaista ihmistä.

Vierailija
11/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vielä muutin hieman esim ikää ja syntymäkuukautta..

Vierailija
12/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelut vieraan ihmisen kanssa työpaikoilla aloitetaan etiketin mukaan kevyistä aiheista. Säästä, harrastuksista yms. Jos heti hyökkää toisen yksityiselle sektorille, voi toiselle herätä epäilys kysyjän tarkoitusperistä. Toinen täytyy ensin oppia tuntemaan, että voi mennä työroolin taakse. Missä perähikiällä te oikein asutte?

Vierailija
13/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi vielä muutin hieman esim ikää ja syntymäkuukautta..

Hyvä! Ihan oikein kyyläperseelle! :D

Vierailija
14/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen huijannut töissä olevani naimisissa ja väittänyt, että minulla on kaksi lasta, ja olen kertonutkin heistä tarinoita vähän väliä, vaikka todellisuudessa olen ikisinkku. Täydestä on mennyt jo usean vuoden ajan. Onko tämä ok?

Vierailija
15/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas olen huijannut töissä olevani naimisissa ja väittänyt, että minulla on kaksi lasta, ja olen kertonutkin heistä tarinoita vähän väliä, vaikka todellisuudessa olen ikisinkku. Täydestä on mennyt jo usean vuoden ajan. Onko tämä ok?

Tuossa on kysymys nyt aivan eriasioista.

Vierailija
16/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Can't help of being a Tigermom.

ap

Vierailija
17/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan puhunut mistään yksityisasioistani. Olen varmasti tylsimys työkavereiden mielestä, mutta enemmän kaduttaisi liika avautuminen, koska se ei sovi luonteelleni.

Vierailija
18/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en puhu lapsistani töissä, vain kysyttäessä vastaan jotain. Tiedän, etteivät lapseni pitäisi siitä, että puhun heidän asioistaan töissä.

Vierailija
19/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan puhunut mistään yksityisasioistani. Olen varmasti tylsimys työkavereiden mielestä, mutta enemmän kaduttaisi liika avautuminen, koska se ei sovi luonteelleni.

Pitänee ottaa pari tatuointia ja nenäkoru niin tulee luonne selväksi heti kättelyssä..

Vierailija
20/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Can't help of being a Tigermom.

ap

Täällä taas gebardiemo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän