Kauppojen valmiiksi marinoitujen tuotteiden menekki
Minua ihmetyttää, kun kaikki keskustelupalstoilla ja somessa sanoo ostavansa vain marinoimattomia lihoja. Miksi sitten marinoitujen lihojen menekki vain kasvaa vuosi vuodelta?
Kommentit (13)
Suurin osa ihmisistä ei piittaa, ei ajattele eikä keskustele aiheesta palstoilla ja ostavat marinoituja "kun ne on niin käteviä". Ne jotka piittaavat ja ajattelevat eivät osta valmiiksi marinoituja ja keskustelevat tästä myös palstoilla.
Ne lihat eivät edes tarvitse mitään marinaadilemiä, sillä usein parasta tulee ihan normimaustamisella.
Miettikkää, miten paljon maksatte kilohintaa siitä esanssilitkusta.
Jotkut eivät vain välitä, mitä sontaa syövät.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se marinadi nyt mitään sontaa sentään on.
Itse ostan usein -60% punalaputettuja, ja niissä on paljon lihoja just näissä marinadeissa. Huuhtelen marinadit vain pois.
Monesti noista valmiiksi marinoiduista ja silputuista lihoista tulee vaan ajatelleeksi että mitä jämäpaloja sinne mönjän sekaan on lykätty...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se marinadi nyt mitään sontaa sentään on.
Itse ostan usein -60% punalaputettuja, ja niissä on paljon lihoja just näissä marinadeissa. Huuhtelen marinadit vain pois.
Et varmaan ole edes lukenut sisältöä, jos miellät sen hyväksi. Tai sitten et ymmärrä.
Mä en ikinä osta niitä oranssissa liemessä lilluvia pihvejä tai kanan rintafileitä. Tuoretiskiltä saa parempaa. Voi tehdä oman marinadin oliiviöljystä, valkosipulista ja mausteista ja antaa olla vaikka yön yli. Stockmannin vai onks se jo S-Market, lihatiskiltä saa tosi hyvin maustettuja kanan rintafileitä eivätkä oo ees kalliita.
Minulla on kiire ja ne ovat edullista, nopeaa ruokaa. Enemmän ihmettelen niitä, jotka ostaa härkistä tms. "vegaanista lihankorviketta". Ne vasta on prosessoituja tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ikinä osta niitä oranssissa liemessä lilluvia pihvejä tai kanan rintafileitä. Tuoretiskiltä saa parempaa. Voi tehdä oman marinadin oliiviöljystä, valkosipulista ja mausteista ja antaa olla vaikka yön yli. Stockmannin vai onks se jo S-Market, lihatiskiltä saa tosi hyvin maustettuja kanan rintafileitä eivätkä oo ees kalliita.
Mitä luulet kuinka kalliiksi tulee Rovaniemeltä hakee kyseiseltä lihatiskiltä ruokaa?
Mä ostan niitä helppouden takia eikä ne mitään sontaa ole, en ymmärrä miksi joku käyttää edes ruoasta tuommoista kieltä.
Tuo marinadikammo on yhtä typerää, kuin e-koodihysteria. Yritetään esittää fiksua ja tiedostavaa.
Mä en osta niitä, kun mielestäni maistuvat pahoilta, vaikka huuhtelisin enimmät marinadit pois. Mun puolesta muut saavat ostaa, eikä kuulu mulle.
Koska en osaa tehdä marinadia itse.