Peukutusketju: TV-muistot
Muistan kun salkkareiden alkamista mainostettiin vuonna -99 putoavan avainnipun kanssa.
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
Itse muistan :D kirjoitti:
Atte ja Nysä-Putte (2002)
Tätähän ei ole uusittu ollenkaan televisiossa.
YLE:lle palautetta kaikki. Voisivat laittaa tämän edes YLE Areenaan jos ei TV:seen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2000-luvulla Tellus Tietovisa aina aamuisin ennen lastenohjelmia.
Aivojumppaa yön pikkutunneille. Musiikki myös rentoutti nukahtamaan. Tulisipa tälläisiä taas aamuyöstä uutisikkunoiden tai "Jatkuu"-kuvataustojen sijaan.
Niin vois tulla vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikämikä-TV:
Hyvä tuo musiikki tuossa!
Tämä takas!
Itse muistan :D kirjoitti:
Atte ja Nysä-Putte (2002)
Hanna Pakarinen voitti Idols-kilpailun ensimmäisen kauden vuonna 2004.
Popstars ohjelma:
Hartwall Jaffa Joulu - No onkos tullut kesä:
😀
Muistatteko, kun tämä Kaivarin kesäkonsertti tuli televisiossa ja eikös tuolla esiintynyt myös mm. Shakira, Neljä ruusua, Disco yms? :)
The Quest länkkärisarja, jossa esiintyi Kurt Russel. Kävin myös Tampereella katsomassa Kurt Russelin vierailua Niku nimisessä vaatekaupassa.
Olin 7v ja naapurissa leikkimässä. Olohuoneessa oli tv päällä ja jotku häät menossa. Charles ja Diana meni naimisiin. Onko mahdollista, että näytettiin suorana? Vai oonko kattonu uutisia?
Noutajat.net oli vuonna 2000 kilpailu, jossa haettiin jokin tieto netistä ja se voitti joka oli nopein. Aika oudolta tuntuu nyt näin AI-aikana.
Vierailija kirjoitti:
Olin 7v ja naapurissa leikkimässä. Olohuoneessa oli tv päällä ja jotku häät menossa. Charles ja Diana meni naimisiin. Onko mahdollista, että näytettiin suorana? Vai oonko kattonu uutisia?
Ihan suora lähetys oli ja harmitti kun jouduin oleen kesätöissä just sillon ja näin vaan illalla yhteenvedon.
Muumilaakso 1973:
Muistatteko tätä?
Speden Spelit:
Speden Sallitut leikit:
MTV:n pöllö tunnari 🦉
Miten hieno. Eikös olekin? :)
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko, kun tämä Kaivarin kesäkonsertti tuli televisiossa ja eikös tuolla esiintynyt myös mm. Shakira, Neljä ruusua, Disco yms? :)
Shakira:
Olisi kukaan tuolla paikan päällä katsomassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shakira:
Olisi kukaan tuolla paikan päällä katsomassa?
Siis oliko? :)
Aivojumppaa yön pikkutunneille. Musiikki myös rentoutti nukahtamaan. Tulisipa tälläisiä taas aamuyöstä uutisikkunoiden tai "Jatkuu"-kuvataustojen sijaan.