Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rva Haukio palaa töihin vuoden alusta!

Vierailija
26.09.2018 |

On jo nyt mukana suunnittelemassa kirjamessuja.
Eipä jää laiskana pressan rouvana makaamaan.
Hyvä Jenni! Niin sitä pitää!
Lähde YLE.fi

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentinlinnasta on niin paljon kuluja, miettikää pelkkä sähkölaskukin on varmaan vähintään 500 e kk. Entä kiinteistövero, lämmitys ym. Pakko jostain on rahaa repiä. Ei ne itsenäisyyspäiväjuhlatkaan ilmaiset ole.

Vierailija
22/41 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin työt ovat keikkaluonteisia. Ei voi verrata norni päivätyössä käyvään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaro menee Karalahden päiväkotiin ja siitä tulee Jaxin paras kaveri. Varma tieto.

Vierailija
24/41 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukion työ ei ole mikään joka päivä 8-16.

Hän varmaan hoitaa osan töistään etänä eli ei mene paikan päälle Turkuun. Tuskin työ oli sitä ennen Aaron syntymääkään.

Eiköhän heillä ole jo nyt ollut yksityisiä hoitajia niin kuin kaikilla hyväosaisilla. Jos jossain vaiheessa menee päiväkotiin, niin silloinkin on takuulla joku apulainen auttamassa kotona, kun/jos työ ei ole säännöllistä 8-16.

Haukiollahan on luultavasti edustustehtäviä ihan pressan puolisonakin. Luultavasti myös Haukion äiti auttaa. On Niinistön kanssa samaa ikäluokkaa.

Vierailija
25/41 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka nyt jaksaa kupata penskan kanssa kotona? 

Vierailija
26/41 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Jenni on Turussa niin Aaro on mummolassa.

Aaron Mummola on Turussa. Saulin äiti joka kasvatti Saulin vanhemmat pojat äidin kuoleman jälkeen, on kuollut.

Heillä on varaa palkata hoitaja kotiin. Minunkin lapsella oli kotona hoitaja. Toki 70- luvulla maksettiin pimeästi. Oli kiva tulla töistä kotiin, kun koti oli siisti, ja lapsi tyytyväinen.

Mummolasta en tiedä, mutta mummo itse asuu Porissa.

Vierailija
27/41 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida Jennillä olla paljon vaihtoehtoja. Nyt kun halutaan kaikki kotiäidit äkkiä takaisin työelämään, niin miltä se näyttäisi, jos pressan vaimo olisi kotona!?!Vaikka luulen, että Jenni ehkä haluaisikin hoitaa kotona, koska ikää jo tuon verran ja varmaan ainoaksi lapseksi jää..

Ja syntyvyys laskenee entisestään jos oletus on, että lapsi vuoden - vajaa vuoden sisällä päiväkotiin.

Vierailija
28/41 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tehnyt töitä vanhempainvapaalla? Onko Kela vienyt vanhempainpäivärahan?

Vierailija
29/41 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkea uutinen ihan kuninkaallisten tyyliin. Tuskin Haukio on nytkään yksin hoitanut Aaroa.

Ihanko leikkii Maija Meikäläistä, joka vie aamulla lapsen hoitoon ja sitten lähtee juoksujalkaa hakemaan lasta päiväkodista. Sitten kotona hoitaa lasta loppuillan ja samalla ruoka- ja vaatehuollon. Mahdollisesti hoitaa muutaman työasian etänä siinä samassa. Sitten vielä tyydyttää yöllä miehensä . Hoitaa itsensä edustuskuntoon ja käy lenkillä lapsi selässä.

Vierailija
30/41 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidentinlinnasta on niin paljon kuluja, miettikää pelkkä sähkölaskukin on varmaan vähintään 500 e kk. Entä kiinteistövero, lämmitys ym. Pakko jostain on rahaa repiä. Ei ne itsenäisyyspäiväjuhlatkaan ilmaiset ole.

Paitsi ettei niitä makseta presidentin palkkiosta.

Vierailija
31/41 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surkea uutinen ihan kuninkaallisten tyyliin. Tuskin Haukio on nytkään yksin hoitanut Aaroa.

Ihanko leikkii Maija Meikäläistä, joka vie aamulla lapsen hoitoon ja sitten lähtee juoksujalkaa hakemaan lasta päiväkodista. Sitten kotona hoitaa lasta loppuillan ja samalla ruoka- ja vaatehuollon. Mahdollisesti hoitaa muutaman työasian etänä siinä samassa. Sitten vielä tyydyttää yöllä miehensä . Hoitaa itsensä edustuskuntoon ja käy lenkillä lapsi selässä.

Täällä Maija Meikäläinen matkalla töihin. Lapsillani on isä, joka laittaa perheelleen aamiaisen ja vie lapset päiväkotiin. Hän myös hoitaa perheen vaatehuollon. Ja tykkää olla lasten kanssa, kun olen lenkillä. Ja tietenkin myös vice verse.

Kuvauksesi tavisperheistä ei siis ole totta.

Vierailija
32/41 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ettei niitä makseta presidentin palkkiosta.

Eeehh, ihanko totta? Missä sun huumori on?

Vierailija
33/41 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Maija Meikäläinen matkalla töihin. Lapsillani on isä, joka laittaa perheelleen aamiaisen ja vie lapset päiväkotiin. Hän myös hoitaa perheen vaatehuollon. Ja tykkää olla lasten kanssa, kun olen lenkillä. Ja tietenkin myös vice verse.

Kuvauksesi tavisperheistä ei siis ole totta.

No tavisperheitäkin on erilaisia. Kiva, kun kerrot. Meitä on niin paljon erilaisia tapoja ja perheitä. Minunkin kuvaamani mallia löytyy. No joku ne työt aina tekee. Mieskin voi joutua tekemään kaikki, mutta tuskin Sauli sentään.

Vierailija
34/41 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi hän valmistelee väitöskirjaa. Joillakin on vuorokaudessa enemmän kuin 24 tuntia.

Voihan sitä valmistella, ei se tarkoita, että on tulossa valmista lähiaikoina.

Vierailija
35/41 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää että laittaa jo alle vuoden ikäisen hoitoon. Siis siihen nähden kauanko lasta kuitenkin kaipasi ja minkä ikäinen hän on, ja kuinka hyvällä tolalla heillä on talous, olen yllättynyt. Mutta jokainen päättää itse.

Tällaisessa tilanteessa, kun on presidentinpuolisona, Haukiolla on paljon paremmat mahdollisuudet yhdistää työ ja äitiys kuin Peruspirkolla. En yllättynyt , hän hoitaa varmasti tämänkin homman tyylillä.

Vierailija
36/41 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on pakko mennä töihin, kun jää yksinhuoltajaksi. Tuossa oli toinen ketju, että Niinistö on iskenyt Anne Hathawayn. 

Kiitos nauruista. Muistakaa tänään seurata, miten Sauli iskee Obaman. Saa nähdä kenet gigolo-Sauli vamppaa seuraavaksi?

Vierailija
37/41 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää että laittaa jo alle vuoden ikäisen hoitoon. Siis siihen nähden kauanko lasta kuitenkin kaipasi ja minkä ikäinen hän on, ja kuinka hyvällä tolalla heillä on talous, olen yllättynyt. Mutta jokainen päättää itse.

Jossain just oli juttua sellaisesta tyypillisestä näennäiststävällisestä lynkkauksesta😄

Vierailija
38/41 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikeesti mitään työtä tee. Sen nimeä vaan käytetään.

Vierailija
39/41 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä uutinen! Miten tällaista edes viitsitään julkaista. Onhan se nytkin ollut töissä, koska on ollut kaikkia edustustilaisuuksia. 

Ei kait kukaan luule, että se oikeesti jossain Turussa on töissä. Sen nimeä käytetään ja sitten se tekee etätöitä. Ehkä joskus on tilapäisesti paikalla. Luulen, että Aarolla on hoitaja kotona. Toki jossain vaiheessa on hyvä, jos pääse muiden ikäistensä seuraan eli johonkin päiväkotiin. 

Pitäisi kait tässä hurraahuudot antaa Haukiolle, mutta kyllä hän oikeasti elää jossain norsunluutornissa ilman taloudellisia huolia.  

Vierailija
40/41 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut joistakin muista ns. julkkisäideistä. Esimerkiksi Mari Kiviniemi ei juuri koskaan hakenut itse lapsiaan hoidosta. Jos haki, niin tuli myöhässä ja kädessä oli jokin merkkikaupan ostospussi. 

Kiviniemi oli silloin ehkä eduskunnassa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme