Typerin asia mistä olet riidellyt kumppanisi kanssa?
Kommentit (13)
Toissapäivänä olin menossa kauppaan, ja päälläni oli pitkähihainen paita ja villapaita. Mieheni sanoi, että laita takki päälle ettet palellu. Sisälläni heräsi silmitön raivo, kun hän sanoi sen niinkuin lapselle, joten huusin hänelle ja haukuin hänet pystyyn. Mieheni, yhtä jääräpäisenä vastasi samalla mitalla ja otti puheeksi sen, että hän saa suurempaa palkkaa, joten hän saisikin puhua minulle kuin lapselle kun käytännössä kustantaa elämäni. Riitelimme siinä noin puoli tuntia, ja riita tavallaan päättyi kuin itsestään, kun väittelymme muuttui loppua kohden vitsiksi. Pyysimme toisiltamme anteeksi lopulta, mutta jäi kyllä kauppareissu väliin siltä aamulta.
Ei omakohtainen, mutta tämmönen jostain muistui mieleen.
Mies ja nainen riiteli siitä, että pannaanko heti, vai ottaako nainen ensin suihin. Se oli siis se nainen, joka halusi antaa poskihoitoa ensin.
Vierailija kirjoitti:
Toissapäivänä olin menossa kauppaan, ja päälläni oli pitkähihainen paita ja villapaita. Mieheni sanoi, että laita takki päälle ettet palellu. Sisälläni heräsi silmitön raivo, kun hän sanoi sen niinkuin lapselle, joten huusin hänelle ja haukuin hänet pystyyn. Mieheni, yhtä jääräpäisenä vastasi samalla mitalla ja otti puheeksi sen, että hän saa suurempaa palkkaa, joten hän saisikin puhua minulle kuin lapselle kun käytännössä kustantaa elämäni. Riitelimme siinä noin puoli tuntia, ja riita tavallaan päättyi kuin itsestään, kun väittelymme muuttui loppua kohden vitsiksi. Pyysimme toisiltamme anteeksi lopulta, mutta jäi kyllä kauppareissu väliin siltä aamulta.
:D :D :D Tiiän että ulkopuolisille monet riidat vaikuttaa täysin absurdeilta.
Eli tässä on kyse jostain valtapeliasetelmasta, vai mitä ajattelet itse?
Rupesimme kerran kiistelemään siitä, kumpi on järkevämpää: oikeapuolinen vai vasemmanpuoleinen liikenne. Kiihdyimme niin, että molemmat lähti sängystä toisaalle mököttämään. Pian istuimme molemmat eri puolilla olkkaria alasti, kun tilanne rupesi naurattamaan minua ja pian nauroimme molemmat! Joskus edelleen kiistellään asiasta, mutta hyväksymme erilaisuutemme.
Pitäisi löytää jostakin kumppani jonka kanssa riidellä :p
Seurustellessamme itkin ja raivosin koko yön koska mies loukkasi itsenäisyyttäni maksamalla ravintolalaskun. Sain vääntää hänelle ratakiskosta, että tunnen oloni huoraksi jos mies maksaa ennen avioliittoa minun syömisiäni. Mies oli todella hämillään ja vaikeana. Lupasi ettei tee toista kertaa samaa virhettä.
Lopulta väsähdin ja nukahdin kesken itkun. Aamulla heräsin kauheaan päänsärkyyn ja säihkähdin kun näin naamani peilistä koska silmäni olivat melkein muurautuneet umpeen ja tulipunaiset. Sen lisäksi meikkini oli levinnyt törkeän näköisesti ja yritin hangata naamaani puhtaaksi saippualla.
Kun menin hakemaan laukkuani mies heräsi ja kysyi, onko minulla parempi mieli nyt aamulla? Ynähdin jotain vastaukseksi. Mies pyysi tulemaan paijattavaksi ja minähän menin. Olimme pari tuntia hiljaa ja hän silitteli minun tukkaani ja selkääni rauhoittavasti.
Se olikin sitten ainoa kerta pitkän suhteemme aikana kun olen ulvonut ja huutanut kuin hullu. Ongelma ratkesi siten, että menimme kihloihin kahden vuoden seurustelun jälkeen ja lakkasin kompromissina tekemästä numeroa laskujen maksusta. Mies sanoi, että hän haluaa vain tasata tilejä koska minä tein ruokaa ja leivoin paljon hänelle.
Myöhemmin kyllä olen hävennyt käytöstäni ja pistänyt sen lapsellisuuteni ja kokemattomuuteni piikkiin koska en ollut käynyt kovinkaan usein deiteillä ja olin ensimmäistä kertaa ruokaravintolassa deiteillä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi löytää jostakin kumppani jonka kanssa riidellä :p
Se kumppani voi löytyä yllättävällä tavalla ja ihmeellisimmissä tarinoissa se kumppani pysyy rinnalla vaikka itse käyttäytyisi kuin idiootti.
Minä olin tottunut siihen, että miehet ostavat omat juomansa ja minä omat juomani.
Kuka Tohtori on paras. Olin leikkauksen jälkeen lääkkeistä ihan sekaisin ja katsoin sohvalla netflixiä ja oli maailman suurin loukkaus, kun mies sanoi että 11 on paras. Mä en tätä edes kunnolla muista, miestä vaan nauratti ja mä olin mököttänyt.
No juuri tänään oli ehkä yski typerimmistä mökötyksistä, muttei sentään totista riitaa.
Mies vei esikoisen, minä kuopuksen päiväkotiin. Käymme yleensä yhdessä pikaisesti siinä viereisessä kaupassa lasten viennin jälkeen. No olin miestä aiemmin kaupassa, enkä jaksanut jäädä odottelemaan. Laitoin vain viestin "Meen jo edeltä kauppaan"
Ehdinkin kerätä kaiken näppärästi ja mennä jo kassoille. Tajusin, että miehellä on mun Visa ja koitin soittaa. No ei tietenkään vastannut kun siltä oli akku loppu, (josta oli kuulemma sanonut jäkätijäkäti) Mies siis istuskeli odottelemassa kassojen ulkopuolella, tajusi onneksi sitten lopulta lähteä kaupasta etsimään ja toi sen kortinkin.
Tästä siis tuli hetken ärtymistä kummankin puolesta. Mua ärsytti, että kerrankin kun koitan kivasti yllättää ja jouduttaa vähän näitä aamuja niin miehen takia mikään ei onnistu. Miestä taas ilmeisesti ärsytti, että piti koittaa yllättää, tylsimys... todellakin yksi typerimmistä :D
Aloimme puhumaan miehen kanssa siitä millaiset häämme olisivat. Kumpikaan ei tunne erityistä hinkua naimisiin menon suhteen, emme vielä edes asu yhdessä. Kyseessä oli täysin mielikuvitusleikki, jossa heiteltiin toinen toistaan överimpiä ideoita. Lopulta saimme riidan aikaan siitä, että ratsastanko alttarille tiikerillä vai tulenko villisikojen vetämällä kärryllä.
Oikeasti. Tästä saimme ihan järkyttävän riidan aikaiseksi. Nykyäänhän koko juttu tienkin naurattaa.
up!!