Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kalliimmissa shampoissa ja hoitoaineissa oikeasti jotain positiivista eroa markettituotteisiin verrattuna?

Vierailija
26.09.2018 |

Oletko huomannut?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt...

Ja vahva epäily, että ei MITÄÄN eroa, muutakuin hinta

Vierailija
2/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tuotteesta.

Itse ostan kalliimmat shampoot apteekista. On herkkä päänahka, joten tarvitsen sille erilliset tuotteet. Markettituotteet aiheuttaa ainakin itselläni päänahan kuivumista, mikä taas johtaa siihen että pää hilseilee, hikoilee ja rasvoittuu nopeammin. Myös hiukset vaikuttivat tosi lättäniltä. Oikeanlaisella shampoolla tuota ei tapahdu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tuotteesta.

Itse ostan kalliimmat shampoot apteekista. On herkkä päänahka, joten tarvitsen sille erilliset tuotteet. Markettituotteet aiheuttaa ainakin itselläni päänahan kuivumista, mikä taas johtaa siihen että pää hilseilee, hikoilee ja rasvoittuu nopeammin. Myös hiukset vaikuttivat tosi lättäniltä. Oikeanlaisella shampoolla tuota ei tapahdu. 

Voisitko kertoa mitkä toimii hyvin tuohon?

Vierailija
4/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kalliimmat tuotteet kestää pidempään eikä tarvi laittaa niin paljoa. Markettituotteet on jotenkin laimeampia.

Vierailija
5/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliilla tuotteella on ergonomisempi pullo ja sexympi nimi.

Vierailija
6/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse käytän kotimaista luonnonkosmetiikkaa myös hiuksille, joten sanoisin että niissä on paljonkin eroa markettien halpiksiin.

Toki se millaiset hiukset on vaikuttaa myös tuotteisen valintaan. Käytin linnashampoota pitkään ihan tyytyväisenä, mutta halpishoitoainetta meni pullo parissa viikossa ja tukka oli silti takussa. Kalliimpi puteli 10-25e yleensä riitti jopa useamman kuukauden ja hiukset olivat sileät.

Vierailija
7/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin murkkuikäiselle joskus kampaamosta hilseshampoota. Oli erittäin toimivaa, ja lapsi tykkäsi kun sai hiukset kunnolla puhtaiksi.

Vierailija
8/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon että sokkotesteissä Lidlin tuotteet pesevät aina kristalliflaskeihin aavikon keitaalla tähtitaivaan alla pullotetut tuotteet 10-0, niin sanoisin että ei.

Vierailija
9/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus taas on, ettäkallis merkki- tai ”luonnonkosmetiikka”shampoo helposti aiheuttaa hilsettä ja allergista ihottumaan päänahkaan, mutta marketin xz ei petä koskaan.

Vierailija
10/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoteseloste ratkaisee.

Mulla oli myös päänahan kuivumista ja hilseilyä, kaulalle ja kasvoihin tuli punaisia ihottumaläikkiä suihkun jälkeen ja koko kroppa kutisi ja pisteli. SLS ja SLES aiheuttavat ongelmia, ilman sulfaatteja mitään näistä ei ole. Hallelujaa sitä fiilistä, kun jotakuinkin 35-vuotiaana tajusin, ettei normaali-ihoisen kuulu suihkun jälkeen joutua rasvaamaan itseään kauttaaltaan. :/

Vierailija
11/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa Organic Shop - tuotesarja Sokoksista ja Emotioneista. Hinta-laatusuhde melkoisen kohdillaan.

Vierailija
12/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa Organic Shop - tuotesarja Sokoksista ja Emotioneista. Hinta-laatusuhde melkoisen kohdillaan.

Näitä saa myös Tokmannilta.

Vierailija
13/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kalliit tuotteet on yleensä tehty juurikin erityislaatuisille hiuksille. Normaalit halpisshampoot toimivat hyvin normaaleille hiuksille. Hiustenhoitoa varten nekin on tehty.

14/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset ovat todella huonossa kunnossa, niin silloin on väliä, millä hiuksensa pesee.

Iso osa kalliista kampaamotuoteistakin on kyllä laadultaan ihan samaa tavaraa kuin markettituotteet. Ja vastaavasti markettituotteista löytyy helmiä, jos osaa lukea tuoteselosteita.

Jos hiukset ovat hyvässä kunnossa, on ihan sama, millä ne pesee.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
15/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon hiuslaadustakin. Ainakin mun käsiteltyyn ja kuivaan luonnonkiharaan toimii parhaiten kampaamon tuotteet. Ja testattu on kaikkea.

Mökkikäytössä on ollut jotain markettishampoota ja eron huomaa heti. Johtuu myös järvivedestä, mutta markettishampoo ja järvivesi: tukka on aivan mahdoton.

Vierailija
16/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveelle tukalle/päänahalle tuotteissa ei välttämättä ole sen suurempaa eroa taikka väliä. Sitten kun alkaa olla jotain erityistarvetta niin kampaanosta kannattaa hakea.

Vierailija
17/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista kuulla alan ihmiseltä ei kaupallinen mielipide asiaan.

Itse olen kyllä huomannut eroa, kun olen nyt vuoden verran käyttänyt kampaamotuotteita. Hiukset ei sähköisty lainkaan eikä takkuunnu samaan tapaan tai sitten vain kuvittelen ja köyhdyn turhaan :D

Vierailija
18/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan huomannut muuta eroa kuin hinnan. Mulla on pitkät ja paksut, kampaajalla värjätyt hiukset joita pesen 2-3 päivän välein. Joskus olen pessyt tukan jopa koirashampoolla kun oma oli loppu. En huomannut silloinkaan mitään eroa.

Vierailija
19/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu , että hiukset tottuu shampooseen. Aluksi on ihanan ilmavat ja helpot, jonkun ajan kuluttua sama lättä vasikan nuolema päätä pitkin  kampaus. Käytän kolmea shampoota vuorotellen aina muutaman pesukerran jälkeen vaihto toiseen, täm toimii melko mukavasti.

Kalliit kampaamo tuotteet ovat liian hoitavia ja tulos raskas ja rasvoittuva.

Vierailija
20/32 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpistuotteissa on usein lisätty bulkkia jollain halvalla täyteaineella, kallimmat tuotteet ovat sitten sitä itseään. Eli halpaa pitää käyttää enemmän kerrallaan. Oma asiansa sitten on tuotteet joissa on jokin kalliimpi vaikuttava (lääke)aine, kalliissa sitä on enemmän kuin halvoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan