Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lihansyojat ei hermostu vegeista, mutta vegeilla on aina herne nenassa muiden syomisista?

Vierailija
26.09.2018 |

Itse vahennan jatkuvasti lihan syontia, ihan vaan koska tykkaa kasviruoasta enemman. En vain ymmarra, miksi muiden syomiset minulle kuuluisi... tai minun syomiset muille!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joudun vegaanille yökylään, pidän salaa lenkkimakkarapötkön sängyn alla että voi sitten haukkailla.

Kyllä vegaanillakin voi olla makkarapötkö sängyssään. Eri asia toki saatko sinä siitä mitään.

Vierailija
22/27 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vege, mutta mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä muut suuhunsa laittaa... kiitos kuitenkin yleistyksestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasta saa kaikki tarvittavat hivenaineet ja vitamiinit: mieli pysyy tasapainossa ja on voimakas, jämäkkä olo.

Vegaanit tuntevat olonsa heikoksi, ja yrittävät parantaa oloaan tuomalla itseään esille, huomion toivossa. Kun ruikutuksesta ei saakaan ihailua vaan lähinnä puolisäälinaurua, jo valmiiksi horjuva elimistön tasapaino rikkoontuu, ja vegaani joutuu lähes uskonnollisen raivon valtaan. Suupielet vaahdossa (ilmeisesti nälän ja syljen erityksen vuoksi) karjutaan kuolleista eläimistä ja murhista.. :D

Vierailija
24/27 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on, että vegetarismia joutuu puolustelemaan.

Parhaiten se hyväksytään kun sitä selittää terveyssyillä.

Vierailija
25/27 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vahennan jatkuvasti lihan syontia, ihan vaan koska tykkaa kasviruoasta enemman. En vain ymmarra, miksi muiden syomiset minulle kuuluisi... tai minun syomiset muille!

Mä en myöskään ymmärrä oikeastaan turhasta kiihkoilua. Se tietyllä suorastaan fanaattisella tavalla suhtautuminen toisten syömisiin ei toimi. Se aiheuttaa vastareaktion. Sillä ihmisen aivot tarvii tiettyjä rasvoja toimiakseen kunnolla. Kun ihminen on kehittynyt niin ei se tarkoita että vielä on kehitytty niin pitkälle että voidaan elää ilman lihaa.

Me ollaan lajina nuori ja kekseliäisyydessä liiankin tehokkaita mitä tappamiseen tulee. Ihmisten pitäisi ennenmuuta vähentää omaa lisääntymistä. Se että ihminen on pallon dominoiva laji on samalla vastuu pallon hyvinvoinnista. Kun pystytään näin lajina näin nopeasti oppimaan niin ensimmäiseksi tavoitteeksi nostaisin elämän monimuotoisuuden suojelemisen.

Meillä ihmisillä on yksi paha tapa. Laittaa itsensä kaikkien muiden eläinlajien edelle. Heh ilman niitä muita eläimiä ihminenkään ei elä..

Vierailija
26/27 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli 20 v kasvissyöjä ja voin kertoa, että vain ja ainoastaan tämä fakta ärsyttää ihan käsittämättömän monia lihansyöjiä. Siis että istun ja syön, en edes puhu asiasta. Joten otsikon kysymys on epävalidi.

Vierailija
27/27 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihasta saa kaikki tarvittavat hivenaineet ja vitamiinit: mieli pysyy tasapainossa ja on voimakas, jämäkkä olo.

Vegaanit tuntevat olonsa heikoksi, ja yrittävät parantaa oloaan tuomalla itseään esille, huomion toivossa. Kun ruikutuksesta ei saakaan ihailua vaan lähinnä puolisäälinaurua, jo valmiiksi horjuva elimistön tasapaino rikkoontuu, ja vegaani joutuu lähes uskonnollisen raivon valtaan. Suupielet vaahdossa (ilmeisesti nälän ja syljen erityksen vuoksi) karjutaan kuolleista eläimistä ja murhista.. :D

Sinäkö syöt siis pelkkää lihaa? Mahtaa olla melko yksipuolista. Tuo ensimmäisen lauseen sisältö ei muuten pidä paikkaansa.