Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilta läheiset eivät ole sietäneet ns. huonoa oloa, eli teidän piti näytellä aina ylipirteää, onnellista tai hyväntuulista?

Vierailija
26.09.2018 |

Minulla oli kaksikymmentä vuotta sellinen läheinen. En edes oppinut, että läheistä voisi minun todellinen oloni kiinnostaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa on nyt sillälailla hänelle, että ellei keskustelua aloiteta minua loukanneista asioista, ja niiden kuntoon laittamisesta hänen osaltaan, niin keskustelut on sitten siinä, ne on jo kaikki käyty. Se on ainoa kohta, josta itse jatkan yhtään mitään keskustelua hänen kanssaan.

Ap

Vierailija
22/33 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini on nyt soittanut kolme puhelua, joihin en ole vastannut, ja lähettänyt kaksi tekstiviestiä ja yhden sähköpostin aiheesta jatkaako erään lehden tilausta minulle? Että on tärkeetä asiaa.

Ap

Et aio kertoa mielipidettäsi?

En, viittaan seuraavaan kommettiini (tai siis edelliseen).

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan, tämä läheinen oli äitisi?

Vierailija
24/33 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kerran mielipiteeni hänen loukkauksistaan minua kohtaan kiinnosta, niin tuskinpa tuolla on mitään merkitystä minkään kannalta.

Ap

Vierailija
25/33 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan, tämä läheinen oli äitisi?

Moni tietääkin jo, että on.

Ap

Vierailija
26/33 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen nyt tuosta huolimatta näyttänyt läheisilleni oikeita tunteitani, tuloshan siitä oli se, että jokainen hylkäsi minut. Paitsi mieheni, joka on sen takana, että se on ollut mahdollista ne näyttää ja uskoa silti itseeni.

Ap

Vierailija
27/33 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis oman elämäni kannalta olisi ollut paljon terveempää, että tämä olisi tapahtunut jo lapsena ja äitini tukiessa minua tietenkin. Silloin olisin voinut enemmän rakentaa sellaisia ihmissuhteita, joihin kelpaan ja joissa ei tarvitse vain esittä maireaa. Mutta eihän äitini tällaista osannut antaa. Paska teennäinen itsetunnoton mulkero.

Ap

Vierailija
28/33 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olen nyt tuosta huolimatta näyttänyt läheisilleni oikeita tunteitani, tuloshan siitä oli se, että jokainen hylkäsi minut. Paitsi mieheni, joka on sen takana, että se on ollut mahdollista ne näyttää ja uskoa silti itseeni.

Ap

Ehkä teidän kannattaisi palata yhteen.

Vierailija
29/33 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Paremmin menee asuessa eri osoitteissa ainakin vielä toistaiseksi. En osaa luontevasti edelleenkään osoittaa mitään negatiivista ja uskoa, että se sallitaan ilman syyttelyä tai uhriutumista minun suuntaani.

Ap

Vierailija
30/33 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Paremmin menee asuessa eri osoitteissa ainakin vielä toistaiseksi. En osaa luontevasti edelleenkään osoittaa mitään negatiivista ja uskoa, että se sallitaan ilman syyttelyä tai uhriutumista minun suuntaani.

Ap

Ja siis toimin hyökkäys-mentaliteetilla, koska se oli ainoa keino lapsena saada negatiivisille tunteille tilaa. Vaikka siitä suututtiinkin minulle.

Ap

Vierailija
31/33 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä olet ihan hyvä esittämään negatiivisia tunteita. Positiivisia sen sijaan en ole nähnyt.

Vierailija
32/33 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullun monologia taas.

Vierailija
33/33 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinä olet ihan hyvä esittämään negatiivisia tunteita. Positiivisia sen sijaan en ole nähnyt.

Minusta en ole hyvä esittämään niitä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän