Miksi nainen haluaa puketutua _seksikkäästi_?
Naisethan eivät pukeudu ja laittaudu miehiä varten vaan itseään varten. Myös seksikkäästi laittaudutaan itseä varten vaikka "seksikäs" kanssakäyminen kohdistuisi miessukupolveen. :-) On tärkeää olla itseä varten seksikäs ja haluttava?
Toisessa ketjussa naiset kirjoittivat, että "kyllä, pukeudun seksikkäästi ja haluttavasti aina, myös töissä on kiva olla seksikäs ja naisellinen ihan itseä varten".
Miksi siis näin on, osaatteko perustella tarkemmin?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Juu juu, itseään vartenhan sitä pukeudutaan seksikkäästi. Höpö höpö. Halutaan nimenomaan herättää miesten huomio ja saada hyväksyntää.
Kun on väsytty naisten alfa-jahtiin ja suosimiseen.
rehellisesti sanottuna aika moni nainen näkee elämäntyökseen olla seksi objekti miehille. Kaikki aikuisviihdetähdet, kaikki missit ja aika moni muukin
Vierailija kirjoitti:
Olen esteettinen ihminen ja minusta on yksinkertaisesti kivaa esim peilin ohi kulkiessani todeta mielessäni "damn näytänpä tänään kivalta ja seksikkäältä". Seksikäs pukeutuminen ei tarkoita välttämättä piikkikorkoja ja paljastavaa pukeutumista, vaan yksinkertaisesti vaateita joissa itse tuntuu ja näyttää hyvältä, ja jotka korostavat omia parhaita puolia. Olen tehnyt kroppani kanssa paljon töitä saadakseni sen tähän kuntoon, joten tietysti nyt mielummin nautin pukemalla sen kivasti kuin piiloutumalla jokapäivä harmaaseen huppariin. Seksikäs olo on usein myös yhtä kuin itsevarma olo. Ja itsevarmuus on ihanaa!
Haluat siis itseltäsi seksiä? Vai miksi liität sanan seksi sekä pukeutumiseen että oletettavasti yhdyntään miehen kanssa? Miksi esimerkiksi kaunis ja siisti sohva ei ole seksikäs? Koska ethän sinä miehiä varten tälläydy, ethän?
Vierailija kirjoitti:
rehellisesti sanottuna aika moni nainen näkee elämäntyökseen olla seksi objekti miehille. Kaikki aikuisviihdetähdet, kaikki missit ja aika moni muukin
Sen rahan ja vallan siis mitä tuosta tulee, ei ehkä aikuisviihteessä, mutta ajatelkaa millaisissa rahoissa jotkut missit on kiinni mentyään naimisiin rikkaiden miesten kanssa. Se raha on niiden elämäntyön, ei joku misseys.
Tuon myös tuohon pukeutumisjuttuun sellaisen näkökulman, että itse ainakin teen sitä myös siksi, että saan niin paljon parempaa kohtelua meikattuna ja kivasti laitettuna.
Olen ilman meikkiä noin 12v pyöreäkasvoisen lapsen näköinen, jolla on valkoiset ripset ja kulmakarvat. Kun olen laitettu, olen ikäiseni näköinen ja siisti, saan todella paljon parempaa kohtelua. En vain voi olla sen näköinen kuin haluaisin, koska kukaan ei esim. kuuntele, en saa palvelua kaupoissa jne. pankissa minua kieltäydyttiin palvelemasta ilman vanhempia, kunnes näytin henkkarit jne.
Jos olen kotona ja joku esim. remonttityyppi on tullut ovelle, ne kysyy vanhempiani, koska ei ole meikkiä ja olen huppari päällä. Eli tuo ei ole vaihtoehto, jos haluaa elää normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että kun mies on riisunut vaatteeni ennen seksiä, niin paras tapa saada vaatetta vähän päälleen on klassinen miehen T-paidan varastaminen. Olo seksin jälkeen on seksikäs ja saa vielä haistella miehen aromeita! Sitten kun T-paita on kerran päälle saatu, ei siitä luovu, muuten kuin seksin aikana tai kun on aika siistiytyä ulos lähtöä varten. Luonnollista, eikö? Hyvään seksiin ei siis todellakaan tarvita sukkanauhoja!
Minä myös päästelen rutkasti aromeita mutta usein nainen ei siitä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen esteettinen ihminen ja minusta on yksinkertaisesti kivaa esim peilin ohi kulkiessani todeta mielessäni "damn näytänpä tänään kivalta ja seksikkäältä". Seksikäs pukeutuminen ei tarkoita välttämättä piikkikorkoja ja paljastavaa pukeutumista, vaan yksinkertaisesti vaateita joissa itse tuntuu ja näyttää hyvältä, ja jotka korostavat omia parhaita puolia. Olen tehnyt kroppani kanssa paljon töitä saadakseni sen tähän kuntoon, joten tietysti nyt mielummin nautin pukemalla sen kivasti kuin piiloutumalla jokapäivä harmaaseen huppariin. Seksikäs olo on usein myös yhtä kuin itsevarma olo. Ja itsevarmuus on ihanaa!
Haluat siis itseltäsi seksiä? Vai miksi liität sanan seksi sekä pukeutumiseen että oletettavasti yhdyntään miehen kanssa? Miksi esimerkiksi kaunis ja siisti sohva ei ole seksikäs? Koska ethän sinä miehiä varten tälläydy, ethän?
Tähän haluaisin naisilta vastauksia.
Minä pukeudun miehiä varten. Kotona olen ihan hirveän näköinen, en sheivaa säärikarvoja, kuljen rytkyissä, en kampaa hiuksia jne. Kauppaan mennessä katson sen verran, etten näyttäisi ihan variksenpelättimeltä. Kun lähden iltaelämään, siistiydyn ja laitan päälleni jotain vartalonmyötäistä vaikka. Ihan siitä syystä, että on kivaa saada mieheltä sopivasti kohteliasta huomiota. Tuntuu seksikkäältä, kun kokee olevansa kivannäköinen ja puoleensavetävä.
Väittäisin kyllä, että käsitys ja kokemus omasta seksikkyydestä syntyy aina jossakin määrin vastakkaisen sukupuolen antamista vihjeistä itselle. Jos koskaan ei saa mitään huomiota, voi alkaa tuntea olevansa vastenmielinen ja itsetunto kärsiä. Jokaisella on toiveena olla haluttu sekä henkisesti että fyysisesti. Etenkin nuorena tämä voi olla tärkeää.
Jos maailmassa ei olisi miehiä, käyttäisin pukeutumiseen (ja meikkaamiseen) huomattavasti vähemmän aikaa ja rahaa. Luultavasti kulkisin aina niissä rytkyissä ja vain juhliin saattaisin satunnaisesti panostaa. Minulle on täysin merkityksetöntä, mitä naiset minusta ajattelevat ja toisaalta olen niin laiska, että itseni vuoksi en jaksaisi laittautua koskaan.