KFC tulee Suomeen onko hyvä asia vai pahaa shittiä?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005841173.html
itse söin Aasiassa KFC safkaa pari kertaa ja sanoisin että ne paistetut kanat ja muut on 5 kertaa parempaa safkaa ja maistuvampaa kuin maailnan pahin ruoka eli mcdonalds ja kakkosena ehkä Suomessa hesburger
Kommentit (23)
Saattaahan tuolla käydä maistamassa.
Mulle tulee jostain syystä tosi vahvasti mieleen ne kauheet tipumurskainvideot KFC:stä. En tiedä miten KFC lihansa hankkii, mutta taitaapa jäädä vierailematta kuitenkin.
Pelkkä haju noissa paikoissa laittaa oksettamaan. - siis se paistorasva. En todellakaan mene käymään.
Pakko se on amerikanihmettä kerran maistaa...sitten näkee jääkö se siihen.
varmaan Aasiassa oli mausteisempi versio,, Suomeen ja Amerikkaan tuodaan se lälläripaska-versio jossa ei saa maistua chili eikä mikään muukaan eli paskaa on tulossa markkinoille
eihän täältä saa edes intialaisessa kunnon Intia-safkaa, kaikki mautonta ja vesitettyä tai mieti niitä muka "aasia-valmisruokia", ei ne maistui oikein millekään
Ällöttävän rasvaista uppopaistettua roskaa. En tykkää, mutta makunsa kullakin.
USA:ssa nähinnä neggereiden ja valkoisen roskaväen suosima ketju.
Eipä KFC:n ruoissa juuri hurraamista ole, mutta suomalaisista paikoista ainakin Hesburger jää kyllä selvästi KFC:n taakse.
KFC:n ruokien makua voisi parhaiten kuvailla sanalla "tylsä". Sama pätee Taco Belliin.
Dubaissa kfc:n ruoka oli tosi hyvää, mutta amerikassa aika mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee jostain syystä tosi vahvasti mieleen ne kauheet tipumurskainvideot KFC:stä. En tiedä miten KFC lihansa hankkii, mutta taitaapa jäädä vierailematta kuitenkin.
Mmmmm.. Murskattuja tipuja... (Slurp!)
Mun eukko haluaa kaiken paneroituna. Se varmaan noista tykkäisi, joskus on Amsterdamissa taidettu käydäkin KFC:ssä.
On se nyt tuhat kertaa parempaa sapuskaa kuin joku mäkkäri tai hese.
En ite tykkää, mutta musta tuntuu et moni muu tulee tykkäämään. Joten hyvä että avaavat.
Mitä väliä? En mitenkään odota että tulee ja varmaan tulee käytyä testaamassa. Eipä nyt muutenkaan tule käytyä kovin usein pikaruokapaikoissa.
Taas saadaan pari suomalaista yrittäjää konkkaan ja rahat ulkomaille! Nuoret raataa keittiössä nälkäpalkalla ja ääliökansa tykkää, lehdetkin varmaan taas mainostaa jokaisen ravintolan avaamista ja jonoja ”uutisina”.
Suuuuressa Amerikassa kun tuli käytyä, niin kauheassa skraabassa tuli maisteltua. Darramättönä menee ja darra lähtee mukavasti.
Varmaan jotain bulkkilihaa mistä halvimmalla saadaan. Tuotantotavoista viis. Eli en mene.
Hyvä että suomessa on vielä jonkin näköistä liikettä ja saadaan tyhjiin tiloihin toimintaa, jokainen voi itse päättää käyttääkö jotain palvelua vai ei.