Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas mies oli jättänyt jääkaappiin maitotölkin jossa oli vaan tilkka maitoa pohjalla. Ärrrhh!!!! >;-(

Vierailija
26.09.2018 |

Miten vaikeaa se voi olla että käyttäs maidon sitten loppuun saakka ja heittäs maitopurkin roskiin tai huuhtasis sen pikasesti ja jättäs lavuaariin kuivumaan.

Mutta ei, jotta näin raskaaseen hommaan ei tarttis vaivautua, jätetään se tilkka sinne maitopurkin pohjalle ja purkki jääkaappiin ja annetaan vaimon taas ärsyyntyä näinkin pienestä asiasta. 😠

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

👎🏿

Vierailija
2/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän aina jos purkki ei ole tyhjä. Miksi käyttäisin jotakin enemmän mitä tarvitsen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet?

Vierailija
4/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oli pytyn kansi tänään?

Vierailija
5/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGH! Käytän niitä pohjia kahvimaitona, mutta aina joku kaataa ne pois.

Vierailija
6/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätän aina jos purkki ei ole tyhjä. Miksi käyttäisin jotakin enemmän mitä tarvitsen?

Siis jos on joku milli maitoa pohjalla? Olis voinu samantien käyttää senkin. Ei riittänyt mulla edes kahvikupilliseen. Ap

Vierailija
7/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ap:n kuvaamaan tyypin. On helppo sanoa dissata jos ei ole koskaan törmännyt ihmiseen joka tekee tuota jatkuvasti joko a) välttääkseen tyhjän purkin roskiin heittämisen tai b) hankkiakseen itselle valheellisen hyvänolontunteen siitä ettei käyttänyt itse maitoa loppuun.

Vierailija
8/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo purkkien huuhtelimen kuulostaa turhalta veden kulutukselta. 

Vierailija
9/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö mun kanssa koirapuistoon keskustelemaan asiasta?

Vierailija
10/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on ongelma mihin arjessa ehtii kiinnittää huomiota hiiltymiseen saakka niin onnittelut helposta elämästä.

Vierailija
11/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos on joku milli maitoa pohjalla? Olis voinu samantien käyttää senkin. Ei riittänyt mulla edes kahvikupilliseen. Ap

No sitten avataan uusi purkki ja sillä jatketaan,ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
12/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo kaataa lirut ”ekologisesti” lavuaariin. Todella ärsyttävää.

Vierailija
13/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään millainen olisi aloittajan miehen aloitus aloittajasta? Kun kaikki ei mene tismalleen oikein  niin kuin hän haluaa hänestä tulee vihainen kuin pikkulapsesta jolta on viety kaikki lelut ja karkit? 

Vierailija
14/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt kukaan oikeasti huuhtele maitopurkkeja?

Tai jos niin MIKSI?!

Vierailija
15/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikeaa se voi olla että käyttäs maidon sitten loppuun saakka ja heittäs maitopurkin roskiin tai huuhtasis sen pikasesti ja jättäs lavuaariin kuivumaan.

Mutta ei, jotta näin raskaaseen hommaan ei tarttis vaivautua, jätetään se tilkka sinne maitopurkin pohjalle ja purkki jääkaappiin ja annetaan vaimon taas ärsyyntyä näinkin pienestä asiasta. 😠

Ja kauppaan lähtiessäsi vilkaiset kaappiin että meillähän on vielä voita/maitoa/keksejä/kahvia, etkä osta niitä lisää, ja sitten huomaatkin että jaa, olikin vain pöly kahvista purkin pohjalla ja teelusikallinen voita. Vai pitäisikö kauppaanlähtijän tutkia kaikki pakkaukset ennen lähtöä nähdäkseen onko ne tyhjinä kaapissa?

Vierailija
16/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkaa pi***ssä?

Vierailija
17/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsi kulta. Jos purkki ei riitä kaadetaan siitä sen verran kun sitä on ja avetaan uusi purkki, josta sitten otetaan riittävä määrä.

Vierailija
18/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos niin MIKSI?!

Jos kerää niitä kierrätykseen ja pelkää niiden alkavan haista ennen viemistä.

Ap:n mies oli laiska ja ajatteli, että pesköön ap tai rutatkoon ap sen kierrätykseen.

Mua ärsyttää etenkin litran jugurttipurkkien käsittely, kun kaikki jugurtti ei tule purkista ulos. Sottaavaa tyhjentää sitä ruttaamalla ja valittamalla.

Vierailija
19/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos käyttää kahvissa tai teessä maitoa, sinne voi helposti jäädä se liru, koska en mä ainakaan määräänsä enempää sitä maitoa halua sinne laittaa.

Vierailija
20/28 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos niin MIKSI?!

Jos kerää niitä kierrätykseen ja pelkää niiden alkavan haista ennen viemistä.

Ap:n mies oli laiska ja ajatteli, että pesköön ap tai rutatkoon ap sen kierrätykseen.

Mua ärsyttää etenkin litran jugurttipurkkien käsittely, kun kaikki jugurtti ei tule purkista ulos. Sottaavaa tyhjentää sitä ruttaamalla ja valittamalla.

Onko teillä saksia? Niillä on aika kätevä leikatta osa purkista pois ja syödä loput purkin pohjalta.