Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä lottovoiton jälkeen

Vierailija
26.09.2018 |

Voitin kesällä ihan kivan summan rahaa. Onko elämä muuttunut täydelliseksi? Ei? Suunninpiirtein samanlaista kuten ennenkin. Tein pätkätöitä joten elämä on kuin työttömänä. Nyt voin elää ilman töitä periaatteessa siihen saakka kun pääsen eläkkeelle. Jos elän normielämää paljon tuhlaamatta.

Olen aina ollut vähemmän sosiaalinen joten ihan yhtä yksinäistä elämä on nytkin. Tietenkin saisin paljon uusia "ystäviä" jos rahoistani tiedottaisin... Pidän kodistani joten olen remontoinut ja uusinut sen. Autoa ei ole kun en uskalla ajaa edellenkään (trauma onnettomuudesta). Suolisto on herkkä joten matkustaminen ei kiinnosta enkä yksin sitä haluaisi tehdäkään. Muutama ystävä mutta heillä perheet eikä aikaa. Harrastukset täällä tapahtuvat iltapäivästä lähtien joten päivät yksin kuitenkin. Hyväntekeväisyys ei enempää kiinnosta.

Kyllä se raha helpottaa elämää, mutta vain tiettyyn pisteeseen. Kun kaikki haluama on hankittu, on elämä ihan samanlaista kuin ennenkin. Samat sairaudet on edelleen, ei auta vaikka kuinka kolikoita nielusta alas laskisi. Ei se raha ole ongelma, en jaa sitä eteenpäin, joku siitä kuitenkin kettuilee. Sanonpa vain mielipiteeni eämästäni.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa toki miten parannan Crohnin taudin, otan vaikka lainaa maksaakseni tuosta tiedosta!!

Oireita voisi kuitenkin käydä hoitamassa maailman parhaimmilla lääkäreillä.

Ja stressihän tunnetusti pahentaa Crohnin taudin oireita, joten kyllä varallisuudella saisi ainakin loivennettua niitä stressitilanteita kun ei koskaan tarvitsisi siitä leivästään huolestua ja voisi levätä kun tarvetta olisi.

Vierailija
42/49 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, kun voittaisi edes 100,000, niin se mahdollistaisi jo niin monta asiaa, joista pienituloisena yksinyrittäjänä ei voi edes haaveilla...

Olisi unelmaasunto n. puoliksi maksettuna, lainakin varmaan irtoaisi (nyt ei irtoa, ei näillä tuloilla ilman takaajia). Sitten voisi jossain vaiheessa ruveta haaveilemaan vaatimattomasta kesämökistäkin tai auton uusimisesta...

Jos osuisi kunnon eurojack-potti kohdalle, niin sitten voisi olla vähän hankalaakin. Mutta luulen, että laittaisin kaiken haisemaan aloittamalla erilaisia yrityksiä ja testaamalla, mikä ideoistani kantaisi pisimmälle. Samalla työllistäisin ihmisiä, maksaisin veroja paljon enemmän...Tai perustaisin jonkun säätiön!

Oi! Olisi varaa mennä hammaslääkäriin viimein, jos tulisi edes joku pieni voitto. Ja muutenki hoitaa itseään, käydä hieronnassa ja kampaajalla, palkata personal trainer, käydä hoidattamassa päätä sisäpuoleltakin...

Vituttaa nämä "no vaihdettiin uudempaan autoon ja maksettiin kesämökin 10,000 lainanjämä pois" -voittajat. Miksi ne voitot melkein aina menee ylemmälle keskiluokalle/ suurille ikäluokille, joilla muutenkin on asiat ihan mukavasti?

Ehkä siksi, ettei yh-äideillä ja varattomilla yrittäjillä ole juuri varaa edes lotota...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp nuuuu

Vierailija
44/49 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urbaanilegenda, ett joku olis joskus voittanu lotoss, valtion ketkut ne rahat käärii liiveihinsä.

Vierailija
45/49 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän sama juttu. Voitin sellaiset about neljä miltsii lotossa.

Ostin 100m2 kerrostaloasunnon, uuden auton. Suolisto-ongelmat kävin hoidattamassa ulkomailla missä rahalla saa hyvää palvelua toisin kun suomessa.

Nyt sitten matkustelen paljon. En käy töissä. Suomalaisia kavereita ei juuri ole. Ajan myötä ovat hävinneet ne jotka jäivät jäljelle lottovoitoan jälkeen. Johtuu osaksi siitä että vietän niin vähän aikaa suomessa.

Monet kaverit kyllä rupesivat mulkeroiksi heti kuultuaan voitosta. Valitettavasti.

Vierailija
46/49 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
47/49 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voittaiskin. Parisatkuu (200000€) riitäis. Saisi uovelat veke ja elämän taas mallilleen. Kulutusluottojen ja pikavippien kanssa on sössitty talous ihan huolella. Joo ja tiedän kyllä miten TYHMÄÄ. Täytyy vaan yrittää, muutakaan ei voi.

Vierailija
48/49 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
49/49 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun voittaisi itsekin, se helpottaisi kyllä tilannetta pienituloisena. Maksettaisiin pois opintolainat ja voisi kerrankin käydä kaupassa niin, ettei tarvitse laskea joka senttiä.

Jos voitettaisiin, en todellakaan siitä kertoisi kellekään. Miehen äiti ja isoäiti kun välillä lottoavat/kenoavat, niin sanovat että "Jos nyt voitan niin ostan teille sitten auton/talon/harrastusvälineen". Saamme aina jouluna lahjaksi heiltä muutaman arvan saatesanoilla "Jos voitatte jonkun isomman summan niistä, niin voitte sitten ostaa minulle moottoripyörän/auton/lainata rahaa, kun niin minäkin tekisin jos voittaisin". Ja on ihan tosissaan, ei ole vitsi.

Mun äitini voitti lotossa ja laittoi mun tilille 100 tonnia. Sanoin  etten todellakaan tarvitse sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi