Ville Valon uudet hampaat
Voi Ville minkä teit! Uudet hampaat on tosi epäluonnollisen näköset, liian isot ja muuttaa koko kasvojen muotoa. Vanhentaa hitosti.
Ny kun mies vaihto iskelmään niin ulkonäkökin alkaa muistuttaa papparaista. Ikävä Himpula musaa ja entistä Villeä!
Kommentit (456)
Miks vitussa tätä keskustelua pidetään jo toista päivää suosituimmissa keskusteluissa, vaikka kenelläkään ei enää ole tästä aiheesta mitään sanottavaa?? alunperinkään tässä ei ollut mitään järkeä. kuka tarkkailee julkkisten hampaita. itse en erottaisi kenenkään hampaita jos minulle esitettäisiin kuvia niistä. poistakaa tämä keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Miks vitussa tätä keskustelua pidetään jo toista päivää suosituimmissa keskusteluissa, vaikka kenelläkään ei enää ole tästä aiheesta mitään sanottavaa?? alunperinkään tässä ei ollut mitään järkeä. kuka tarkkailee julkkisten hampaita. itse en erottaisi kenenkään hampaita jos minulle esitettäisiin kuvia niistä. poistakaa tämä keskustelu.
Villellä oli ennen niin persoonalliset, kauniit ja seksikkäät hampaat hyvässä paketissa, joten muutoksen huomaa herkästi. Hyvät nämä uudetkin on, kestää kuitenkin hetken tottua.
Itse en usko, että päihteet olisivat tuhonneet Villen hampaat. Ei ne koskaan pahalta näyttäneet.
Onko Villekin hommannut jasperleegot?
Ei yllä tämä mies enää Himin kaltaseen menestykseen. Harmi, että jo nelikymppisenä lähti tolle tielle muokkaamaan ulkonäköään joka oli ennen ihanan sexy ja aito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivatko päihteet todella jotenkin tuhota hampaat? Eivätkö ne kuitenkin ole todella vahvaa ainesta?
Hampaat tuhoutuu täysin tietyillä huumeilla, johtuu syljen puutteesta esim. ns. nopeilla aineilla, ja siitä, että puree hampaita yhteen lujaa, niin kuin jauhaa niitä.
Ja tietysti ravintoainepuutoksista, joita nisteillä on aina.
Googleta kuvia, jos uskallat meth + teeth, heroin + teeth jne.
Lisäksisi jotkin aineet, yleensä lääkkeet viihdekäytössä, sulattavat hampaita jo itsessään, jos ne liuotetaan suussa tai pureskellaan. Eivät tietysti kerralla, mutta kun tavaksi tulee. Lisäksi käyttäjillä on monesti elämäntavat niin ja näin, ja omasta kokemuksesta voin kertoa hampaiden menneen huomattavasti huonompaan kuntoon sen vuoden aikana, kun käytin. Uskoakseni ihan vain siksi, että hampaiden harjaus ennen "sammahtamista" ei ollut ensimmäisenä mielessä, kun annoksen sai, eikä ensimmäisenä virotessakaan. Myös ihoon sain pysyviä jälkiä sen hoidon laiminlyönnistä.
Vähän rintamus pullottaa. Onko hän ottanut rinnat ja?
Vierailija kirjoitti:
MIKSI se uusi hampaansa?
Käyppä kysymässä? Se on kyllä paha paikka kun joku huoltaa leegojaan, kun sitten ei päästä märisemään että hitto tekis toikin jotain noille hampailleen :D ole julkkis suomessa, et voi voittaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villessä on aina häirinnyt sen ajoittain erittäin typerät jutut. Nuorempana puhui usein kesken haastattelun omasta pipp elistään ja milloin mistäkin, tuossa linkitetyssä videossa äidin tisseis tä. Keikoista puhumattakaan, välispiikit olivat mitä kummallisimpia, oli kyllä siihen aikaan usein humalassa keikoilla.
Sellaiset alakoulutasoiset jutut vuodesta toiseen, ei oikein sovi muuten karismaattiseen olemukseen menestyneellä ihmisellä.Lentävät jutut johtuvat luultavasti vain vilkkaasta mielikuvituksesta ja laajasta ajatusmaailmasta. Olen aikamonta haastattelua nähnyt Valolta, enkä kyllä ole koskaan kuullut hänen puhuvan haastattelussa genitaaleistaan...
Ja tuo rintakommenttihan oli hauska! Sehän oli sellaista Freudilaista psykologiaa, vertauskuvallista sellaista!
Mielestäni Villellä ei todellakaan ole alakoulutasoisia juttuja, vaan pikemminkin hiukan arvoituksellisia, vertauskuvallisia ja pohdiskelevia. Ehkä hän korkeintaan joskus esittää niitä päällepäin yksinkertaisessa muodossa.
Et ole sitten kovin kauaa tai fanaattisesti herran touhuja seuraillut...
Onneks ääni on sentään vielä tallella.
Mä katoin samaa. Teinimäiset ketunnokat siellä terhakkaana nöpöttää agentsin tahtiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villessä on aina häirinnyt sen ajoittain erittäin typerät jutut. Nuorempana puhui usein kesken haastattelun omasta pipp elistään ja milloin mistäkin, tuossa linkitetyssä videossa äidin tisseis tä. Keikoista puhumattakaan, välispiikit olivat mitä kummallisimpia, oli kyllä siihen aikaan usein humalassa keikoilla.
Sellaiset alakoulutasoiset jutut vuodesta toiseen, ei oikein sovi muuten karismaattiseen olemukseen menestyneellä ihmisellä.Lentävät jutut johtuvat luultavasti vain vilkkaasta mielikuvituksesta ja laajasta ajatusmaailmasta. Olen aikamonta haastattelua nähnyt Valolta, enkä kyllä ole koskaan kuullut hänen puhuvan haastattelussa genitaaleistaan...
Ja tuo rintakommenttihan oli hauska! Sehän oli sellaista Freudilaista psykologiaa, vertauskuvallista sellaista!
Mielestäni Villellä ei todellakaan ole alakoulutasoisia juttuja, vaan pikemminkin hiukan arvoituksellisia, vertauskuvallisia ja pohdiskelevia. Ehkä hän korkeintaan joskus esittää niitä päällepäin yksinkertaisessa muodossa.
Ei kai viaton ihailu ja kiinnostus kiellettyäkään ole! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kato keskittyy siihen musiikkiin, eikä fanaattiseen ”seurailuun”. Valolla on sitäpaitsi hyvät jutut, pitää vaan olla jonkun verran samanhenkinen niitä ymmärtääkseen, maailmahan olis tylsä paikka jos kaikki persoonat synkkais automaattisesti keskenään.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI se uusi hampaansa?
No voi herranjestas, mikä kysymys! isompiin hammasremontteihin voi olla ihan terveydellisiä syitä, eikä tarvitse johtua päihteistä, esim. hammasluu voi olla heikompi, halkeamia tai olla jotain tulehduksia juurissa, jolloin ehkä hampaita joudutaan leikkaamaan ja laittamaan implantteja tai laminaatteja.
En usko, että kukaan ihan huvin vuoksi moiseen hommaan ryhtyy, sen verran kallista ja kivuliasta hommaa on. Paraneminenkin vie aikaa. Minulla laitettiin laminaatit alta nelikymppisenä useiden halkeamien takia - ei ole päihdetaustaa, geneettistä perimää. Loppujen lopuksi tuli halvemmaksi kuin jatkuva omien hampaiden korjaaminen.
Antaisitte nyt jo tämän aiheen olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI se uusi hampaansa?
No voi herranjestas, mikä kysymys! isompiin hammasremontteihin voi olla ihan terveydellisiä syitä, eikä tarvitse johtua päihteistä, esim. hammasluu voi olla heikompi, halkeamia tai olla jotain tulehduksia juurissa, jolloin ehkä hampaita joudutaan leikkaamaan ja laittamaan implantteja tai laminaatteja.
En usko, että kukaan ihan huvin vuoksi moiseen hommaan ryhtyy, sen verran kallista ja kivuliasta hommaa on. Paraneminenkin vie aikaa. Minulla laitettiin laminaatit alta nelikymppisenä useiden halkeamien takia - ei ole päihdetaustaa, geneettistä perimää. Loppujen lopuksi tuli halvemmaksi kuin jatkuva omien hampaiden korjaaminen.
Antaisitte nyt jo tämän aiheen olla.
No voi herranjestas mikä vastaustyyli! En tiennyt, sillä itselläni ei ole ollut tarvetta moiseen toisin kuin sinulla, eikä aihe ole ennen tätä kiinnostanut!
Vvalo kirjoitti:
Vähän rintamus pullottaa. Onko hän ottanut rinnat ja?
Hänhän oli rintojen perään jo nuorna. Puhuu rinnoista tuossa videollakin- ja vielä äitinsä!
Pieni transvestiitti asuu tässä miehessä. Näyttää tytöltä takaapäin ja nyt uusien rintojen myötä pian edestäpäin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI se uusi hampaansa?
Käyppä kysymässä? Se on kyllä paha paikka kun joku huoltaa leegojaan, kun sitten ei päästä märisemään että hitto tekis toikin jotain noille hampailleen :D ole julkkis suomessa, et voi voittaa :D
Minä kyllä pidin vanhoistakin hampaista, ja mietin vain miksi uusi kauniit hampaansa. Oliko kyse terveydellisistä vai ulkonäöllisistä syistä. Arvelen että terveydellisistä, sillä en usko Villen lähteneen moiseen projektiin pelkän ulkonäön vuoksi.
Ville Valo pesee vaatteensa tiskiaineella.
Siis MITÄ!! Onko Ville Valo hankkinut rinnat???!
Tuosta videosta ei kyllä erota hampaita lainkaan. Ne näkyy ehkä sekunnin sadasosan. Mistä te muka olette päässeet näkemään hampaat niin hyvin, että voitte muodostaa noin vahvan mielipiteen?