Love island Suomi -keskusteluketju
Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?
Kommentit (23806)
Tanja ja Mika on kanssa aika söpiksiä yhdessä <3 Sitä jotain samaa herkkyyttä ja aitoutta kuin Ankussa ja Patussa.
Kun toisen kanssa on vaan niin hyvä olla.
Melkoinen kontrasti tuohon Viuliinan yhdessäoloon.
Onko tuo juontaja puhunu tänää mitää vai oonko mä vaan nukkunut?
Pauliinan huonot puolet kyllä puskenut aikalail läpi viime päivinä, liekö jo stressi finaalista saa sen hermot kireälle.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Veera ei kuulostanut kovin aidolta puhuessaan jatkosta ulkomaailmaassa Jannen kanssa. Toisin kuin miettii ankun avautumista päiväkirjahuoneessa, aito ihastus paistaa läpi.
Veeran tunnustukset kuulostaa niin ulkoa opetellulta. Että tälleen tää rakastunut Veera nyt sanois. Varmaan tykkää Jannesta, ei sillä, mutta tuntuu että joko kovin pinnistelee huijatakseen itsensä ihastuneemmaksi kuin oikeasti on, tai sitten pelaa. Veikkaan ensimmäistä.
miksi janne makasi peiton alla persaus kiinni villessä :D vähän liian läpinäkyvää toi niiden bromance
Oli taas kylmä aamu saarella. Kaunottaret nousivat aamiaisen tekoon villamyssyt päässä mutta kerrosripset ojennuksessa. Pauliina kiukkusi Villelle kun ei saanut huomiota heti, mutta Anku kantoi aamiaista Patrickille sänkyyn. Voihan nenä! Olikohan isänpäivänä kuvattu.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo juontaja puhunu tänää mitää vai oonko mä vaan nukkunut?
Pauliinan huonot puolet kyllä puskenut aikalail läpi viime päivinä, liekö jo stressi finaalista saa sen hermot kireälle.
Missä sä Shirlyn oot nähny
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Veera ei kuulostanut kovin aidolta puhuessaan jatkosta ulkomaailmaassa Jannen kanssa. Toisin kuin miettii ankun avautumista päiväkirjahuoneessa, aito ihastus paistaa läpi.
Spekulaatiota mutta en usko, että heidän juttu toimisi ulkomaailmassa. Vaikuttavat oikeasti aika erilaisilta. Talossa ei ole muuta puheenaiheita ja tekemistä kuin hassuttelu ja itsestä ja tunteista puhuminen mutta ulkomaailmassa pitäisi jo vähän muutenkin synkata. Veera vaikutti sellaiselta aktiiviselta opiskelijajärjestöihmiseltä ja Janne vähän erityyppiseltä. Mielestäni muutenkin vähän feikkiä alkaa puhua ulkomaailmasta niin kuin tuleva yhteiselo olisi täysin varma juttu. Eiköhän yleensä, jos on rakastunut niin pelkää menettävänsä toisen ja kokee myös epävarmuutta tulevaisuudesta, varsinkin tossa tilanteessa luulisi tuntevansa.
Onko noiden käsketty aina laittautua pelitilanteita varten kun heti mennään puunaamaan kun kuullaan kisast?
Pauliina on varmaan aina ollut lellivauva! Kikuttelee vieläkin kun pikkuvauva,
Oho! Anku oli että Olishan tylsää jos ei olis mitään roustia.
Ei taida olla ihan niin nössö kun luulette tai eräät luulee.
Äänestäkää nyt toi Pauliinaja Ville pois tuolta. Saatais kerranki jotain yllättävää tähän ohjelmaan. Sen niin tietää, että noi alkuperäset jatkaa loppuun asti.
Pauliina on vain tuon rahapalkinnon ja kuuluisuuden takia tuolla.
Niinpä sil ei oo ikinä ees mitään sanottavaa.