Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Veikkaan et tää menee varmaan niin että
Riku valitsee Tanjan
Veera Jannen
Pauliina Villen
Aura Jeffreyn
Alexina Alexanderin
Anku Patrikin
Sami lähtee kotiin ja huomenna tulee Senja ja Mika taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi keski ikäisistö eronneista ei tehdä ohjelmaa
mekin osataan rakastua ja itkeä
keski ikäinen on ruma ja lihava...
miltä ne näyttäs selluliitit piksuissa höllyen?
yöööökkkk
ainakaan ei tarvi silikoneja jos ne kilot on oikeissa paikoissa. 😉
ai perseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
patric ei vanhene koskaan
on saman näköinen ainat:fani
sil on mikropenis
Juu sä varmaa tiiätki
oon kokeillu
mäkin shippaan jeffiä ja tanjaa paljon enemmän kuin jeffiä ja auraa (heillä klikkaa kaverillisesti), vaikka en tykkää yhtään jeffreystä muuten ja se mitä olen kuullut hänestä vaan vahvistaa inhoa. mutta jeff ja tanja ois aika söpö pari, tanja on jeffin makuun ja heidän juttunsa voisi olla romanttinen!
Vierailija kirjoitti:
Alexiina harkitsee Samia. Hänestä alkaa muodostua naispuolinen saarellahengailijasami.
Siinähän olisikin hyvä pari toisilleen, Samikaan ei ahdistuisi päälle käyvästä liian innokkaasta naisesta.
Katsoin ton videon jossa Allu (taas) vertaa suhdetta autoon. Jossa mietti kuka on ratissa, onko se hän itse. Mulle tuli mielikuva että niillä olis pientä valtataisteilua, ts. kummatkin osaa vaan liidaa.
Onko mulla nyt mennyt jotain ohi, kun eiikö nyt pitäisi olla miesten valinta kun viimeksi oli naisten valinta?
Toi Riku on aika ihanan olonen, melkein toivon, että sille ja Ankulle tulis jotain vaikka oonkin tähän mennessä shipannut Ankua ja Patrickia ihan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anku onkuin 40-vuotias kotirouva :)
Jotkut ja joku jaksaa ärsyyntyä Ankusta loputtomiin. Miten vaikea voi olla sietää ihmistä joka on hyväntahtoinen, ymmärtäväinen ja harkitseva?
ja miksi sun pitää jankuttaa ettei ankua saa kritisoida? onhan täällä haukuttu kaikki naiset, erityisesti veera sekä emma. miksi ankua ei saa kritisoida. mikä siinä ei mene kaaliin ettei kaikki tykkää kaikista, vaikka sinä tykkäisit. kyllä muakin ärsyttää nämä lukuisat veera vetää showta kommentit, mutta en mä jaksa joka viestin laittaa älä jaksa jankuttaa. keskustelemaan tänne on tultu joka tapauksessa.
Ankua haukutaan ilkeästi. Veeraa kai lähinnä epäillään siitä että pelaa, häntä ei haukuta samalla tavalla ilkeästi.
Ei kai tuo nyt ole mitään ilkeää haukkumista jos joku kommentoi, että Anku tuo hänen mieleen keski-ikäisen kotirouvan.
Kyllä Veeraakin on haukuttu.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ton videon jossa Allu (taas) vertaa suhdetta autoon. Jossa mietti kuka on ratissa, onko se hän itse. Mulle tuli mielikuva että niillä olis pientä valtataisteilua, ts. kummatkin osaa vaan liidaa.
Ja se, että ovatko nämä edes samassa autossa vai ohjaako kumpikin omaansa. Jos Alexina ei osaa asettua viereen, pitää ottaa passiivisempi ja perässävedettävä mies.
Näin aikuisen silmin katsottuna Alexander oli kiitettävän miehisesti aktiivinen ja liidaava heidän ensitreffeillä verrattuna osaan pojista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma ettei yhtään bisseä ole tullut. Itse olen kiinnostunut Tanjasta ja olisin ollut Jaakosta, mutta heitettiin heti pois. Pitäisikö hakea?
Aika hankalaa olis parinmuodostus ja ahdistavaakin jos toinen osapuoli ei ole bi. Mut onhan toi varmaan kiva haave.
Bissesaari vois olla aika haastava seurattava
Voisi olla vaikka gay-love-island seuraavaksi. Jokaiselle jotakin vuoronperään. Olen katsellut esim Sinkkuillallisia, siellä ehkä joka viides ohjelma on sellainen, jossa mies kutsuu miehiä illalliselle parin löytämisen toivossa. Harvoin hekään ketään sieltä löytävät. Ei paria näistä ohjelmista kukaan ikinä löydä, paras on luottaa live-elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi, niin aviomiehillä ei olisi nykyisen kaltaista tarvetta vinkua ja valittaa kuinka se oma rouva on levinnyt ja paisunut joka suuntaan sekä kiukkuinen kuin ampiainen 24/7. Ei olisi jatkuvaa märinää tunikoista+leggareista ja lyhyeksi kynitystä kananp*rseestä. Tai siitä että se rouva ei pussaile eikä pidä enää muutenkaan hyvänä. Vähemmän olisi varmasti myös hinkua ru*nkata nettip*rnolle, hankkia salasuhdetta ja/tai pistää lusikoita jakoon jos kotona odottaisi oma anku..
Mut joo, eipä nämä aviomiehetkään ole salskeita palomies-patrickkeja.
Ei kiitos paluuta 50-luvulle. Antaa naisten ihan itse päättää haluavatko esim pitkän tukan vai sen kanan p*rseen. Toki hyvä jos näitä ankuja vielä nykyäänkin löytyy heille on varmasti omat ottajansa, mutta itse olen tyytyväinen, että on myös tuollaisia kuin Aura. Aura olisi mun ykkösvalinta.
Vierailija kirjoitti:
Onko mulla nyt mennyt jotain ohi, kun eiikö nyt pitäisi olla miesten valinta kun viimeksi oli naisten valinta?
Toi Riku on aika ihanan olonen, melkein toivon, että sille ja Ankulle tulis jotain vaikka oonkin tähän mennessä shipannut Ankua ja Patrickia ihan täysin.
Oli, mut nyt on miehiä enemmän kuin naisia siksi naistenvalinta.
Ja apissa käy ennää 11 vastaajaa :D
Lopettakaa heti tuon toivominen että joku muu kuin Aura valitsisi Jeffin, sillä siitä voisi koitua Auran tippuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ja joku jaksaa ärsyyntyä Ankusta loputtomiin. Miten vaikea voi olla sietää ihmistä joka on hyväntahtoinen, ymmärtäväinen ja harkitseva?
ja miksi sun pitää jankuttaa ettei ankua saa kritisoida? onhan täällä haukuttu kaikki naiset, erityisesti veera sekä emma. miksi ankua ei saa kritisoida. mikä siinä ei mene kaaliin ettei kaikki tykkää kaikista, vaikka sinä tykkäisit. kyllä muakin ärsyttää nämä lukuisat veera vetää showta kommentit, mutta en mä jaksa joka viestin laittaa älä jaksa jankuttaa. keskustelemaan tänne on tultu joka tapauksessa.
Ankua haukutaan ilkeästi. Veeraa kai lähinnä epäillään siitä että pelaa, häntä ei haukuta samalla tavalla ilkeästi.
Ei kai tuo nyt ole mitään ilkeää haukkumista jos joku kommentoi, että Anku tuo hänen mieleen keski-ikäisen kotirouvan.
Kyllä Veeraakin on haukuttu.
Ja sekö oikeuttaa sinua haukkumaan Ankua? Kerran joku valopää haukkuu Veeraa, teet itsestäsi samanlaisen haukkujan, kun haukut Ankua. No, jokainen valitsee itse.
Vierailija kirjoitti:
keski ikäiselle ei kuulu. rakkaus
mädätköön telkkarin ääreen
Onpa lapsellinen mielipide. Olet varmaan 15 v. Itse tuijotat varmaan kaiket päivät kännykkääsi. Vanhana tarvitset ison näytön, että yleensä näet jotain töllöstä. Iloitset jo siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa heti tuon toivominen että joku muu kuin Aura valitsisi Jeffin, sillä siitä voisi koitua Auran tippuminen.
Kirjoitin jo aikaisemminkin. Tämä uusi Auralle ja Axu kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se, että ovatko nämä edes samassa autossa vai ohjaako kumpikin omaansa. Jos Alexina ei osaa asettua viereen, pitää ottaa passiivisempi ja perässävedettävä mies.
Näin aikuisen silmin katsottuna Alexander oli kiitettävän miehisesti aktiivinen ja liidaava heidän ensitreffeillä verrattuna osaan pojista.
Atta ei varmaankaan halua perässävedettävää. Hänellä on silloi ongelma kuitenkin itse haluaa liidaa. (Oikeastihan suhteessa kannattaa vaihdella näitä rooleja, eikä jumittua ajatukseen että oltava aina kuskinpaikalla.)
Samilla saattaa olla joku samantapainen mahdoton ongelma. Ei halu itsestään kiinnostunutta naista.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et tää menee varmaan niin että
Riku valitsee Tanjan
Veera Jannen
Pauliina Villen
Aura Jeffreyn
Alexina Alexanderin
Anku PatrikinSami lähtee kotiin ja huomenna tulee Senja ja Mika taloon.
Hyvät valinnat sikäli, että pääsisimme Samista eroon.
Mutta ei niin tyhmiä kuin sinä olet. Opettele kirjoittamaan pösilö ja lopeta tuo häiriköinti.