Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
15441/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veera tuo esille koko ajan itseään niin on jo syntynyt jonkinlainen käsitys. Ja vasta nähtiin Veeran ja Jannen keskustelua. Haluaisin nähdä muidenkin parien keskusteluja, jotka eivät niin tuo itseään esille koko ajan. Jäävät nyt pimentoon. Ei oikein edes tiedä mikä olis se lemppari pari, kun ei näytetä keskusteluja tai ole muutoin niin esillä.

Villen ja Pauliinan keskusteluja on näytetty. Kumpikin haluaa tehdä töitä sen eteen että suhde jatkuu myös ulkomaailmassa. Ovat puhuneet millasista yllätyksistä pitävät yms. Kuten Pauliina parinvalinnassa sanoi haluaa jatkossakin nukahtaa Villen viereen ja herätä hänen hymyyn ja katseeseensa.

Pauliina tiivisti kahteen lauseeseen mitä tuntee villeä kohtaan ja että haluaa yhteisen tulevaisuuden. Ei siihen tarvita showta.

Vierailija
15442/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veera tuo esille koko ajan itseään niin on jo syntynyt jonkinlainen käsitys. Ja vasta nähtiin Veeran ja Jannen keskustelua. Haluaisin nähdä muidenkin parien keskusteluja, jotka eivät niin tuo itseään esille koko ajan. Jäävät nyt pimentoon. Ei oikein edes tiedä mikä olis se lemppari pari, kun ei näytetä keskusteluja tai ole muutoin niin esillä.

Villen ja Pauliinan keskusteluja on näytetty. Kumpikin haluaa tehdä töitä sen eteen että suhde jatkuu myös ulkomaailmassa. Ovat puhuneet millasista yllätyksistä pitävät yms. Kuten Pauliina parinvalinnassa sanoi haluaa jatkossakin nukahtaa Villen viereen ja herätä hänen hymyyn ja katseeseensa.

Mulle taas ei ole oikein jäänyt Pauliinan ja Villenkään keskustelusta mitään järkevää. Aina vaan näytetään tuota höttöä. Miksei ihan normikeskustemuja lisäksi, ettei käy ihan ykstoikkoiseksihöttö I laav juu jne jne. Kyllähän noiden nyt luulis muustakin puhuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15443/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki Pauliinan ja Villenkin juttelua on näytetty, mutta esim. noi parinvalinta mitä Ville/Pauliina sanoo toisilleen, on joillekin "liikaa". Itselle ne kertoo, että tunteita on ja tämä pari ei tee siitä yhdessäolosta showta. Joidenkin mielestä ne on vain äänestäjien kalastelua. Mutta voi kun Veera on tippa linssissä, niin ah oh ja voi kuuluu kotisohvilta..   

Sepä juuri. Itseeni ei tuo Veeran show uppoa millään tavalla. Moneen muuhun kyllä.

Vierailija
15444/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäsivät nyt edes vaikka ruokakeskusteluja, että mistä ruuasta toinen tykkää, kuin tuota jatkuvaa loveilua. En oikeasti tiedä ketä fanittaa, kun ei yhtään pääse pintaa syvemmälle.

Vierailija
15445/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää nyt kyllä puolustaa Samia. Mitäs hän sille voi että ketään naisista ei kiinnosta. Pitäisikö teeskennellä vain katsojien huomion vuoksi?

Ei pitäisi teeskenellä. Eikä mahdakaan mitään sille, jos ei kiinnosta.

- Minä puolestani ihmettelen, että miksi ihmeessä katsojat äänestävät Samia jatkoon vielä? :O

Tuo on Love Island, ja silloin ilman muuta ne pitäisi pudottaa, jotka eivät sieltä mitään romantiikaa löydä, vaan ovat vain viemässä jonkun muun, potentiaalisen partnerin paikan, viikko toisensa perään!

Tiputtakaa nyt se jo, niin saadaan vähän lisää sitä Lovee tuonne!!!

Vierailija
15446/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Ankun ja Patrickin välillä oli pitkään kihelmöintiä. Aloin jo ihmetellä, miksi eivät saa mitään aikaiseksi.

Janne on tykästynyt Veeraan, mutta pikemminkin ystävänä.

Alexanderilla ja Alexiinalla ei ole edes kaverisuhdetta. Heidän keskusteluissaan ei ole syvyyttä tai edes järkeä. Kunhan lätisevät, kun kamera kuvaa.

Senja tulee iskemään Allua, koska haluaa itsekin radiojuontajaksi. Ja eikös Attakin sanonut, että se on unelma-ammatti. Siinähän sitä on parisuhteelle pohjaa...

Vierailija
15447/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää miksi tuotanto ei ole puuttunut tuohon Samin tyttöystävä juttuun, vai onko ulkomaailmassa oleva kumppani sallittua?

En jaksa selata yli tuhatta sivua, ja tää on mennyt multa ohi, niin haluisko joku avata tätä tyttöystävä-juttua?

Vierailija
15448/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samilla on tyttöystävä, tai ainakin oli paria päivää ennen taloon astumista. Sen tyttöystävä laittoi instaan yhteiskuvan heistä ja jotain miss you. Ja tilillä muitakin kuvia heistä. 

No ei olis ainakaan mun poikaystävä enää jos lähtis tonne

Vierailija
15449/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin apin uuden videon. Veeran ja Jannen merkkipäivä olis varmasti hauskaa katsottavaa, mutta kun Veera on jatkuvasti muutoinkin esillä niin tuo video nyt vaan ärsyttää. No, toivotaan, että muutkin pääsee tänään esille. Veeralle pitäis laittaa vähäksi aikaa teippi suun eteen.

Vierailija
15450/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin Veerasta alussa, mutta nyt tuo jatkuva show alkaa käydä hermoille. En ymmärrä miksi siitä rakastumisesta piti järjestää hirveä haloo. Eka siitä piti toitottaa muille ja sitten liimata lappu kupin pohjaan.

Toiset on romanttisempii..ja luonteita joka lähtöön..itse samaistun veeraan..i

Vierailija
15451/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin Veerasta alussa, mutta nyt tuo jatkuva show alkaa käydä hermoille. En ymmärrä miksi siitä rakastumisesta piti järjestää hirveä haloo. Eka siitä piti toitottaa muille ja sitten liimata lappu kupin pohjaan.

Eikä sillä mitään showta ole on vain eläväinen..ja hyvä niin ja elää hetkessä

Vierailija
15452/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuse on jo huijattu olo. Tuotanto näyttää keistä haluaa ja mitä haluaa. Tuollain voidaan vaikuttaa katsojien mielipiteisiin.

Vierailija
15453/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen kannamta voi olla raskastakin

Vierailija
15454/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin apin uuden videon. Veeran ja Jannen merkkipäivä olis varmasti hauskaa katsottavaa, mutta kun Veera on jatkuvasti muutoinkin esillä niin tuo video nyt vaan ärsyttää. No, toivotaan, että muutkin pääsee tänään esille. Veeralle pitäis laittaa vähäksi aikaa teippi suun eteen.

Janne on ihastunut Veeran..näkeehän sen...eikä sitä koko viikolla paljoa näytetty..nyt partis jaksos enempi..

Vierailija
15455/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nuo Veeran sanomiset ohittanut olankohautuksella, mutta viimeksi kun oli parinvalinta, se monen minuutin puhe Jannelle oli aivan hirveää esittämistä. Meni viimeinenkin uskottavuus hänestä.

Vierailija
15456/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ite ees tiedä..mitä televisiossa näytetään..HALOO

Vierailija
15457/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen kannamta voi olla raskastakin

No kerroppa millanen luonne ei ole..parisuhtees vaikuttaa moni muukin asia

Vierailija
15458/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne on ihastunut Veeran..näkeehän sen...eikä sitä koko viikolla paljoa näytetty..nyt partis jaksos enempi..

Samaa mieltä..janne♥️veera

Vierailija
15459/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nuo Veeran sanomiset ohittanut olankohautuksella, mutta viimeksi kun oli parinvalinta, se monen minuutin puhe Jannelle oli aivan hirveää esittämistä. Meni viimeinenkin uskottavuus hänestä.

Minusta kauniisti kertoi Jannelle mitä tuntee..jokainen tunteellinen tai rakastunut nainen taikka tyttönen..veerahan vasta 21..käyttäytyy samoin...vai ettekö kerro kumppanillenne tuntemuksistanne...

Vierailija
15460/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kauniisti kertoi Jannelle mitä tuntee..jokainen tunteellinen tai rakastunut nainen taikka tyttönen..veerahan vasta 21..käyttäytyy samoin...vai ettekö kerro kumppanillenne tuntemuksistanne...

Onneksi tuolla ei ole kaikki samasta muotista tehtyjä..oispa tylsää jos ei olisi elämästä nauttivia iloisia aitoja tapauksia kuten Veera suloinen on ja joka vielä sanoo ääneen kaiken..

Ketju on lukittu.