Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mika haluttiin takas villaan? täysin huomaamaton äijä. Senja on hyvä valinta. Mikan tilalle olisi ollut parempi ihmispsyko refi
Mika ja Refai olisi voineet tulla. Senjaa ei oikein jaksa, jos on samanlainen kuin viimeksi. Mutta toivotaan, että Senja on ryhdistäytynyt ja täynnä iloa ja elinvoimaa!
Refai olis voinu tulla iskemään Alexinan. Attahan jäi harmittelemaan kun meni alussa valitsemaan Jeffin eikä Refua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen näytettiin miten Pati nuoli ihan samalla tavalla Emman kanssa ja piteli sylissään kuin nyt Ankua. Suoraan sanottuna Anku ja Pati ei vaikuta kauheen fiksuilta kumpikaan. Siis että mitä ihmettä heidän välillään on muuta kuin pussailua, mitään keskusteluja ei näytetä. Ainoa mitä näytetään on Ankun mustasukkaisuus.
On se ihme mimmi, suostui heti hieromaan Samin muka kipeää pohjettakin. Kuka nainen muu kuin joku lapatossu suostuisi hieromaan oman parin kaverin jalkaa, huh.
Paitsi on Patissa se ero nähtävissä, että on sanonut heränneennihastumisen tunteen, mitä ei Emman aikana sanonut. Ja ilmoitti Emman parina ollessaan Ankulle, että tämä voisi valita hänet ja nukkuisi Ankun kanssa samassa sängyssä, kun taas Hannalle ei näyttänyt vihreetä valoa, kun Hanna kyseli Patin tuntemuksia, jos Hanna hänet valitsisi.
Tuosta olen samaa mieltä, että keskusteluja näytetäön liian vähän. Ei mitään niitä juupas eipäs joopas keskusteluja mitä nyt on melkein jokaisen parin kohdalla kuultu, vaan oikeita normaaleista asioista käytyjä keskusteluja tai eikö henkilösuojalaki anna näyttää niitä?Veera ja Aura(?) jutteli siitä kuin Pati on muuttunut positiiviseen suuntaan Ankun löydettyään ja tottahan se on, Patihan on nyt kuin toinen tyyppi mitä oli Emman kanssa. Jotenkin niin rento, iloinen ja niin ihastunut.
Lisäksi se on minusta komistunut nyt parin viikon aikana, ei siis oikein ole minun makuun mutta ihan hyvältähän tuo nykyisin näyttää.
Rakkaus tekee tosiaan ihmeitä ihmiselle.
Mää kiinnitin kans huomiota tuohon Veeran ja Auran keskusteluun Patista, ja mua jotenki yllätti et miten paljon Pati muuttui jotenki pehmeämmäksi Ankun kans.
Mä oon pitäny kyllä Patrickia aina kyllä komeana, mut jostai syystä se on vielä korostunut viime aikoina :DMusta ne näyttää sopivan oikein hyvin yhteen Ankun kanssa, vaikka aluksi olin hieman epäileväinen.
Täytyy sen verran korjata että Veera ja Pauliina keskustelivat, ei Aura.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Booring kirjoitti:
Toivon Ankun putoavan ihan vaan siksi, että nämä uskovaiset nuoret pääsisivät pois tätä palstaa häiriköimästä.
Tästä puheen ollen. Joku kirjoitti Ankun lestataustasta nii kävin iha uteliaisuuttani katsomassa Ankun onstan. Ei näuttäny se porukka mitenkää erityisen uskovalta :D Yhessäkin kuvassa Anku ja sen kaverit kilisteli laseja ja toisessa poseerasivat seksikkäissä poliisipuvuissa :D
Mut ei se poista sitä mahdollisuutta että voi olla vl-perheestä lähtöisin. En siis tiedä onko näisssä huhuissa mitään perään, mut mun mielestä ihan hyvin voikin olla vl-tausta.
No joo, mistä sen kenenkään noiden saarelaisten perhetaustoista tietää. Voi olla lestaa ja helluntaita ja huume/ päihde tai vaikkapa adoptio lapsi. Tai yksinhuoltajaperheestä yms yms. Kenestäkään kun ei ole kerrottu sen enempää kuin Nimi, ikä, sukupuoli ja paikkakunta.
Kivasti rinnastit juuri adoptioperheet ja yh-perheet päihdeperheisiin ja lahkoperheisiin.. Siinä on aika iso ero. Eikä lahkoperheenkään rinnastaminen päihdeperheeseen ole kovin reilua.
Ja jos Anku on vl-perheestä, kuten varmaankin on, niin täytyy nostaa hattua sille, että uskaltaa elää oman näköistään elämää. Ja tämä hihittely ja pidättyväinen ilmaisu voi hyvinkin olla peruja vl-perheestä.
Eipä käynyt mielessä rinnastaminen. Kunhan vain luettelin menemään eri vaihtoehtoja. Perheitä on monenlaisia ja yleensä se mennee niin, ettei lapsi saa ite valita millaiseen perheeseen syntyy. Ei sillä ole väliä. Olisi melko hulluakin arvooida ohminen perhetaustansa mukaan.
Samaa mieltä siitä, että ei pidä arvostella ihmistä perhetaustan perusteella. Mutta jos et pyrkinyt rinnastamaan, niin tarkkuutta ilmaisuun, koska tässä lauseessa on selvä rinnastus adoptoidun lapsen (joka ei eroa käytännössä mitenkään biologisen lapsen taustasta) ja päihde- sekä uskonlahkoperheen kanssa: "Voi olla lestaa ja helluntaita ja huume/ päihde tai vaikkapa adoptio lapsi."
Ps. En ole varma on uskonlahko tai lahko oikea termi, mutta tarkoitan ei-virallisia, rekisteröimättömiä uskontoja, joihin kuuluu uskonnon hallitseva asema perheen elämässä.
Minä niin mieleni pahoitin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Booring kirjoitti:
Toivon Ankun putoavan ihan vaan siksi, että nämä uskovaiset nuoret pääsisivät pois tätä palstaa häiriköimästä.
Tästä puheen ollen. Joku kirjoitti Ankun lestataustasta nii kävin iha uteliaisuuttani katsomassa Ankun onstan. Ei näuttäny se porukka mitenkää erityisen uskovalta :D Yhessäkin kuvassa Anku ja sen kaverit kilisteli laseja ja toisessa poseerasivat seksikkäissä poliisipuvuissa :D
Mut ei se poista sitä mahdollisuutta että voi olla vl-perheestä lähtöisin. En siis tiedä onko näisssä huhuissa mitään perään, mut mun mielestä ihan hyvin voikin olla vl-tausta.
No joo, mistä sen kenenkään noiden saarelaisten perhetaustoista tietää. Voi olla lestaa ja helluntaita ja huume/ päihde tai vaikkapa adoptio lapsi. Tai yksinhuoltajaperheestä yms yms. Kenestäkään kun ei ole kerrottu sen enempää kuin Nimi, ikä, sukupuoli ja paikkakunta.
Kivasti rinnastit juuri adoptioperheet ja yh-perheet päihdeperheisiin ja lahkoperheisiin.. Siinä on aika iso ero. Eikä lahkoperheenkään rinnastaminen päihdeperheeseen ole kovin reilua.
Ja jos Anku on vl-perheestä, kuten varmaankin on, niin täytyy nostaa hattua sille, että uskaltaa elää oman näköistään elämää. Ja tämä hihittely ja pidättyväinen ilmaisu voi hyvinkin olla peruja vl-perheestä.
Eipä käynyt mielessä rinnastaminen. Kunhan vain luettelin menemään eri vaihtoehtoja. Perheitä on monenlaisia ja yleensä se mennee niin, ettei lapsi saa ite valita millaiseen perheeseen syntyy. Ei sillä ole väliä. Olisi melko hulluakin arvooida ohminen perhetaustansa mukaan.
Samaa mieltä siitä, että ei pidä arvostella ihmistä perhetaustan perusteella. Mutta jos et pyrkinyt rinnastamaan, niin tarkkuutta ilmaisuun, koska tässä lauseessa on selvä rinnastus adoptoidun lapsen (joka ei eroa käytännössä mitenkään biologisen lapsen taustasta) ja päihde- sekä uskonlahkoperheen kanssa: "Voi olla lestaa ja helluntaita ja huume/ päihde tai vaikkapa adoptio lapsi."
Ps. En ole varma on uskonlahko tai lahko oikea termi, mutta tarkoitan ei-virallisia, rekisteröimättömiä uskontoja, joihin kuuluu uskonnon hallitseva asema perheen elämässä.
Kyllähän nyt herätysliikkeet ja helluntailaisuus ovat ihan virallisia uskonliikkeitä ja herätyslikkeet (mukaan lukien lestadiolaisuus) kuuluvat evankelisluterilaiseen kirkkoomme. Lahkon määritelmää ne eivät täytä.
Eli kun itse peräsit oikeutta yhdelle noista sattumanvaraisista ryhmistä, päästit itse uuden sammakon ilmoille.
Joka tapauksessa tää Love Islan Suomi sarja on koukuttava. Eli jäin koukkuun. Kiva odottaa aina jaksoa. Suosikkia nro1 en vielä nimeä koska vielä on aikaa kehittyä juonikuviot. Ensin en tykännyt juontajan päällepuhumista, mutta ne repliikithän on han hauskoja tilanteisiin sopivia. Luulen, että asut, meikit, ripset sponsattu. Ilman paksuja tekoripsiä kyllä olisivat vielä kauniimpia.
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa tää Love Islan Suomi sarja on koukuttava. Eli jäin koukkuun. Kiva odottaa aina jaksoa. Suosikkia nro1 en vielä nimeä koska vielä on aikaa kehittyä juonikuviot. Ensin en tykännyt juontajan päällepuhumista, mutta ne repliikithän on han hauskoja tilanteisiin sopivia. Luulen, että asut, meikit, ripset sponsattu. Ilman paksuja tekoripsiä kyllä olisivat vielä kauniimpia.
No on kyllä aika hiton huonosti sponssattu, kun missään ei näitä tuotemerkkejä näy. Minä en ainakaan naamasta osaa lukea, minkämerkkisiä tököttejä siihen on levitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä aika hiton huonosti sponssattu, kun missään ei näitä tuotemerkkejä näy. Minä en ainakaan naamasta osaa lukea, minkämerkkisiä tököttejä siihen on levitetty.
Miksi alapeukuttajat kuvittelevat, että yritykset lähtevät sponsoroimaan? Eivät ne sitä hyvää hyvyyttään tee, vaan saadakseen näkyvyyttä. Ja sitähän ei kyllä millään tavalla tule, jos merkkejä ei missään näy.
Varmaan tuotanto sponssaa noille ripsiä yms että olisivat vetävemmännäköisiä ohjelmissa.
Ehkäpä ripsiä ei ole sponssattu vaan tuotanto ihan vaan maksaa ne. Hommaahan TTK tanssipuvut ja kampaukset ja meikit kilpailijoille jne.
Vierailija kirjoitti:
Refai olis voinu tulla iskemään Alexinan. Attahan jäi harmittelemaan kun meni alussa valitsemaan Jeffin eikä Refua.
Ei Atta ois kauaa ihmispsykologin kanssa jaksanut, noh ehkä Refai ei olis kuitenkaan torjunut sängyssä,( kuten joku täällä kirjoitti Alexanderin ehkä tehneen ja siten suututtaneen naisen).
Tuotanto käyny poistattaa mun viestin kun arvasin niitten naurettavan juonen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Atta ois kauaa ihmispsykologin kanssa jaksanut, noh ehkä Refai ei olis kuitenkaan torjunut sängyssä,( kuten joku täällä kirjoitti Alexanderin ehkä tehneen ja siten suututtaneen naisen).
Ehkä Alexander tajusi vaan, että 8 vuoden ikäero on aika paljon ja Alexinan jutut ovat paljolti tyhjää uhoamista.
Vierailija kirjoitti:
🙊🙈🙊🙈🙊🙈🙊🙈🙊🙈🙊
Fuengirolassa toimivasta Salon Imagosta on käyty pari kertaa laittamassa kynnet ja ripset. Näin kerrotaan kauneushoitolan omalla sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Joka oli mikä?
Itse asiassa lopputeksteissä lukee "kiitokset" ja alla on joukko nimiä, mutta kuva vaihtuu niin nopeasti, etten ole kertaakaan ehtinyt lukea, keitä siinä oikein kiitellään.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa lopputeksteissä lukee "kiitokset" ja alla on joukko nimiä, mutta kuva vaihtuu niin nopeasti, etten ole kertaakaan ehtinyt lukea, keitä siinä oikein kiitellään.
Kiitokset
Breyers delight
Cariitti
Tipico
Studio Decor Oy
Sähkötuonti kMix
Sähkötuonti Babyliss
VM Carpet
Four Reasons
Toivottavasti Tanjalle löytyisi seuraa, vaikkapa Jeffreystä tai Mikasta. Vaikuttaa mukavalta, kunhan siirtyisi Samista eteenpäin. Olisi ainakin draamaa, jos pyrkisi Jeffreyn ja Auran väliin, kun Alexiinakin siinä jo kerran pyörähti..