Love island Suomi -keskusteluketju
Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anku osaa kyllä ottaa ton tilanteen (kun hänen ja Patrickin pari rikottiin) ihailtavan hienosti. Ei draamaile tai kiukkua, vaan totesi että tilanne ei oo naailmanloppu ja ymmärtää ettei Hannalla ollu muuta vaihtoehtoa. Toi kertoo mun mielestä paljon hyvää Ankusta, vaikka täällä joku häntä koittaakin kauheesti lytätä
Tämä. Voin vaan kuvitella mikä Pauliinan, Veeran tai Auran reaktio ois ollu.
No niinpä, omituista ettei tuotanto haluakaan sitä draamaa tuolle saarelle?
Tavallaan Anku ja Jeffrey sopii kyllä toisilleen. Tuolla kun kirmailivat rannalla. :)
Yrittääkö Alexina haudata syyllisyydentunteitaan tuolla Paulin parittamisella?
Mua kyllä vähä jo säälittää Anku, miks noitten ei vaan vois antaa olla rauhassa välillä...
Voi ei miten noi anku ja pate on niin ihania. Toivon että pääsis vielä uudestaan pariksi ja lempi leiskuis ohjelman jälkeenkin ❤️
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan Anku ja Jeffrey sopii kyllä toisilleen. Tuolla kun kirmailivat rannalla. :)
Se on Aura
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jessus mikä mielistelijä tuo hanna. Patun kehonkielestä ja puheesta luulisi typerämmänkin tajuavan ettei kannata enää siinä jumittaa, mutta ei, hanna nuoleskelee ja mielistelee ja on niiin ymmärtäväinen vaikka ei vieläkään näyttänyt ymmärtävän että ei ikinä, eikä koskaan ole mitään jakoa.
Mitä ihmettä? Missä vaiheessa hän muka mielisteli tai tuli esille ettei hän ymmärrä?
Ihan koko sen ajan mitä siinä sängynlaidalla istui. Odotti ilmeisesti, että patu antaisi halauksen kun hällä on niin kurjaa kun kukaan ei tykkää.
Sulla on ilmeisen vaikea lukea ihmisiä ja lisäät mukaan omia tulkintojasi. Hän nimenomaan kertoi ymmärtävänsä, että Patrick haluaa nukkua sohvalla Ankun kanssa ja oli pahoillaan tilanteesta ylipäätään.
Sanat on sanoja ja sanoa voi mitä vaan. Olemus paljasti ne todelliset ajatukset.
Oon saanu Hannasta tosi positiivisen kuvan tämän päivän jaksossa. Toivon, että hän saa jäädä pidemmäksi aikaa saarelle ja saa mahdollisuuden löytää itselleen jonkun kivan miehen.
Menikö multa jotenkin ohi miksi Hanna ei olisi voinut ottaa vaikkapa Samin parikseen? En tiedä mitä kuvitteli tuolla valinnallaan saavuttavansa, mutta tuskin Patrick Hannalle ainakaan lämpeää. Mun mielestä oli ilkeästi tehty ja koko lätinä, että ”ymmärrän ja mene vaan sohvalle” vaikuttaa teennäiseltä. Enkä edes ole mikään Anku-fani.
Anku on uhriutunut tuonne peiton alle. :D Miksi se ripustautuu tuolla tavalla? Ei tiedä hyvää jatkon kannalta heidän suhteelleen.
Kauheen vähän Saraa näytetään