Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Onko Sami friend Islannilla vai kuvitteleeko vielä mahdollisuudet ankun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt viimeistään paljastui Jeffreyn raukkamaisuus kun hyvin mielenosoitukselliseen sävyyn ilmoitti uusille mimmeille että häntä ei sit tartteis valita. Olisi edes fiksusti sen ilmaissut niin olisi ollut ihan ok. Hieno "mies".
Minä olisin ihan uhallani valinnut Jeffreyn, harmi ettei Sara uskaltanut.
Olisi ollut hauska nähdä, olisiko kuka muu sitten ottanut Auran kun eihän Sami olisi voinut kumpaakin pelastaa ja veikkaan et ykkösvalinta olisi ollut Anku.
Tuossa tilanteessa Pauli olisi jäänyt vapaaksi ja varmaan valinnut Nellin? Sami olisi joutunut todella hikiseen paikkaan. Jeff ja Patu on sen parhaat kaverit, mutta Sami on ollut kiinnostunut Ankusta, joten Aura olisi saattanut pudota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut että tulen vielä olemaan kiitollinen Jeffreyn törkeydestä, mutta nyt olen. 😂 Onneksi sano naisille että toivon että ette valitse mua, sori, ja ehkä jopa pelasti sillä Auran. 😍
Olishan se Sami sitten pelastanut Auran, ovat olleet pari jo aikaisemminkin.
Sillon se otti Auran, kun ketään muuta ei ollut jäljellä. Miksi se olisi Auran pelastanut, jos oma pari Nelli olisi sitten tippunut? Sehän olisi ollut aivan älyvapaata itsensä kannalta, ja Jeffrey ei edes johdatellut Samia niin kuin Patrick varmaan johdatteli.
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä koittaa nyt ihan huolella leipoa Patrickista jotain mafiapomoa,joka nykii oikeista naruista jaa saa tuolla viattomuudella ihmiset tykkäämään siitä ja tekemään asiat hänen toivomallaan tavalla ja hänen parhaaksi.
Melko mestari saa kyllä mies olla jos näin on, pakko nostaa hattua.
Ei se mikään mafiapomo ole, mutta aika älykkäästi ja hienovaraisesti ohjailee muita tekemään mielensä mukaan. Esim. Samin ottaminen yhdeksi "Kolmesta muskettisoturista" itsensä ja Jeffin lisäksi oli ovela veto, jolla varmisti uuden pojan olevan puolellaan, vaikka muuten on tuntunut että Sami olisi ollut läheisempi ja enemmän samalla aaltopituudella Villen ja Jannen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut että tulen vielä olemaan kiitollinen Jeffreyn törkeydestä, mutta nyt olen. 😂 Onneksi sano naisille että toivon että ette valitse mua, sori, ja ehkä jopa pelasti sillä Auran. 😍
Sillon se otti Auran, kun ketään muuta ei ollut jäljellä. Miksi se olisi Auran pelastanut, jos oma pari Nelli olisi sitten tippunut? Sehän olisi ollut aivan älyvapaata itsensä kannalta, ja Jeffrey ei edes johdatellut Samia niin kuin Patrick varmaan johdatteli.
No c¨moon; kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta ja aivan varmasti olisi mieluummin valinnut Aurankin kuin Nellin.
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä koittaa nyt ihan huolella leipoa Patrickista jotain mafiapomoa,joka nykii oikeista naruista jaa saa tuolla viattomuudella ihmiset tykkäämään siitä ja tekemään asiat hänen toivomallaan tavalla ja hänen parhaaksi.
Melko mestari saa kyllä mies olla jos näin on, pakko nostaa hattua.
Uuhhh...paha poika
Ankupatujankkaaja taitaa tehdä itse eniten hallaa mainostamalleen pariskunnalle. Sormi ruvella pitää kelata, että tulisi jonkun muunkin mielipidettä joistain muistakin kuin tästä tätistä.
Vierailija kirjoitti:
Hanna paljastuikin sitten kerrasta todella ikäväksi ihmiseksi. Tuossa valinnassa kun oli justiinsa se sama logiikka ja omistuksenhalu mitä ihmisellä joka s*rmaa puolisonsa ennemminkin kuin hyväksyy eron. Jos minä en saa sinua niin ei saa kyllä kukaan muukaan.
Ihan nolottaa tämänkin kirjoittajan puolesta😵😵😵😵
Tippuukkohan tänään vähiten ääniä saanut pari suoraan, niin etteivät saarelaiset pääse vaikuttamaan lopputulokseen?
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelenko vain, vai onko anku alkanut pukeutumaan patrikin tyyliin? Eilenkin sillä oli musta biker nahkatakki päällä, kuten patullakin. Tosi rakkaus kestää kyllä, ei itseään tarvitse muuttaa samantyyliseksi kuin kumppani.
No eiköhän se biker-takki oo ollut Ankulla mukana alusta saakka eli tuskin on rientänyt sitä tuolla Patun takia ostamaan. Voi pyhä yksinkertaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos Nelli ymmärsi jotain oleellista Samin korvaan supattelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti Auran ilme lopussa, kosteat silmät ja sellainen "Mitä v*ttua just tapahtu?"-ilme. :D
Siinä on niin feikki-ihminen kuin olla voi, se itkunvollotuskin kun Emma putosi oli ehkä luonnottominta ikinä. Toisaalta on herännyt ajatus, olisiko hänellä asperger, silloin vain on aika mahdotonta tunnistaa toisten tunteita ja esittää omia, yleensä yrittää jonkin opitun mallin mukaan sit käyttäytyä.
Aurahan on just niin aito kun voi, ei välitä mitä muut hänestä ajattelee, uskaltaa sanoa mielipiteitä jakavat aatteensakin suoraan, on itsevarma ja ymmärtäväinen, eikä kiukuttele. Ei pelaa, äänesti parasta kaveriaankin pois kun luuli että pitää noudattaa annettua ohjetta, eikä kukaan voi feikata sellasta itkuvollotusta jonka Emman takia piti. ❤️
Siitä itkuhuudosta oli aitous kaukana eikä ilmekään kasvoilla muuttunut. YYHYHYYYYYYYY!!!!!!!
Ei, vaan yleensä cool ja tunteensa peittävä Aura romahti. Äänikin värisi, kun se sano, että Emma ei ikinä äänestäisi minua, ei ikinä. Näkihän sen nyt naamastakin, joka oli punainen, ja räkä ja kyyneleet valu. 😂😍
Aivan eli pelkkää (yli)näyttelyä, ei normaalireaktio muutaman päivän takaisen tutun pois lähdöstä.
Vierailija kirjoitti:
Samin ja Patrikin letupaisto oli aidosti hauska kohtaus👍
Ei ollut Sami vaan Janne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt viimeistään paljastui Jeffreyn raukkamaisuus kun hyvin mielenosoitukselliseen sävyyn ilmoitti uusille mimmeille että häntä ei sit tartteis valita. Olisi edes fiksusti sen ilmaissut niin olisi ollut ihan ok. Hieno "mies".
Minä olisin ihan uhallani valinnut Jeffreyn, harmi ettei Sara uskaltanut.
Olisi ollut hauska nähdä, olisiko kuka muu sitten ottanut Auran kun eihän Sami olisi voinut kumpaakin pelastaa ja veikkaan et ykkösvalinta olisi ollut Anku.
Koko kuvio olis muuttunu. Ei siinä olis ne pelastettavat lisääntyneet, vaan olleet vaan eri naisia. Mut ymmärrän pointin.
Kannattaa muistaa, että tämän kilpailun pääpalkinto ei ole loppuelämän kestävä avioliitto vaan raha. Reilu kakskyttonnia on tuon ikäisille vielä aika iso summa. Nyt ollaan about kauden puolivälissä ja jatkossa kilpailu voitosta tulee kiristymään. Ja hyvä muistaa sekin, että voittajapari saa kumpikin kirjekuoren: toinen on tyhjä ja toisessa on voittosumma. Tässä vaiheessa voittosumman saanut saa päättää, jakaako rahat parinsa kanssa vai pitääkö koko summan itse. Tärkeintä koko kisassa siis on, että pysyy villassa keinolla millä hyvänsä loppuun asti. Toiseksi tärkeintä on saada katsojat, jotka siis voittajaparin äänestävät, uskomaan, että pari on ihan aidosti toisiinsa ihastuneita ja rakastuneita. Sillä ei ole mitään väliä, mikä tilanne todellisuudessa on tai jatkuuko suhde enää villan ulkopuolella.
Spekulaatioiden välille:
Wau uusien naisten vaatteet parienvalinnassa. Go hanna ja sara
Vierailija kirjoitti:
Tippuukkohan tänään vähiten ääniä saanut pari suoraan, niin etteivät saarelaiset pääse vaikuttamaan lopputulokseen?
Todennäköisesti koska sanottiin että katsojilla on valtaa enemmän kuin koskaan?Toinen on uskooko lopputulokseen rehellisyyden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V'ttu miten törkeän tempun Sami teki Nellille. Oli myös typerää tiputtaa se ainoa nainen, joka hänestä kiinnostu.
Mutta Sami ei ollut kiinnostunut. Ehkä tuossa vaakakupissa painoi enemmän ystävät, kuin parin muodostus väärän naisen kanssa. Ehkä seuraava uus nainen kiinnostaa Samia ja Sami sitä, joten Nellin pudottaminen ei ollut yhtään huono valinta.
Sami ja Nelli oli molemmat tylsiä, niin en niitä niin tarkkaan seurannut, mutta eikö Sami ainakin antanut Nellin ymmärtää että on kiinnostunut? Ainakin kameroille se varmasti sano että oli sanonut Saralle että älä valitse minua, koska Nellin kanssa on tossa hyvä juttu kesken. 😂 Valehtelija siis ainakin on.
Se on peliä. Sami oli pohtinut tätä Nelli vai Anku valintaa jo alkuviikosta ja aika selvää että Ankun se joka tapauksessa valitsisi. Nelli tuntui tietävän ettei Sami ole häneen ihastunut eli Nellille Sami ei ainakaan oo valehdellut.
Kukas saa ääniä vähiten????Pauli ja Saara veikkaan😏 kiitos
No enpä tiedä. Siinä tapauksessa Patrik ei olisi niin suosittu ja saisi koheltaa taustalla ihan omiaan, kun ketään ei vain kiinnosta. Minä kyllä ihmettelen, miten Aura jaksaa tuota lapsellista mököttäjää. Saisi Auralle tulla joku hyvä mies ja Jeffrey lähteä kotiin mököttämään.