Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
9141/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Hanna vaikuttaa jotenkin ihanan raikkaalta ja erilaiselta kuin koko ajan vahvassa tällingissä, irtoripsissä ja hiuslisäkkeissä olevat muut mimmit.

Veera ja Pauliina on paljon raikkaampia ja tosi usein meikittömänä ja ihan omilla hiuksilla. Tuo Hanna vaikuttaa epäaidolta ja teennäiseltä, jotenkin päälle liimattua tuo rentous ja boheemius. Olemus kun ei ole tippaakaan rento eikä boheemi vaan enemmänkin jännittynyt ja kireä.

Vierailija
9142/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks noiden kaikkien äijien pitää olla pumpattuja?

Koska naisetkin ovat, eri täytteillä vaan. Ovat samaa sarjaa siis niin sanotusti. Eikö se ole nyt ihan päivänselvää?

Totuushan on, etteivät nuo naisetkaan luonnonkauniita ole, miehet pumpanneet itsensä, naiset tehneet sen tuplaripsillä, hiuslisukkeilla, huulitäytteillä ja tatskoilla. Jos sinne tulee uusi mies tavallisella kropalla, ei pärjää, nähtiinhän se jo Markuksesta.

Markuksen pärjäämättömyys ei tainnut olla kropasta kiinni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9143/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisetkin ovat, eri täytteillä vaan. Ovat samaa sarjaa siis niin sanotusti. Eikö se ole nyt ihan päivänselvää?

Totuushan on, etteivät nuo naisetkaan luonnonkauniita ole, miehet pumpanneet itsensä, naiset tehneet sen tuplaripsillä, hiuslisukkeilla, huulitäytteillä ja tatskoilla. Jos sinne tulee uusi mies tavallisella kropalla, ei pärjää, nähtiinhän se jo Markuksesta.

Markuksen pärjäämättömyys ei tainnut olla kropasta kiinni

Mitäs tässä - Ritari Ässä

Huumorintaju ainakin oli kohillaan :DDDDD

Vierailija
9144/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patu ei oo aviomies matskua. 

Vierailija
9145/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisen naisen silmissä Refai oli komein. Ei toki välttämättä juuri sitä huomiota, jota Refai itse kalastelee..

Voin myös viisikymppisenä naisena tunnustaa, että oli myös minun suosiikimies.

Minäkin 85-vuotiaana olen samaa mieltä.

Minä 140v haudassa nyökyttelen myös hyväksyvästi.

Vierailija
9146/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut arvostettu ammatti kuitenkin.

Vierailija
9147/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauliina, Veera, Emma ja Hanna ainakin ovat luonnonkauniita. Ei mitään ylimääräistä feikkiä (lisäkkeet, ripsien pidennykset, täyteaineet...), ja kaikki kauniita myös ilman meikkiä tai Hanna vähällä meikillä, kokonaan ilman ei ole vielä tainnut esiintyä.

Vierailija
9148/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi varmaksi tietää.

Vierailija
9149/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken eilisen jakson, josta päällimmäisenä jäi mieleen se, että Sami haluaa edelleen Ankun, eikä taida antaa muille edes mahdollisuuksia. Mielestäni hän on siis varsin ulkonäkökeskeinen, tai sellainen fiilis ainakin tulee. Tämä oli varmaan epäsuosittu mielipide, kun hän tuntuu olevan kovinkin suosiossa täällä.

Toiseksi, uusi tyttö ei voi saada Patua, vaikka heillä käytännössä synkkaisi miten hyvin, koska Patu ON ulkonäkökeskeinen. Kolmanneksi, Aura on kyllä aikamoinen länkyttäjä näköjään..

Vierailija
9150/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää luulen että aika hankala on tuota saaren himoituimman miehen titteliä saada pois Patrickilta

Ku joku aikasemmin mietti et tulispa Patille kunnon haastaja. Ehkä joku tumma, pitkä, lihaksikas komistus, siis oikeasti komea ja hyväkroppanen.

Mutta epäilen että sellasta ei hakijoissa ole :D

En tajua, kun täällä sanotaan näin koko ajan. Eihän Patrik suinkaan ulkonäkönsä takia ole suosituin, vaan kyllä tuossa jo luonnekin astuu kuvioon. Vai oikeastiko joku väittää, ettei Refai ollut tumma, komea ja lihaksikas.

Patrik on ainut tuolla olelleista/ olevista miehistä, joka iskee muhun vaikken yleensä pitkähiuksisista tykkää. Refai ei mun mielestä ollut komea.

Musta ainoat alkuperäiset oikeasti komeat miehet oli Patu ja Refi. Refai oli ainakin ulkonäöltään ihan yleisen miesihanteen mukainen: pitkä, harteikas, lihaksikas, timmi ja muutenkin hyväkroppainen, maskuliininen, symmetriset ja komeat, kulmikkaat kasvot.

Refai on miehen näköinen, ei mikään hiturainen hippi. 

Vierailija
9151/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Hanna vaikuttaa jotenkin ihanan raikkaalta ja erilaiselta kuin koko ajan vahvassa tällingissä, irtoripsissä ja hiuslisäkkeissä olevat muut mimmit.

Eiköhän sillekin parin viikon sisällä ilmesty ripsienpidennykset kun niitä käydään noille laittamassa/huoltamassa. Jos siis pysyy tuolla edes sitä paria viikkoa.

Vierailija
9152/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi minulla on sellainen tunne että tuo Ankun roikkuminen rupeaa tod.näk ahdistaa Patrickia jossain vaiheessa. Voin toki olla väärässäkin.

Roikkuminen alkaa ahdistaa yleensä ihan kaikkia jossain vaiheessa. Siinä onkin sitten kiva kierre valmiina, kun ahdistettu (yrittää) ottaa hieman etäisyyttä ja roikkuja takertuu entistä enemmän kuten jo nähtiin patun ja emman kohdalla.

Sitten se onkin siinä.

Emma ja Patrick oli joka asiassa erimieltä ja riiteli.

Vasta sitten, kun Patrick halusi vaihtaa Emman Ankuun ja ei voinut sanoa sitä suoraan. Oletteko kaikki unohtaneet, että alussa niillä meni ihan kivasti ja rennosti, kunnes Patrick kuuli Ankun kiinnostuksesta?

Vierailija
9153/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisen naisen silmissä Refai oli komein. Ei toki välttämättä juuri sitä huomiota, jota Refai itse kalastelee..

Ehkä tässä tosiaan on jokin sukupolvien välinen kuilu, mutta nuo ville-jannet ei kyllä viehätä ulkoisesti ollenkaan. Ja vielä vähemmän sisäisesti. En itse kyllä oikein tykännyt refainkaan habituksesta, mutta nuo ympäriinsä tatuoidut tyypit on kyllä jotenkin hyh-hyh.

Se jo pudonnut Mika oli ehkä eniten jees. Ja hei, loistava kuvailu tuossa edellä Patrickista. Noinhan se vähän vaikuttaisi olevan.

Minä, nuorena naisena, kaipaisin tosiaan jotain komeaa tai kaunista miestä. En pitänyt Refaista, ulkonäöllisesti ehkä Villen kasvot miellyttää eniten ( kauniit silmät!), mutta kropathan noilla on aika samanlaisia. Itse tykkään Patin tyylisestä timmistä, lihaksikkaasta, mutta ei liian pumpatusta, Jeffrey myös ihan ookoo. Tatuoinnit ei haittaa, mutta eivät ole vaatimuskaan.

Vierailija
9154/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Pauliinan kasvot on jotenkin olleet turvonneet? Ja tämä ei ole haukkumaviesti. Mulla on ollut jo kauan tunne, että Pauliinalla on stressiä.

Vierailija
9155/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostaa raha ja ulkomaalaiset miehet.

Ai sen takia Patrick on saarella niin suosittu.

Näyttääkö Patrick mielestäsi Suomalaiselta? Aika aussiveijarin näköinen tyyppi. Kunnon surffaaja.

Ihan suomalaisen näköinen on, perus Elovenapoika.

Vierailija
9156/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi minulla on sellainen tunne että tuo Ankun roikkuminen rupeaa tod.näk ahdistaa Patrickia jossain vaiheessa. Voin toki olla väärässäkin.

Roikkuminen alkaa ahdistaa yleensä ihan kaikkia jossain vaiheessa. Siinä onkin sitten kiva kierre valmiina, kun ahdistettu (yrittää) ottaa hieman etäisyyttä ja roikkuja takertuu entistä enemmän kuten jo nähtiin patun ja emman kohdalla.

Sitten se onkin siinä.

Emma ja Patrick oli joka asiassa erimieltä ja riiteli.

Vasta sitten, kun Patrick halusi vaihtaa Emman Ankuun ja ei voinut sanoa sitä suoraan. Oletteko kaikki unohtaneet, että alussa niillä meni ihan kivasti ja rennosti, kunnes Patrick kuuli Ankun kiinnostuksesta?

Ehkä pidemmän päälle eivät sopineetkaan yhteen.

Vierailija
9157/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan! Vanhojen naisten ihannemies.

Tunnustan tykkään myös Rafiasta, on kommee ja eksoottinen.

T.Rva55

Vierailija
9158/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anku varmaan pohtii, miten pitkälle Patun kanssa kannattaa mennä ja käykö siinä samalla tavalla kuin Emmalle ja Patulle kävi. Hyvä, että esittää suoria kysymyksiä.

Ankun ei kannata alkaa tvssa paneskelemaan. Eikä ottaa Patua vakavasti. Saa niin paljon parempia ulkomaailmassa kun pääsee tuolta pois. 

Vierailija
9159/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veera ja Pauliina on paljon raikkaampia ja tosi usein meikittömänä ja ihan omilla hiuksilla. Tuo Hanna vaikuttaa epäaidolta ja teennäiseltä, jotenkin päälle liimattua tuo rentous ja boheemius. Olemus kun ei ole tippaakaan rento eikä boheemi vaan enemmänkin jännittynyt ja kireä.

Rento ja boheemi voi olla myös ujo ja herkkä, varsinkin uudessa tilanteessa - kuten telkkarissa.

Vierailija
9160/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera alkaa näyttää tavan maatiaiselta, eikä ole mitenkään haukkumista.

Ketju on lukittu.