Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
9121/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiinnostaa käyttöoikeus seksuaalisuuteen, kodinhoidolliset palvelut ja potentiaalisuus lasten kasvattamiseen.

Vierailija
9122/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostaa raha ja ulkomaalaiset miehet.

Ai sen takia Patrick on saarella niin suosittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9123/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi minulla on sellainen tunne että tuo Ankun roikkuminen rupeaa tod.näk ahdistaa Patrickia jossain vaiheessa. Voin toki olla väärässäkin.

Voi olla, jos roikkuminen on todellista, eikä tuotannon antama kuva. Patu vaikuttaa mieheltä, joka tarvitsee omaa tilaa.

Vierailija
9124/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisen naisen silmissä Refai oli komein. Ei toki välttämättä juuri sitä huomiota, jota Refai itse kalastelee..

Aivan! Vanhojen naisten ihannemies.

Vierailija
9125/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostaa raha ja ulkomaalaiset miehet.

Ai sen takia Patrick on saarella niin suosittu.

Näyttääkö Patrick mielestäsi Suomalaiselta? Aika aussiveijarin näköinen tyyppi. Kunnon surffaaja.

Vierailija
9126/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisen naisen silmissä Refai oli komein. Ei toki välttämättä juuri sitä huomiota, jota Refai itse kalastelee..

Voin myös viisikymppisenä naisena tunnustaa, että oli myös minun suosiikimies.

Vierailija
9127/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka YLE rummuttaa mamupropagandaa, niin harvaa suomineitoa tumma kikuli kiinnostaa.

Jollain ihan spurgu-yh-itä-helsinki -alueilla saattaa tumma kiihottaa enemmän. Syynä alhainen sosioekonominen asema.

Jospa menisit muualle sen oman suomi ensin -propagandasi kanssa. Kukaan jaksa kaljamahaisten peräkamarinpoikien juttuja lueskella.

Vierailija
9128/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tässä tosiaan on jokin sukupolvien välinen kuilu, mutta nuo ville-jannet ei kyllä viehätä ulkoisesti ollenkaan. Ja vielä vähemmän sisäisesti. En itse kyllä oikein tykännyt refainkaan habituksesta, mutta nuo ympäriinsä tatuoidut tyypit on kyllä jotenkin hyh-hyh.

Se jo pudonnut Mika oli ehkä eniten jees. Ja hei, loistava kuvailu tuossa edellä Patrickista. Noinhan se vähän vaikuttaisi olevan.

Vierailija
9129/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin myös viisikymppisenä naisena tunnustaa, että oli myös minun suosiikimies.

Minäkin 85-vuotiaana olen samaa mieltä.

Vierailija
9130/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks noiden kaikkien äijien pitää olla pumpattuja?

Koska naisetkin ovat, eri täytteillä vaan. Ovat samaa sarjaa siis niin sanotusti. Eikö se ole nyt ihan päivänselvää?

Totuushan on, etteivät nuo naisetkaan luonnonkauniita ole, miehet pumpanneet itsensä, naiset tehneet sen tuplaripsillä, hiuslisukkeilla, huulitäytteillä ja tatskoilla. Jos sinne tulee uusi mies tavallisella kropalla, ei pärjää, nähtiinhän se jo Markuksesta.

Vierailija
9131/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi minulla on sellainen tunne että tuo Ankun roikkuminen rupeaa tod.näk ahdistaa Patrickia jossain vaiheessa. Voin toki olla väärässäkin.

Roikkuminen alkaa ahdistaa yleensä ihan kaikkia jossain vaiheessa. Siinä onkin sitten kiva kierre valmiina, kun ahdistettu (yrittää) ottaa hieman etäisyyttä ja roikkuja takertuu entistä enemmän kuten jo nähtiin patun ja emman kohdalla.

Sitten se onkin siinä.

Emma ja Patrick oli joka asiassa erimieltä ja riiteli.

Vierailija
9132/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää voin kuvitella ihan hyvin Patun ja Hannan yhteen. Muutoinkin tykkään Hannan tyylistä heilauttaa kivasti hiuksiaan.

Vierailija
9133/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää luulen että aika hankala on tuota saaren himoituimman miehen titteliä saada pois Patrickilta

Ku joku aikasemmin mietti et tulispa Patille kunnon haastaja. Ehkä joku tumma, pitkä, lihaksikas komistus, siis oikeasti komea ja hyväkroppanen.

Mutta epäilen että sellasta ei hakijoissa ole :D

En tajua, kun täällä sanotaan näin koko ajan. Eihän Patrik suinkaan ulkonäkönsä takia ole suosituin, vaan kyllä tuossa jo luonnekin astuu kuvioon. Vai oikeastiko joku väittää, ettei Refai ollut tumma, komea ja lihaksikas.

Patrik on ainut tuolla olelleista/ olevista miehistä, joka iskee muhun vaikken yleensä pitkähiuksisista tykkää. Refai ei mun mielestä ollut komea.

Musta ainoat alkuperäiset oikeasti komeat miehet oli Patu ja Refi. Refai oli ainakin ulkonäöltään ihan yleisen miesihanteen mukainen: pitkä, harteikas, lihaksikas, timmi ja muutenkin hyväkroppainen, maskuliininen, symmetriset ja komeat, kulmikkaat kasvot.

Nyt on sulla aika erikoinen yleinen miesihanne. Ei tod. ole Refi millään tasolla suomalaisten naisten miesihanne, ei ulkonäöltään eikä varsinkaan määräilevältä ja alistavalta käytökseltään.

Ei pelkästään suomalaisten, vaan ihan länsimaiden laajuudelta yleinen miesihanne. Esim Jenkeissä ja Suomessa mies- ja nais-ulkonäköihanteet eivät poikkea toisistaan, vaan juuri esim Kardashian-trenditkin kopioidaan tänne. Ja nykyään länsimaissa näkee mm miesmalleina ja yleisimpänä tavoiteltuna ulkonäkönä (mainokset, suosittu tyyli, barbitkin... :D) juuri tuollaista miestyyppiä, niin kuin Refaista kuvailin. Tarkoitan siis ulkonäköä, en luonnetta. En ymmärrä miksi sotkit nyt luonteen tähän.

Eikös Refai ollut jo saarella ja ihan alusta saakka eikä kukaan siellä olleista naisista ollut hänestä kiinnostunut vähääkään saatika että olisivat minään miesihanteenaan pitäneet. Hyvä kun tippui. Puhu sinä ulkonäöstä, mutta älä luule päättäväsi, mistä muut saavat kommentoida.

Alexiinaa kiinnosti, mutta valitsi silti jostain syystä kaksi kertaa jonkun toisen ja kumpikin valinta on mennyt pieleen.

Vierailija
9134/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna kuulostaa välillä Kiira Korvelta

Vierailija
9135/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrick muistuttaa niitä miehiä jotka seksin jälkeen pyyhkii vehkeen verhoon, pistää nuuskan huuleen ja morjestaa mennessään.

Valitettavasti.

Vierailija
9136/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Hanna vaikuttaa jotenkin ihanan raikkaalta ja erilaiselta kuin koko ajan vahvassa tällingissä, irtoripsissä ja hiuslisäkkeissä olevat muut mimmit.

Vierailija
9137/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanna kuulostaa välillä Kiira Korvelta

Ainakin vaikuttaa yhtä takakireältä tiukkapipolta. 

Vierailija
9138/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka YLE rummuttaa mamupropagandaa, niin harvaa suomineitoa tumma kikuli kiinnostaa.

Jollain ihan spurgu-yh-itä-helsinki -alueilla saattaa tumma kiihottaa enemmän. Syynä alhainen sosioekonominen asema.

Jospa menisit muualle sen oman suomi ensin -propagandasi kanssa. Kukaan jaksa kaljamahaisten peräkamarinpoikien juttuja lueskella.

Nyt äkkiä takaisin twitter-kuplan sisään haistelemaan vasemmistolaisia pieruja. 

Vierailija
9139/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää luulen että aika hankala on tuota saaren himoituimman miehen titteliä saada pois Patrickilta

Ku joku aikasemmin mietti et tulispa Patille kunnon haastaja. Ehkä joku tumma, pitkä, lihaksikas komistus, siis oikeasti komea ja hyväkroppanen.

Mutta epäilen että sellasta ei hakijoissa ole :D

En tajua, kun täällä sanotaan näin koko ajan. Eihän Patrik suinkaan ulkonäkönsä takia ole suosituin, vaan kyllä tuossa jo luonnekin astuu kuvioon. Vai oikeastiko joku väittää, ettei Refai ollut tumma, komea ja lihaksikas.

Patrik on ainut tuolla olelleista/ olevista miehistä, joka iskee muhun vaikken yleensä pitkähiuksisista tykkää. Refai ei mun mielestä ollut komea.

Musta ainoat alkuperäiset oikeasti komeat miehet oli Patu ja Refi. Refai oli ainakin ulkonäöltään ihan yleisen miesihanteen mukainen: pitkä, harteikas, lihaksikas, timmi ja muutenkin hyväkroppainen, maskuliininen, symmetriset ja komeat, kulmikkaat kasvot.

Nyt on sulla aika erikoinen yleinen miesihanne. Ei tod. ole Refi millään tasolla suomalaisten naisten miesihanne, ei ulkonäöltään eikä varsinkaan määräilevältä ja alistavalta käytökseltään.

Ei pelkästään suomalaisten, vaan ihan länsimaiden laajuudelta yleinen miesihanne. Esim Jenkeissä ja Suomessa mies- ja nais-ulkonäköihanteet eivät poikkea toisistaan, vaan juuri esim Kardashian-trenditkin kopioidaan tänne. Ja nykyään länsimaissa näkee mm miesmalleina ja yleisimpänä tavoiteltuna ulkonäkönä (mainokset, suosittu tyyli, barbitkin... :D) juuri tuollaista miestyyppiä, niin kuin Refaista kuvailin. Tarkoitan siis ulkonäköä, en luonnetta. En ymmärrä miksi sotkit nyt luonteen tähän.

Eikös Refai ollut jo saarella ja ihan alusta saakka eikä kukaan siellä olleista naisista ollut hänestä kiinnostunut vähääkään saatika että olisivat minään miesihanteenaan pitäneet. Hyvä kun tippui. Puhu sinä ulkonäöstä, mutta älä luule päättäväsi, mistä muut saavat kommentoida.

Et näytä ymmärtävän, että minä puhun kulturellisesta ulkonäköihanteesta, joka on sidottu aikaan ja mm mediaan - en siitä, mikä jokaista yksittäistä av-mammaa tai saarelle sattunutta naista kutkuttaa.

Vierailija
9140/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi mies kiinnostuu Aleksiniinasta. Oliko ratiojuontaja, 31 vee

Ketju on lukittu.