Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
8961/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä veikaatte tuleeko tänää joku äänestys tai parinvalinta?

Mä veikkaan et tänään parinvalinta ja huomenna tai ylihuomenna äänestys...

Vierailija
8962/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse enemmän perus miehistä, jotka ei oo niin pumpattuja. Eikä tarvi olla lihastakaan tai se ei oo pääasia kropassa. Yksi nallemainenkin vois tulla tonne joukkoon. Lempeä nalle. Mutta ne ei tieten osallistu tällaiseen ohjelmaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8963/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aura on kyllä eniten osallisena kahden tai kolmen hengen juorupiireissä, joissa puhutaan jostain henkilöstä, joka ei ole paikalla. Ja yleensä näissä keskusteluissa on negatiivinen tunnelma.

Paraskin puhuja... 😂 Itse täällä satapäisen lauman kanssa anonyymisti puhutte läpi jokaisen kilpailijan tuhat kertaa negatiivisempaan sävyyn kuin Aura ikinä. 😂

Nimenomaan😇😇😇😇😇😇

Taas sä innostuit vastailemaan omiin kommentteihisi. 

Vierailija
8964/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisinkohan pyytää tuotantoa selvittämään Auran seksuaalisen suuntautumisen, jotta tiedän kannattaisiko minun hakea saarelle? Tuskin tämä mikään pelkästään heteroiden formaatti on? Voisitte sitten äänestää minut ja Auran voittoon, ja Jeffrey ei saisi voittoa, kuten yleinen toivomus tuntuu olevan.

Kukaan ei halua voittoa Aurallekaan, ja vielä vähemmän sulle. 😂

Vai niin. No ei se voitto minulle tärkeintä olisikaan. En toki kieltäytyisi 12 500 eurosta jos sitä tarjottaisiin.

Vierailija
8965/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks noiden kaikkien äijien pitää olla pumpattuja?

Kai se on joku yleinen miesihanne. Ei kyl mun makuun noin lihaksikkaat.

Vierailija
8966/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aura on kyllä eniten osallisena kahden tai kolmen hengen juorupiireissä, joissa puhutaan jostain henkilöstä, joka ei ole paikalla. Ja yleensä näissä keskusteluissa on negatiivinen tunnelma.

Paraskin puhuja... 😂 Itse täällä satapäisen lauman kanssa anonyymisti puhutte läpi jokaisen kilpailijan tuhat kertaa negatiivisempaan sävyyn kuin Aura ikinä. 😂

Nimenomaan😇😇😇😇😇😇

Ja taas sä tunnet epäloogisen, valheellisen näkemyksesi niin uhatuksi, että alat valehtelemaan ja provosoimaan lisää. Go girl...

Vierailija
8967/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa tullut joku kaunis mies, vaikka pitkähkö tukkainen. Joku mallityyppi, ei bodari.

Vierailija
8968/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenet ihmeessä Pauli ottaa, jos uusi valitsee Alexiinan? Miksei Veeraa ja Pauliinaa ei valitse kukaan muu välillä?

Jotta noihin pareihin saatais jotain säpinää niin pitäis tuotannon järjestää niin et joku uus ottaa parikseen paukun tai Veeran ja sit tulis pudotus jossa joku noista putoaa veera, pauliina, ville tai janne uuden parinsa kanssa.. muuten noi on tota samaa tylsää pusi pusi heko hekoa loppuun asti.

Anku ja Patu myös kotia. Eihän nekään tee muuta kun nuolee toisiaan ja lässyttää kuin pikkulapset.

Vierailija
8969/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän uusi mies sopii pikkupoikien joukkoon

Vierailija
8970/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä villitys on pilata iho ja joissain työpaikoissa ei katsota hyvällä silmällä tatuointeja. Toisaalta ei pääse haastattelua pidemmälle riippuen tietenkin mitä työtä hakee jne. Ei mitään asiaa vaativille paikoille. 

Vierailija
8971/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina ja Ville

Veera ja Janne

Anku ja Patrick

Aura ja Jeffery

Alexiina ja Pauli

Nelli ja Sami

jos nää parit voittais nii keitä veikaatte ketkä pitäs rahat yhteisinä

Vierailija
8972/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan😇😇😇😇😇😇

Ai minä olen tuo AP🤭🤭🤭🤭🤭

Vierailija
8973/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa tullut joku kaunis mies, vaikka pitkähkö tukkainen. Joku mallityyppi, ei bodari.

Joku semmonen pitkä, tumma ja normaalikroppainen (ei liian tikissä), hoitoalalla hommissa oleva, ne on yleensä luonteeltaan tosi kivoja vaikka huumori onkin ronskia.

Vierailija
8974/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo vaikee arvata kuka valitsee miehistä vikana jämät???Siis jos miesten vuoro?Tuotanto kun päättää sen😫

Jaa kukahan?

Jos miehet valitsee niin Pauli valitsee todennäköisesti vikana ja saa Hannan🤢

Vierailija
8975/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenet ihmeessä Pauli ottaa, jos uusi valitsee Alexiinan? Miksei Veeraa ja Pauliinaa ei valitse kukaan muu välillä?

Jotta noihin pareihin saatais jotain säpinää niin pitäis tuotannon järjestää niin et joku uus ottaa parikseen paukun tai Veeran ja sit tulis pudotus jossa joku noista putoaa veera, pauliina, ville tai janne uuden parinsa kanssa.. muuten noi on tota samaa tylsää pusi pusi heko hekoa loppuun asti.

Anku ja Patu myös kotia. Eihän nekään tee muuta kun nuolee toisiaan ja lässyttää kuin pikkulapset.

Ne on ollu vähemmän aikaa parina ja kuitenkin nytkin tää Hanna haluaa Patin itelleen ja ainakin yrittää päästä väliin. Pauliina&Ville ja Veera&Janne saavat tuolla vaan lorvia päivästä ja viikosta toiseen ilman et kukaan yrittäis väliin. Tylsää sisältöä siis ja sen takia tylsemmät parit kuin esim anku ja pati.

Vierailija
8976/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo vaikee arvata kuka valitsee miehistä vikana jämät???Siis jos miesten vuoro?Tuotanto kun päättää sen😫

Jaa kukahan?

Jos miehet valitsee niin Pauli valitsee todennäköisesti vikana ja saa Hannan🤢

Niissä vois olla potentiaalia koska molemmat vähän pliisuja, outoja ja ahdistavia :D

Vierailija
8977/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi äijä nappaa Alexiinan/Sitten on Patu joka ottaa Ankun/Ville Pauliinan/Janne Veeran/Jeffrey Auran/Sami Nellin/Pauli Hannan!!

Vierailija
8978/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauliina ja Ville

Veera ja Janne

Anku ja Patrick

Aura ja Jeffery

Alexiina ja Pauli

Nelli ja Sami

jos nää parit voittais nii keitä veikaatte ketkä pitäs rahat yhteisinä

Uskon että kaikki jakaisivat rahat.

Vierailija
8979/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aura: "ihmiset ei pysy mun elämässä kauheen kauaa" , no nyt täytyy sanoa että en kauheasti ihmettele jos on tuommonen myrkynkeittäjä/ p*skanpuhuja Suomessakin. Eihän tuo välttämättä ainut syy ole mutta ei semmosesta kukaan tykkää.

Kukapa nyt haluaisi olla tuonlaisen ihmisen kaveri. Porukassa ihmiset kuitenkin juttelevat keskenään niinkin ettei Aura ole paikalla ja silloin selviää totuus. Muutenkin kamalan negatiivinen ja raskas henkilö, aina jotain valitettavaa, moitittavaa, haukuttavaa 

Mun mielestä Aura pelaa vaan peliä tuolla ja tavallaan aika fiksusti. Kattoo aina sen parin, joka on heikommilla kuin hän ja Jeff ja menee vähän sohimaan väliin "se sano susta näin" ja sit toiselle et "no siis se luule et sä oot sitä tätä ja tuota" ja pitää näin sen heikomman parin heikompana jottei jäisi jeffin kanssa itse joukon hännille siksi pariksi jolla ei oo riittävästi tunnetta.

Vierailija
8980/23806 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä villitys on pilata iho ja joissain työpaikoissa ei katsota hyvällä silmällä tatuointeja. Toisaalta ei pääse haastattelua pidemmälle riippuen tietenkin mitä työtä hakee jne. Ei mitään asiaa vaativille paikoille. 

Et ole sitten päässyt riisumaan pikkutakkeja ja kauluspaitoja?

Ketju on lukittu.