Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin tykkäsin tuosta Hannan luonnollisuudesta. Vaikutti kyllä paljon ikäistään nuoremmalta, ääni oli todella hiljainen ja esittely jotenkin epävarma.
Hanna ei yritä palomiestä, jos on vähänkin fiksu. Patrick ja Anku siirtyisivät kuitenkin sohvalle.
Voisiko Sami olla kiinnostunut tai Pauli?
Ottais ton Jeffyrin nyt vaan omakseen, tässä olis se reipas, sosiaalinen ja urheilullinen brunetti sporttimiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä ammatilla on tai missä ihminen on töissä? Vaikka olisi pa*kakuski niin mitä sitten. Eiköhän muut asiat ole tärkeämpiä.
Ihan normaalia uteliaisuutta ja kiinnostusta toista ihmistä kohtaan.
Ja kuule, se työ on kyllä aika tärkeä ja keskeinen asia ihmisessä.
Näköjään. Täytyykin tästä lähtien ensimmäisenä kysyä ihmisen ammatti ja jos vastaus on siivoja niin, ei käy.
Aijjaa, sä ajattelet noin, ettei jokin ammatinharjoittaja olisi sulle riittävän hyvä. Taidat olla aika yksin mielipiteinesi.
Vastaukseni oli sarkasmia 🤦🤦
Mulle ainakin olis täys turnoff joku työtön sosiaalielätti lääkkeiden väärinkäyttäjä / huumehörhö.
Harrastaako toi Hanna urheilua, liikuntaa ?
Täällä on kyllä niin takakireää porukkaa että oikein hirvittää. Kaikki otetaan niin julmetun tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että ei taida olla riittävän hyvännäköinen Patin makuun kuitenkaan. Katsotaan.
Riittävän? Minä ihmeen jumalana tuota Patrikia pidetään?
Musta tää uus vaikutti oikein mukavalta ja luonnolliseslta, ei nyt torpata ennen ku on ees nähty villalla :D
Jospa löytäis paikkansa, luulen kyllä että Ankun ja Patrickin välii on tällä hetkellä vähä hankala päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä ammatilla on tai missä ihminen on töissä? Vaikka olisi pa*kakuski niin mitä sitten. Eiköhän muut asiat ole tärkeämpiä.
Näköjään. Täytyykin tästä lähtien ensimmäisenä kysyä ihmisen ammatti ja jos vastaus on siivoja niin, ei käy.
Aijjaa, sä ajattelet noin, ettei jokin ammatinharjoittaja olisi sulle riittävän hyvä. Taidat olla aika yksin mielipiteinesi.
Älä selitä, paljastuit jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että ei taida olla riittävän hyvännäköinen Patin makuun kuitenkaan. Katsotaan.
Riittävän? Minä ihmeen jumalana tuota Patrikia pidetään?
Naiset tuolla ainakin pitävät, ja huomaa että Pati painottaa timmiä kroppaa. Emmakin on missikisoissa ollut, vaikka kansaa jakaakin.
On jännä seurata miesten reaktioita, kun Hanna tulee taloon. Joskus voi tulla ennaltaarvaamattomia käönteitäkin. Ei ikään tiedä kuka innostuu tästä uudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin olis täys turnoff joku työtön sosiaalielätti lääkkeiden väärinkäyttäjä / huumehörhö.
Miten tuo liittyy mihinkään ammattiin tai työnkuvaan? Lopettele jo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä selitä, paljastuit jo.
Voi kyynel😪
Vierailija kirjoitti:
Musta tää uus vaikutti oikein mukavalta ja luonnolliseslta, ei nyt torpata ennen ku on ees nähty villalla :D
Jospa löytäis paikkansa, luulen kyllä että Ankun ja Patrickin välii on tällä hetkellä vähä hankala päästä.
No nii-i, vaikutti tosi kivalta ja hauskalta tytöltä joka ei ota itseään turhan vakavasti.
Ja varmasti tulee myös uusi mies. Mielenkiintoista nähdä millainenhan se on. Saako jonku pään pyörälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluisko joku selventää että mikä Pauliinan ammatti niinku on?? Sanoo olevansa terveydenhuoltoalalla mutta niinku missä sielllä kun aika laaja ala kuiteski on kyyseessä🤔🙄..
Lääkealantyöntekijä luki maikkarin sivun esittelyssä
Varmaan käytännössä apteekissa tekninen apulainen
Hanna vaikuttaa kivalta. Moni kertonut esittelyssään olevansa avoin,rempseä yms.
Hanna taitaa olla yksi harvoista, ehkä ainoa, joka on kuvannut itseään rauhalliseksi.
Voi tulla hyvinkin juttuun saarelaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on klippi
Äi, mulla ei näy. Mitä siinä oli?
Hanna vaikuttaa persoonalliselta ja on mielestäni tosi kaunis😊 ei peruskauraa.
Ja näyttää brunetilta Paula Vesalalta
Toi uus on ihan Jessica Stroupin näköinen.