Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Eihän siihen Patrickin vallotukseen tarvii muuta kuin kertoa että mä oon muuten tosi hyvä vaikka itse sanonkin ja hypätä satulaan. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin itsevarmanahan tuo Nellikin oli tulossa valloittamaa Patua, mutta eihän tuo mihinkään edennyt. Enkä kyllä mitenkää olis nähnytkään Nelliä ja Patua parina, Nellistä tulee tuollanen pikkusisko fiilis :D
Saa olla muutenkin aika paljon pokkaa että nyt Ankun ja Patun väliin lähtis tosissaan yrittämään, joten en usko että tästä mitään isompaa draamaa edes on tulossamiesten vuoro valita joten Pati kyllä ottaa Ankun 100% varmuudella.
Tuotanto voi päättää että Annetaanpa Hannan valita eka niin saadaan draamaa. Sitähän täällä on haluttu. Ai niin, mut unohdin et se toive ei koske Ankua ja Patua 🤣
Mun mielestä ois hyvä jos uus sais valita ekana, tosin nythän on miesten valintavuoro niin en usko että se menee näin. Saa nähdä tuleeko myös uusi mies, vai tippuuko seuraavaksi joku naisista.
Vierailija kirjoitti:
Joku yrittää nyt osoittaa Pauliinan tyhmäksi arvostelemalla hänen työkuvaansa.Trolli möllit. Joillain ei ole parempaa tekemistä kuin puhua pahaa ihmisistä jollain vauvapalstalla. Nyt on kynsissä Pauliina.
Itse tsemppaan Ankua ja Patukkaa.
Jos ittensä on kerran laittanut telkkariin niin kai sitä katsojilla on oikeus olla kiinnostunut. Kyllä varmaan aika lailla jokanen joka tonne bikinieissä lähtee niin tietää että ei heidän elämä enää niin salaista ole
Vierailija kirjoitti:
Hanna on kiinnostunut sekä Patusta että Jeffrystä. Sehä voi yrittää Jeffyäkin.
Miks kukaa ei oo kiinnostunu Jannesta ?Janne ja Veera saa suppailla iha ommii nimmiisä kenenkää häiritsemättä.
Janne on ihan pentu, kuka tollasesta vois viehättyä
heh heh naurattaa eipäs oo patti pate passi patukkaa mikkää palomies. tiesin sen heti. uskokaa maamit mitä vain teille heitellää kläppänä.
Aika monella uudella tulokkaalla on ne suosikit vaihtuneet siitä, mitä ne oli ennen villaan astumista. Voi siis olla, että Hannan haaveet Patusta ja Jeffistä vaihtuu ties keneen vielä.
Vierailija kirjoitti:
En usko että Hanna on Paten tyyppinen luonteeltaan..
Alussa Patrick taisi sanoa että haluaa sosiaalisen ja ulospäinsuuntautuneen naisen. Kuvauksen perusteella Hanna ainakin kuulostaa enemmän sellaiselta kuin Anku, joka vaikuttaa olevan hiukan ujo ja sisäänpäin kääntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siihen Patrickin vallotukseen tarvii muuta kuin kertoa että mä oon muuten tosi hyvä vaikka itse sanonkin ja hypätä satulaan. 😂😂😂
Eipä tuo tuottanut pidemmän päälle mitään pysyvämpää. Emma on kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluisko joku selventää että mikä Pauliinan ammatti niinku on?? Sanoo olevansa terveydenhuoltoalalla mutta niinku missä sielllä kun aika laaja ala kuiteski on kyyseessä🤔🙄..
Lääkealantyöntekijä luki maikkarin sivun esittelyssä
Jos se on vaikka apteekin myyjä. Ei siis farmaseutti vaan sellainen, jonka tehtävä on vaan se rahastus. Mikä koulutus näillä apteekin myyjillä muuten yleensä on?
Oisko joku lääketeknikko, semmonen yleistyöntekijä apteekissa, ei provisori eikä farmaseutti. Jotain pari kolme vuotta opiskeluu, lääkealan perustutkinto tms
Vierailija kirjoitti:
heh heh naurattaa eipäs oo patti pate passi patukkaa mikkää palomies. tiesin sen heti. uskokaa maamit mitä vain teille heitellää kläppänä.
Ja mistä näin päättelit?
En tiedä tekeekö niitä hommia mut ainaki pelastusopiston on käyny ja palomieheksi valmistunut
Hyvältä näyttää ja kuulostaa kuvailussa tuo Hanna!
Vierailija kirjoitti:
instassa lukee Professional Firefighter ammattina.
Ex saarelaiselta kuullut että eräs nimeltä mainitsematon yritti mennä suosikkiparin väliin, mutta siinä kävi kylmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluisko joku selventää että mikä Pauliinan ammatti niinku on?? Sanoo olevansa terveydenhuoltoalalla mutta niinku missä sielllä kun aika laaja ala kuiteski on kyyseessä🤔🙄..
Lääkealantyöntekijä luki maikkarin sivun esittelyssä
Jos se on vaikka apteekin myyjä. Ei siis farmaseutti vaan sellainen, jonka tehtävä on vaan se rahastus. Mikä koulutus näillä apteekin myyjillä muuten yleensä on?
Ei välttämättä mikään... otetaan kuulema ihan kesätyöntekijöitä..
Pauliina on farmaseutti. Jodelissa vahvistettu tämä oikeaksi, terveydenhuollon työntekijöiden julkisesta rekisteristä julkiterhikistä löytyy Pauliinan tiedot.
Onko se vielä edes sen ikäinen, että voisi olla yliopistosta valmistunut? En muista minkä ikäinen Pauliina on, täytyy tarkistaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku yrittää nyt osoittaa Pauliinan tyhmäksi arvostelemalla hänen työkuvaansa.Trolli möllit. Joillain ei ole parempaa tekemistä kuin puhua pahaa ihmisistä jollain vauvapalstalla. Nyt on kynsissä Pauliina.
Itse tsemppaan Ankua ja Patukkaa.Jos ittensä on kerran laittanut telkkariin niin kai sitä katsojilla on oikeus olla kiinnostunut. Kyllä varmaan aika lailla jokanen joka tonne bikinieissä lähtee niin tietää että ei heidän elämä enää niin salaista ole
Ai, että jos on laittanut itsensä telkkariin niin se oikeuttaa puhumaan henkilöstä paskaa ja väittämään asioita, jotka ei oo totta. Okei.
Voisiko tämäää uuussiii jaksooo jooo tullalaaaaaaaa.... alkaa käydä tylsäks tämä odotus😠
Mun mielestä taas tää uus vaikutti videon perusteella aika rauhalliselta ja varautuneelta
Tässä instanickit kertauksena. Tietääkö joku Hannan nimimerkin?
Johanna - johannakata
Anku - ankujohanna
Pauliina - pauliinjasmin
Senja - senjasa
Veera - veerajjulia
Emma - emmanordv
Aura - auralampi
Tiia - tiiarasi
Alexina - alexinaelisa
Nelli - nelligoos
Mika - mikavahamaki
Patrick - patricktammisto
Ville - villetoivonenn
Janne - jannubb
Jeffrey - lawmanjeffrey
Refai - refione
Jaakko - peltsadaa
Markus - makemannine
Sami - saminoh
Pauli - paweeeeh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo tuottanut pidemmän päälle mitään pysyvämpää. Emma on kotona.
Antautu kuitenkin noin helpolla.
Totta. Se on Veeran taktiikka.