Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Ville ja Pauliina näytti tosi ärsyyntyneeltä toisiinsa 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Axun ja Pauliinan välillä ei taida vielä oikein roihuta. Pauli vaikuttaa innokkaammalta osapuolelta.
Nyt on jo useampaan kertaan nähty tuota asioiden edelle menemistä ja turhaa hoppuilua. Miksi kaikki pitää pilata tuolla, kun voisi vaan rennosti viettää aikaa yhdessä ja siitä homma sitten etenee ihan omalla painollaan jos on edetäkseen. Miksi ei anneta aikaa kiinnostuksen/ihastuksen heräämiselle ilman painostusta?
Vai onko nykyisin niin normia, että sänkyynkin painutaan ensitapaamisella ettei ihan normaalia toiseen tutustumista enää edes ymmärretä ja pidetä tarpeellisena?
Mulla tulee Patrickista välillä mieleen Mikko Parikka :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä ohjelma olisi niin helppo tuottaa paremmin. Nyt kuvaillaan makoilevia ihmisiä.
Kyllähän tuolla tapahtuu. Ihmiset jo tuntevat ja jää on murrettu.
V*tun huono ja flegmaattinen leikkaus
Tuota leikkaajaa olen myös ihmetellyt. Tämähän on kuin joku eläkeläisten saari.
Kaikki raikkaus, iloisuus ja se innnostus mikä nuoruuteen kuuluu, puuttuu.
Toisinaan on vahingossa, vilahduksenomaisesti nähty tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ohjelma olisi niin helppo tuottaa paremmin. Nyt kuvaillaan makoilevia ihmisiä.
Miksi mä tän luettuani aloin kuvitella jotain elokuvaa, jossa pingviinit säheltää ja leikkii, mursut makoilee ja jääkarhut ui... joo, mars nukkumaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi meille tosiaan näytetään vaan noita tylsiä suhteenpuimiskeskusteluita 5 päivää viikossa, ja yhtenä päivänä kaikki pois leikattu hauskuus mitä olisi kiva nähdä enemmänkin.
Taustalta kuuluu naurua ja vilkasta keskustelua, kun tuotanto on määrännyt aina jonkun parin jopa prse paljaana puimaan olemattomia tunneasioita ja tekemään niistä draamaa.
Huoh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä tän luettuani aloin kuvitella jotain elokuvaa, jossa pingviinit säheltää ja leikkii, mursut makoilee ja jääkarhut ui... joo, mars nukkumaan. :D
Ja lainasinkin väärää viestiä :'D Tarkoitin siis tuota, jossa puhuttiin makoilevista ihmisistä ja että jää on murrettu...
Vierailija kirjoitti:
Lakatkaa jo jankuttamasta tuosta politiikasta.
Ei voi tulla noin suurena yllätyksenä että ihmisillä on poliittisia kantoja ja että ne, hui kauhistus sentään, eroavat toisistaan.
Toivotaan että tuonne menee seuraavaksi joku suomi ensin-tyyppi. Muistatte sitten että jankuttaa ja kritisoida ei saa koska, hui kauhistus, ihmisillä on erilaisia poliittisia kantoja ja ne eroavat toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkäs siinä ihan lopussa pani peiton alla? Ja oliko kimppasuihkussa Ville ja Pauliina vai Veera ja Janne?
Mun mielestä suihkussa oli Ville ja Pauliina. Tuosta ketä oli peiton allla ei voi kyllä päätellä oikein mistään
Muistanko väärin, vai lukiko ainakin alkujaksoissa henkilöiden nimet ruudulla jos niitä kuvattiin tuolla pimeässä makkarissa? Vai sekoitanko nyt BB:seen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no siitä en tiedä, että miksi, mutta tuo kuvitelmasi on paljon mielenkiintoisempi.
Toki tässä tuotannossa nuo pingviinit näytettäisiin vain makoilevina tai leikkattaisiin kokonaan pois.
Vierailija kirjoitti:
täällä paheksutaan sitä että naiset polttelee tupakkaa, niin näyttipä miehillä olevan nuuskapurkkeja tuolla pitkin poikin.
Tupakanpolttoa ei saa siis kritisoida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no siitä en tiedä, että miksi, mutta tuo kuvitelmasi on paljon mielenkiintoisempi.
Toki tässä tuotannossa nuo pingviinit näytettäisiin vain makoilevina tai leikkattaisiin kokonaan pois.
Jep, kaikki ilo ja hauskuus pois.
Nuuskaaminen ei saastuta ympärillä olevien hengitysilmaa, siksi huomaavaisempaa.
Pauliina ja Ville,eikä oikein Veeran ja Jannenkaan suhde oikein kiinnosta..
Niillähän on siellä talossa ihan leppoisaa ja hauskaa. Toivottavasti tällaista nähdään myös huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Kulla ei. Sen sijaan näyttää mielestäni nuorelta Andrea Bocellilta.
Vierailija kirjoitti:
täällä paheksutaan sitä että naiset polttelee tupakkaa, niin näyttipä miehillä olevan nuuskapurkkeja tuolla pitkin poikin.
Tupakointi on ok, koska joku muu käyttää nuuskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulla ei. Sen sijaan näyttää mielestäni nuorelta Andrea Bocellilta.
Mulla*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi on ok, koska joku muu käyttää nuuskaa?
Nuuskankäyttö on ok, koska joku muu polttaa savukkeita?
Annetaan jatkaa jos on ainoita asioita hänellä mistä onnelliseksi tulee,rullaan itse ohi melkein kaikki täältä🤡👻🤡👻