Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Villaan tulee kohta uusi mies.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hemmetin tylsäksi mennyt ohjelma. Päivästä toiseen samaa jaarittelua ja makoilua. Miksei noille anneta mitään tekemistä?
Mitennii? Onha ne tehneet hedelmäsalaattia ja koonneet hionekaluja ja opiskelleet terveystietoa.
Vierailija kirjoitti:
Äijille voimainkoetus ja tytöt voisi näyttää nätiltä. Oikein kunnon patriarkaalisen tyylin perinteiset sukupuoliroolit päällä päivä.
Aijaa, mun mielestä tuolla jo on koko ajan.
Serkkutyttö kirjoitti:
Villaan tulee kohta uusi mies.
Villalla on hyvä imukyky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äijille voimainkoetus ja tytöt voisi näyttää nätiltä. Oikein kunnon patriarkaalisen tyylin perinteiset sukupuoliroolit päällä päivä.
Aijaa, mun mielestä tuolla jo on koko ajan.
Aijaa
Hysteerinen naurukohtaus iskee kun yritän kuvitella noita kutomassa sukkaa tai kirjoittamassa novellia. Kaikki istuisi keinutuoleissa ja keskustelisi kutomiseen lomassa noita samoja juttuja...
Vierailija kirjoitti:
Hysteerinen naurukohtaus iskee kun yritän kuvitella noita kutomassa sukkaa tai kirjoittamassa novellia. Kaikki istuisi keinutuoleissa ja keskustelisi kutomiseen lomassa noita samoja juttuja...
Veikkaan että olisi aika tuskaista puuhaa noiden aivokapasiteetilla.
Niin, ne voisi kutoa villasukkia, hoho
Vierailija kirjoitti:
Mitäkön pahaa Emma on tehnyt jollekin, kun joku ottanut selvästi kohteekseen ja mustamaalaa Emmaa ja värittelee tapahtumia toisiksi. Alusta lähtien Emmasta tuli monta viestiä kuinka kauhea hän on, kuinka kauhea hänen äänensä on ja kuinka kauhea hänen vartalonsa on. Nyt sitten on siirrytty persoonaan. Joku koittaa väittää, että Emman ja Patrickin juttu on ollut vain Emman päässä vaikka tv:stä on kyllä näkynyt ihan selvästi että heillä on ollut juttua.
Tuolla on tunteet pelissä ja Emmalla on ollut juttua Patrickin kanssa. Fakta. Tottakai se satuttaa häntä, kun heidän juttu päättyy. Miksei saisi satuttaa? Tunteitahan tuolla on tarkoitus tulla, se on koko pelin idea. Emma on sanonut myös, että Anku ja Patrick voivat olla pari jos he haluavat sitä. Jostain syystä Patrick ei voi sanoa haluavansa kokeilla Ankua suoraan Emmalle, vaan venaa että Anku tekee likaisen työn parinvalinnassa. Aikuiset päättää suhteen, edes orastavan mutta ei Patrick. Säälittää Emma. Ansaitsee parempaa. Kuten kyllä Ankukin. Patrick voisi lähteä pelailemaan muualle
Juttua joo tai oikeastaan sellaista vaikeasti selitettävää säätöä. Eli ei mitään vakavaa jossa olisi molemminpuolisia tunteita mukana vaan sellaista kepeää tapailua paremman puutteessa. Oli suorastaan kiusallista seurattavaa kun emma ihastui täysillä eikä enää nähnyt eikä kuullut tosiasioita vaan alkoi maalaamaan mustaa valkoiseksi ja uskotella itselleen, että tässä on syntymässä vähintään vuosisadan rakkaustarina.
Tuosta kannattaa monen katsojankin ottaa opiksi, että ihastumisvaiheessa ne vaaleanpunaiset lasit kannattaa todellakin nakata nuotioon. Tyhmää sitä naisen on itse omaa sydäntään särkeä, miehetkin tekee sitä ihan tarpeeksi.
Maiinospätkässä näytettiin kun Anku valitsee parin ja ilme on täydellisen hehkuva ja Refai ja Patrick seisovat vierekkäin. Eli Anku valitsee ennen uutta naisasukasta tai Patrick on sanonut uudelle ettei valitsisi häntä. Eli viikon saamme nähdä vähintäänkin kyyneleitä.
Jess!! kirjoitti:
Maiinospätkässä näytettiin kun Anku valitsee parin ja ilme on täydellisen hehkuva ja Refai ja Patrick seisovat vierekkäin. Eli Anku valitsee ennen uutta naisasukasta tai Patrick on sanonut uudelle ettei valitsisi häntä. Eli viikon saamme nähdä vähintäänkin kyyneleitä.
Kenen kyyneleitä?
Tietääkö kukaan miten valitsevat parinvalinnan järjestyksen vai onko se vaan niinkuin tuotanto haluaa juonen kannalta?
Jess!! kirjoitti:
Täytyy muistaa että nuo on otteita, voi hyvin olla että siinä valitsee joku muu kuin Anku kun Pate ja Refai seiso siinä tai sitten ei🤔
Vierailija kirjoitti:
Jess!! kirjoitti:
Täytyy muistaa että nuo on otteita, voi hyvin olla että siinä valitsee joku muu kuin Anku kun Pate ja Refai seiso siinä tai sitten ei🤔
Samaa mietin itsekkin että onhan ne pätkät ennenkin olleet vääristävät?
Nyt vasta pääsin lukemaan ja kommentoimaan tänne tänään! Mua nauratti eilen niin paljon, kun Emma märisee ja ulvoo, Anku varmistelee varmistelemistaan, että ”mitenkä nyt otanko mä suut pariksi, mitä kukin siihen sitten sanoo”, Patu seilaa menemään muka tietämättä kenenkään tunteista ”et sää mulle oo sanonu, tiiätsä” vältellen pelijerin maineen lankeamista jumalaiselle vartalolleen, Rafu puhuu pehmosia perhosista kämmenillä ja Veera vannoo sviitissä rakkautta. En osaa yhtään kyl lukee sitä Jannee, että halusko se karata sieltä sviitistä vai mitä sen mielessä liikkuu. Ärsyttää, että Jeffrey on niin lapsellinen ja typerä, mutta koska oon aivan Aura-fani, niin oon alkanut symppaa Jeffreytäkin :D
Ja joo, mä tajuan että en se ole terve minäkään, kun tästä saan hupini ja jaksan nauraa vielä seuraavanakin iltana toisten tunteenpurkauksille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jess!! kirjoitti:
Samaa mietin itsekkin että onhan ne pätkät ennenkin olleet vääristävät?
Mää kans oon vähän skeptinen tuon valinnan suhteen, et mitenhän käynee. Ilmaisesti se uus tyttö ja Sami ainakin olleet treffeillä...jos oikein katsoin??
Kriitikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankun vois kuvitella suurperheen äidiksi helposti. Se vaan lempeästi huomauttaisi että rakkaat lapset rauhoittukaa, kun mukulat riehuisi.
Jostain syystä itsellenikin tuli semmoset lestamamma fibat tästä Ankusta.
Refai yrittää olla kuin se musta mies Marcel siinä Love I.Uk.ssa, muttei aivan äly eikä kärsivällisyys piisaa, siis neuvoa noita naisia, niissä suhdekiemuroissa.
Taitaa miehellä jo kypsyttää kaikki itkijänaiset. 😢😢😢😢😢😤Emma vähän säälittää, on kyllä rankkaa katsella itseään jälkeenpäin. Hieno ihminen kuitenkin, on laittanut kyllä itsensä likoon.
Veera vähän huvittava persjalkoinensa juoksemassa ja hillumassa. Näytteleminen näkyy, jos ei sitä oikeasti osaa.
Niin siis sehän on lesta, tai ainakin lestaperheeseen syntynyt. Olin hänen kanssaan samassa koulussa peruskouluaikoina. Setänsä oli mun luokalla ja siskonsa rinnakkaisluokallamme.
Uus nainen valitsee aika varmasti Samin, oli sen kans treffeillä.
Eilisessä jaksossa jotku puhu siellä päivävuoteella et uus likka on sanonut että Sami on sillä kakkosvaihtoehtona, mut aikoo viiä Paten treffeille ku ei oo sen kaa vielä jutellu.
Eli varmaan tullut järkiinsä ja ajatellut että tuohon Patrickin soppaan ei kannata enää sekaantua kolmantena naisena.
Onhan nyt siis niin että peliin tarvitaan reilusti lisää alkoholia - niin saarelle kuin kotisohvalle - että tätä jaksaa katsoa. Tuotantokin alkanut eilisen jakson perusteella heräilemään monotoniseen tylsyyteen ja tajunnut että ei tästä vaan tule mitään ilman kunnon hiprakkaan juottamista, jotta porukat saa vähän liikahtamaan poteroistaan.