Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Emmalla ottaa vaan niin koville myöntää että on iha kusessa...
Mää uskon että oikeesti Emma haluais olla ihan fine Ankun ja Patun suhteen kans mut ei vaan pysty olemaan
Ahdistavaa. Patu pyöritteli tilanteita ja naisia niin, että siitä seurasi äskeinen kulminoituminen, ja sitten on kuin mitään ei olisi tapahtunut/ei ymmärtäisi mistään mitään.
Samin ig on muuten saminoh, sitä huudeltiin tuolla aikaisemmin
Sen vaan näkee Jannen silmistä että ei oo oikeita tunteita
Mitäs Pauliina ja Ville siellä peiton alla puuhasteli 🤔
Haha oliks pauliinalla ja villellä sormileikit menossa
Yhtä sekasi Emma ja Anku molemmat
Vierailija kirjoitti:
Pate voittoon. Se o miäs eikä hiirri tiäkkö?
Perus hämäläinen naamasta, ei löydy persoonaa vaik kroppaa kylläkin moronääsrotwalli
No niin Patrickin fanit! Vieläkö löytyy puolustelijoita Pstrickille eilisen jakson jälkeen? Esitti tyhmää ja oli todella kylmä itkevää ihmistä kohtaan, vaikka niin epäilitte ettei hän osaisi tuollaista olla ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin Patrickin fanit! Vieläkö löytyy puolustelijoita Pstrickille eilisen jakson jälkeen? Esitti tyhmää ja oli todella kylmä itkevää ihmistä kohtaan, vaikka niin epäilitte ettei hän osaisi tuollaista olla ollenkaan.
Olemmekohan katsoneet eri ohjelmaa? Emma sanoo, että häntä ei haittaa, jos Patrik ja Anku juttelevat ja heistä tulee pari. Patrik ja Anku juttelevat. Emma kilahtaa ja Patrikin tullessa juttelemaan sanoo, ettei ole mitään sanottavaa. Sitten edelleen sanoo, ettei haittaa ollenkaan. Mutta sitten kuitenkin itkee silmät päästään, kun Patrik on tehnyt jotain väärin ja on tälle vihainen. Emma on jo pitkään sanonut, että tietää tilanteen, että Patrik ja Anku tulevat olemaan pari ja on sanonut, että se ei haittaa. Mutta sitten kuitenkin kun asia realisoituu, hän mököttää ja sanoo, ettei ole mitään puhuttavaa.
Valitti Ankulle, kun eivät päivällä hengailleet Patrikin kanssa, kun siitä oli ollut puhetta. Patrikin kertomuksesta päätellen olivat kyllä hengailleen, mutta siitä jakkarasta oli tullut joku nalkutusepisodi.
Emma kilahtelee, koska tuo jahkaajakaksikko pitää häntä löysässä hirressä eikä uskalla toimia vaan pyytävät Emmalta lupaa. Onneksi vihanhallinta on sen verran kunnossa, ettei ole vetänyt kumpaakaan pataan. Etenkin Anku on järkyttävä takiainen.
Anku: Hei, mä haluaisin satuttaa sua.
Emma: No, satuta, jos sun tarvii.
Anku: Mutku sua ei saa sattua eli voisitko valehdella mulle, ettei suhun satu, että mä en olis k.usipää eikä mulle tulis paha mieli.
Emma: Sen kun teet, mikä sun on tehtävä ja jätä mut rauhaan.
Anku: Mutku voisiksä sanoo, ettei suhun satu kun mä satutan sua.
Ja sama p.aska päivästä toiseen.
Emma, jos tänään on naisten valinta ja valitset ennen Ankua, älä ota Patrickia. Sillä pääset noista eroon.
Vierailija kirjoitti:
Emma kilahtelee, koska tuo jahkaajakaksikko pitää häntä löysässä hirressä eikä uskalla toimia vaan pyytävät Emmalta lupaa. Onneksi vihanhallinta on sen verran kunnossa, ettei ole vetänyt kumpaakaan pataan. Etenkin Anku on järkyttävä takiainen.
Anku: Mutku sua ei saa sattua eli voisitko valehdella mulle, ettei suhun satu, että mä en olis k.usipää eikä mulle tulis paha mieli.
Anku: Mutku voisiksä sanoo, ettei suhun satu kun mä satutan sua.Ja sama p.aska päivästä toiseen.
No sehän vasta k*sipäistä olisi, jos Emmalle ei puhuttaisi yhtään mitään, vaan juttu tulisi parinvalinnassa Emmalle täysin puskista.
Mää kyllä periaatteessa ymmärrän molempia Emmaa ja Patrickia.
Emmahan on nyt selkeesti ihastuneempi ku edes itselleenkään myöntää, haluis olla ihan sujut vaikka niitten suhde loppuuki mutta ei vaan voi.
Parrickia on varmasti alkanut korpeemaan tilanne jossa Emma jankuttaa kierrellen ja kaarrellen asiaa,mutta ei voi sanoa suoraan mikä ongelma on. Ongelmahan on että Emma ei voi kertoa sitä että sitä sattuu tosi kovaa jos Patrick vaihtaa Ankuun. Emma on kyllä antanut varsin ristiriitaisia viestejä kun sanoo että on ihan fine mutta kuitenkin reagoi noin voimakkaasti jo siihen ku Anku ja Patu juttelee.
Patrick ei muka tiiä Emman tunteista,vaikka varmasti tietääkin. Mutta kyllä myös ymmärrän sen että tulee vähä ristiriitaset fiilikset tuosta että Emma väkisin kieltää omat reaktiot. Toki Pate ois voinu olla empaattisempi Emmaa kohtaan mutta oisko se taas ollu Emmalle merkki siitä että ehkä Patrick haluaakin jatkaa jos nyt heittäytyy ihan yliymmärtäväksi.
Paten oia voinu yksinkertasesti sanoa että huomaa tän reaktion ja on pahoillaan jos oma toiminta satuttaa mutta ei vaan näe mitään järkeä jatkaa heidänkään juttua joten mennään eteenpäin.
Refaille kokonaa joku uus zibu, nii saa taas kuunnella legendaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anku: Mutku voisiksä sanoo, ettei suhun satu kun mä satutan sua.Ja sama p.aska päivästä toiseen.
No sehän vasta k*sipäistä olisi, jos Emmalle ei puhuttaisi yhtään mitään, vaan juttu tulisi parinvalinnassa Emmalle täysin puskista.
Et ymmärrä puhumisen ja painostamisen eroa. Veera puhui Senjalle, mutta ei alkanut vaatia Senjalta sitä, että Senjan pitäisi hyväksyä Veeran suunnitelmat hymyhuulin. Anku on ihan käsittämättömän naiivi ja huono ihmispsykologi.
Onkos toi Janne aito,tuntuu että ei🤔