Love island Suomi -keskusteluketju
Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3292552/love-island-suomi-suosikkipari-…
Äänestystilanne tällä hetkellä
Janne ja Veera 37.2%
Sami ja Aura 23.5%
Markus ja Anku 11.7%
Patrick ja Emma 11.7%
Refai ja Senja 7.8%
Ville ja Pauliina 3.9%
Jeffrey ja Alexina 3.9%
Niin, vauvapalstan äänestyksessä. Täällä on muutenkin ihan eri yleinen mielipide kuin muualla somessa.
Arvioisin Että tuossa äänestysprosennti on about 5 pros luokkaa koko äänestäjien määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Anku ei kyllä juurikan avaudu kellekään tuolla. Tai toki me ei nähdä kaikkea, mutta uskoisin että ei paljon syvimpiä mietteitä availe saarella, ei paljon puhu tunteistaan eikä näytä niitä. Tyttöporukassa ei ole sellaista kenes kans ois sellanen klikki(vrt. Senja-Pauliina ja Emma-Aura) Poikien keskuudessa on enemmän vaa kaikkien kaveri.
Mun sisäinen keittiöpsykologini sanoo että Anku on ehkä pettynyt itsekin siihen että ei tullut mitään tunteita Refaita kohtaan. Hänhän aina kovasti kehui Refaita ja hänen huomaavaisuutta. Nythän näyttää et ainoa kenestä Anku ois vähänkään kiinostunut, on Patrick, ehkä ajatteli itsekin aluksi että ei olis niin pinnallinen että kiinostuis ulkonäöllisistä syistä saaren komeasta rentusta.
Mää uskon, että Anku puhuu paljon noiden miesten kanssa niitä näitä. Ei ole kuvattu.Ankuhan on leidimäisestä ulkokuorestaan huolimatta vähän poikatyttö ja tulee yleensä hyvin toimeen miesten kanssa. Ei ole valittaja tyyppiä. Avautuu tunteistaan vain luotettaville ihmisille. Sille omalle johon tunteita on, näyttää ne kyllä.
Haluaisin nähdä, että Anku löytäisi jonkun, joka oikeasti kiinnostaa. Muille pareille toivon samaa.
Anku olisi mieluummin ollut Samin kuin Markuksen pari. Näin sanoi pariinkin kertaan. Ilmeisesti tarkoitti vain kaveruutta, mutta silti.
Ajatelkaas, jos Refai pääsisi taas valitsemaan ja ottaisi... Ankun. Kolmen portaan suhdejankutus alkaisi alusta :D
Voi kun palomiehet seuraisivat Patrickin esimerkkiä ja hakisivat ohjelmaan!
Vierailija kirjoitti:
Anku ei kyllä juurikan avaudu kellekään tuolla. Tai toki me ei nähdä kaikkea, mutta uskoisin että ei paljon syvimpiä mietteitä availe saarella, ei paljon puhu tunteistaan eikä näytä niitä. Tyttöporukassa ei ole sellaista kenes kans ois sellanen klikki(vrt. Senja-Pauliina ja Emma-Aura) Poikien keskuudessa on enemmän vaa kaikkien kaveri.
Mun sisäinen keittiöpsykologini sanoo että Anku on ehkä pettynyt itsekin siihen että ei tullut mitään tunteita Refaita kohtaan. Hänhän aina kovasti kehui Refaita ja hänen huomaavaisuutta. Nythän näyttää et ainoa kenestä Anku ois vähänkään kiinostunut, on Patrick, ehkä ajatteli itsekin aluksi että ei olis niin pinnallinen että kiinostuis ulkonäöllisistä syistä saaren komeasta rentusta.
En nyt kutsuisi palomiestä "rentuksi".
Sami vaikuttaa tosi perusmieheltä ja aivan ihanalta tyypiltä. Yhdessä jaksossa sanoikin jutskanneensa saarelaisista eniten Ankun kanssa, mutta tilanne voi olla nyt muuttunut.
Mää toivoin , että Anku olis ihastunut Samiin, jos nyt johonkin pitää edes ihastua. Eihän tuolla tai muuallakaan voi pakotettuna ihastua.
Mutta sekin olisi toisen kannalta paska teko, että yrittäs käyttää hyväksi toisen ihastumista päästäkseen voittoon ja itse esittäs oikein ihastunutta. Tuo ruokkisi sen ihastuneen tunteita vaan lisää ja veisi mahdollisuuden kokea jonkun toisen kanssa se aito ihastuminen.
Sitten ohjelman jälkeen heittäis pois että joo pelasin vaan. Mutta en usko kenenkään olevan tuolla ihan noin paskamainen tyyppi.
Olen täällä arvostellut Ankua tylsäksi ohjelmassa, mutta tuli mulla nyt sittenkin mieleen yksi hauska juttu minkä se on sanonut ja mikä on näytetty: "No nyt mulla on kyllä ihan tuplasti otettu olo!"
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Aura bi? Ei vaikuta ainakaan heterolta.
Mistä sulle tuo kuva on tullut 😂
Jannen uusi hiustyyli oli toooosi hieno. Pointsit tuosta Auralle.Siis soi todella hyvin Jannelle !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan sellaisia viboja Aurasta. En osaa määritellä tarkemmin, mutta se on kai jokin asia olemuksessa. Mulla on yleensä hyvä tutka näissä asioissa. :D
On mahdotonta, että tietäisimme saaren todellisista fiiliksistä juuri mitään.
Vuorokaudessa on 1400 minuuttia ja niistä mahtuu ohjelmaan 40. Se tarkoittaa alle kolmea minuuttia asukasta kohti, jos aika jaettaisiin tasaisesti, mitä ei tehdä.
Tuotanto rakentaa draamaa. On hauskaa keskustella tapahtumista ja arvuutella tulevaa, mutta kukaan ei voi väittää olevansa enemmän oikeassa kuin joku muu.
Vierailija kirjoitti:
On mahdotonta, että tietäisimme saaren todellisista fiiliksistä juuri mitään.
Vuorokaudessa on 1400 minuuttia ja niistä mahtuu ohjelmaan 40. Se tarkoittaa alle kolmea minuuttia asukasta kohti, jos aika jaettaisiin tasaisesti, mitä ei tehdä.
Tuotanto rakentaa draamaa. On hauskaa keskustella tapahtumista ja arvuutella tulevaa, mutta kukaan ei voi väittää olevansa enemmän oikeassa kuin joku muu.
Mää näen sen myös aika pitkälti näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan sellaisia viboja Aurasta. En osaa määritellä tarkemmin, mutta se on kai jokin asia olemuksessa. Mulla on yleensä hyvä tutka näissä asioissa. :D
Missä se sun tutka sijaitsee...äääh.. nyt meinaa mennä höpöks, sori.
Miks moni tykkäs Mikasta, vaikka ei sitä hirveesti ees tuola näytetty? 😄
Vierailija kirjoitti:
Voittopallilta taistelevat Janne ja Ville sekä Emma ja Aura.
Veera ymmärtää pelin hengen ja toivottavadti Jannekin.
Hänellä on kyllä takaporttina Sami, joka haluais olla Ankun pari. Tietysti Samikin voi kyllästyä odottamaan ja löytää äkkiäkin uuden mielenkiinnon kohteen.