Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Minnekäs tuo Veera on menossa kun on noin punatut huulet ja muutenkin makaa täydessä tällingissä keskellä päivää?
Luuleeko sekin pääsevänsä treffeille?
Väsyneenä kaikki kiukuttaa. Mutta usein kauniit naiset on niitä epävarmimpia ja pinnallisimpia, kun ei olla totuttu olemaan tavallisen näköisiä, vaan aina pitää olla vau. Siinä hämärtyy täysin käsitys omasta ulkonäöstä suhteessa muihin ja osa sortuu sitten kauneuskirurgiaankin, kun mikään ei riitä.
Jannella on ällöt hampaat. Eikö sille tehty valkaisua kun noilla muilla hampaat hohtaa?
Onko Ville jotenki vähä kypsyny 🤔
Mä olisin niin odottanut että tuo vauva juttu ois jatkunut ja Veera joka odotti kanssa treffejä olisi joutunut hoitamaan noiden treffeillä olijoiden vauvat😂🤣😂🤣🤣
Toi Pauliinan ja Villen teennäisyys ja epäaitous on puistattavaa.
Onhan kaikille nyt varmaan tullut selväksi, että Veera ja Janne voittavat tämän? Valitettavasti.
Veera on valittu kauden pääosaan, kukaan muu ei saa noin paljon huomiota. Ja huomiostahan Veera elää.
Voi olla että Ankua harmitti eniten aikainen herätys huonosti nukutun vauvanhoitoyön jälkeen.
Ööö kuka huomasi ettei Anku kerennyt laittautua? En ainankaan minä ja tuskin Patric. Joka päivähän nuo tuolla puunaa itseään, että eiköhän se Patu ole sen naaman parhaimmillaankin nähnyt. Sitä paitsi Ankulla on niin jäätävät pidennykset ripisissä että näyttää aina samalta vaikka mitä pakkelia työntäisi naamaan. Ja olihan tolla meikkiä ja tukka nätisti ja vaatteetkin päällä.
Sitäpaitsi usein miehet ei huomaa yhtään mitään eroa jonkun päivämeikin ja iltameikin välillä. Muutenkin kauniilla naisella tollanen laittautumis kitinä on hiton lapsellista ja todella pinnallista.
Pauliina-parka odottaa nyt kosintaa. Pikku lätsähdys tuo tyttöystävä-pyyntö.
Vierailija kirjoitti:
Taas niin tyypillinen mies tuo Patrik. Kyllä kuolataan pakkeloitujen tekoripsiräpsysilikonityttöjen perään, mutta sitten tuleekin yllätyksenä, että tämä onkin pinnallinen.
Kamala muotivillitys nuo tekoripset. Ei hyvä.
ville ja pauliina taitaa nyt olla 'virallisesti' pari (vaikkei sitä facebookissa vielä luekkaan :D)
Ville hermoilee ku olis kosintaa tekemässä :DDD "mä haluun sut mun tyttöystäväks"
Pauliinalle on käynyt pikkuisen turhan piukaksi tuo mekko.
Näytteleekö nää Ville ja Pauliina?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että Ankua harmitti eniten aikainen herätys huonosti nukutun vauvanhoitoyön jälkeen.
No olisi sitten sanonut niin.
Tuotanto puuttuu taas peliin. Miksei pauliinaa ja villee voitu laittaa aamulla sinne. Ankun kiukuttelu olis ollu kaukana siitä millanen monsteri pauliina olis ollu siellä. Kuka vaan osaa näyttää ja pelata et hyvin menee ku pääsee hyvin laittautuneena suklaatehtaalle ja kaupungille päivällä.
"Se on mun muija nyt" voi miten romanttista
sit se on seurustelua kun sen laittaa facebookkiin :D