Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pati katsoi kun Anku lauloi hämä-hämä-häkkiä ja ajatteli mielessään, että ”pitääkö mun viettää vielä viikko ton parina”.
Se oli VEERA!!!!
Miks luin tän Veeran karjumisäänellä
Patrick ja Anku vaikuttaa molemmat kilteiltä ihmisiltä. Siks äänestän heitä. Aura ja Jeffrey on myös kivoja, mutta enemmän kavereita.
Mä tykkäsin alussa Veeran impulsiivisyydestä ja räiskyvyydestä. Mutta nyt tuo esitys alkaa mennä jo turhan pitkälle. Paljon puhuva oli myös Pauliinan kyllästynyt katse Veeraan eilen sohvalla
Musta kaikenkaikkiaan tuotanto on pärjännyt hyvin ja tehnyt kovasti töitä saadakseen kasaan tän ohjelman. Eilen selasin klippejä niin huomasin kuin paljon on järjestetty monenlaisia kisoja ja treffejä yms toimintaa. Ja katsojat saaneet äänestää moneen otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tänään vakavat treffit Ankulla ja Patilla?
Minkä takia näillä treffit, tuotannolla ei ole enää muuta näytettävää näköjään.
Lapsellista touhua tuo nukkevauvojen hoito, ohjelmaan osallistujatkin ovat ikäistään lapsellisempia.
En oo tuotannon palkkaama kätyri : D
Mutta ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuinka moni toivoo toista kautra? Peukku ylös jos toivoo ja peukku alas jos ei.
Kehuukohan Pauliina vieläkään Villeä? Ville valitti alkupuolella että Pauliina ei kehu häntä mutta odottaa kehuja itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä jotka eivät tunne Patia yhtään, ja veikkaavat että
a) ei jaksa vauvaa yhtään
b) vie rahat Ankun nenän edestä.Ehei, Pati on lapsi- (ja eläin)rakas, eikä raha merkitse rakkauden rinnalla tuon taivaallista. Kuten hän itsekin alkuesittelyssä kertoi, Pati on romanttinen runoilijapoika, joka tosin tykkää hassutella, mutta ei tee pahaa kärpäsellekään. Ja Anku vaikuttaa samanlaiselta ihmiseltä, joten olen tosi onnellinen heidän puolestaan.
Aika tietysti näyttää miten elämä ”ulkomaailmassa” sujuu, mutta luulen että tässä on true match! ❤️
Anku kertoi ensiesittelyssään, että hän on hiukan boheemi ja ärsyttävää hänessä on, että voi nipottaa pienistä asioista. Anku kertoi, että on tuollakin jatkuvasti valittanut Patrickille nuuskan löytymisestä joka paikasta.
Anku on kiltti, mutta myös suorapuheinen ja löytyy temperamenttiä niinkuin punapäiltä yleensä. Anku on boheemi niin ettei herkästi hermostu normaaleista arjen juttuista. On sillain pitkähermoinen, mutta tarkempi ihminen voisi hermostua tuosta. Kova tekemään töitä. Anku säälii vähäosaisia niin että voi lahjoittaa puolet omaisuudestaan silmiään räpäyttämättä. Ei laita omaisuudelle niin suurta painoarvoa, tuo voi hermostuttaa joitakin. Anku on hakuna matata ihminen ja tuo myös voi hermostuttaa toista. Jos Anku kokee tulleensa itse tai huomaa jonkin toisen tulleen kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti niin silloin on oksat pois. Anku repii pelihousunsaì. Ankulla on voimakas oikeellisuudentaju, eikä voi sietää vilpillisiä yms toimintatapoja.
Täällä taas joku oman elämänsä ihmispsykologi vauhdissa. Vaikka ankusta tykkäänkin niin melko yliampuvaa tuo sinun turhanpäivänen analysoimisesi.
Kenet pareista haluaisitte omiksi vanhemmiksinne?
Vierailija kirjoitti:
Pauliina tietää ihan hyvin vauvoista tiesi esim mikä on koliikki. Vois ollakin joku farmaseutti
Kuka nyt EI tietäisi mikä on koliikki? Sama kun ihmettelisit jonkun tietoutta diabeteksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä jotka eivät tunne Patia yhtään, ja veikkaavat että
a) ei jaksa vauvaa yhtään
b) vie rahat Ankun nenän edestä.Ehei, Pati on lapsi- (ja eläin)rakas, eikä raha merkitse rakkauden rinnalla tuon taivaallista. Kuten hän itsekin alkuesittelyssä kertoi, Pati on romanttinen runoilijapoika, joka tosin tykkää hassutella, mutta ei tee pahaa kärpäsellekään. Ja Anku vaikuttaa samanlaiselta ihmiseltä, joten olen tosi onnellinen heidän puolestaan.
Aika tietysti näyttää miten elämä ”ulkomaailmassa” sujuu, mutta luulen että tässä on true match! ❤️
Anku kertoi ensiesittelyssään, että hän on hiukan boheemi ja ärsyttävää hänessä on, että voi nipottaa pienistä asioista. Anku kertoi, että on tuollakin jatkuvasti valittanut Patrickille nuuskan löytymisestä joka paikasta.
Anku on kiltti, mutta myös suorapuheinen ja löytyy temperamenttiä niinkuin punapäiltä yleensä. Anku on boheemi niin ettei herkästi hermostu normaaleista arjen juttuista. On sillain pitkähermoinen, mutta tarkempi ihminen voisi hermostua tuosta. Kova tekemään töitä. Anku säälii vähäosaisia niin että voi lahjoittaa puolet omaisuudestaan silmiään räpäyttämättä. Ei laita omaisuudelle niin suurta painoarvoa, tuo voi hermostuttaa joitakin. Anku on hakuna matata ihminen ja tuo myös voi hermostuttaa toista. Jos Anku kokee tulleensa itse tai huomaa jonkin toisen tulleen kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti niin silloin on oksat pois. Anku repii pelihousunsaì. Ankulla on voimakas oikeellisuudentaju, eikä voi sietää vilpillisiä yms toimintatapoja.Ja sä ajat tällä takaa, mitä?
Mielestäni Ankussa ei ole vähääkään boheemisuutta. Aurassa sen sijaan on.
Ilmeisesti 2 paria pääsee unelmatreffeille. Klipissä oli vissiin Pauliinan ja Villen kuva.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti 2 paria pääsee unelmatreffeille. Klipissä oli vissiin Pauliinan ja Villen kuva.
Ville ja Pauliina näyttää sisaruksilta.
En ymmärrä mitä ihmiset näkee Patrickissa ulkomäön suhteen. Siis tosi hyvin treenattu kroppa, mutta siihen se jääkin. Lisäksi vielä nuuskaa huulessa, hyi hele. Persoonaltaan vaikuttaa kuitenkin mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Miks auran pitää puhua noin ärsyttävästi? sitte suu auki aina näin D:
Eilen Auran suu oli niin törröllään, että hänelle on taidettu laittaa uusi satsi täytettä huuliin. Haittasi puhettaan ihan selvästi kun istui Jeffreyn sylissä vauvan kanssa. Aura myös kertoi ettei vielä halua lapsia, ehkä joskus kolmekymppisenä alkaa haaveilla perheestä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä ihmiset näkee Patrickissa ulkomäön suhteen. Siis tosi hyvin treenattu kroppa, mutta siihen se jääkin. Lisäksi vielä nuuskaa huulessa, hyi hele. Persoonaltaan vaikuttaa kuitenkin mukavalta.
Mahtaa olla hyvän makuisia suudelmia Patilta kun on mälli suussa.
Mukavaa vaihtelua, kun ei näytettt koko ajan Ankua ja Patrickia, alkaa jo kyllästyttää. Tosin ensi jaksossa pääsevät treffeille... No ehkä se on ihan viihdyttävää, koen vain tämän parin aika tylsäksi.
Lila-Mikaela kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla hyvän makuisia suudelmia Patilta kun on mälli suussa.
Älä muuta sano. Itse en voisi ikinä seurustella tupakoijan tai nuuskaajan kanssa niin eipä saarelta minulle löytyisi paria :D
Mä olin alussa aika skeptinen Patrickin ja Ankun suhteen, mutta mitä pidemmälle niiden suhde on edennyt sitä paremmalle matchille ne vaikuttaa.
Tuntuu että molemmista on tullut pikkuhiljaa sellanen syvempi puoli, ja nää luonteet näyttää mätsäävän mun mielestä hyvin.
Ankusta on tullut esiin määrätietoisuutta ja tietynlaista lujuutta. Patihan sanoi esittelyvideolla että tarvii ihanan naisen joka vähä huolehtii siitä, muttei rajota liikaa. Mielestäni Anku sopis tähän oikein hyvin.
Patrick on selvästi välillä vähän vaikeasti ymmärrettävä ja epämääräinen, ei vaan jotenkin osaa sanoa selkeästi ajatuksia ja tunteita, pohtii paljon. Mutta Anku taas herkkänä ehkä ymmärtää paremmin mitä hän ajaa takaa. Ja Patricksta on myös tullut esiin sellanen herkempi puoli.
Molemmat ovat myös tasapainoisen oloisia ja osaavat keskustella rauhassa keskenään. Kuuntelevat toista ja haluavat ymmärtää toisen ajatuksia. Lisäksi näiden yhdessäolosta paistaa sellanen lämpö ja yhteisymmärrys.
Tietenkään ei voi ikinä varmaksi tietää miten suhde jatkuu ulkomaailmassa, mutta tän perusteella mitä on telkkarista nähty voisin hyvin kuvitella nämä yhdessä ulkomaailmassakin.
Kait tuolta jotku tippuu vielä ennen looullista äänestystä tai äönestetäänkö me noiden 4 parin väliltä?