Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt juhlitaan MINUA!!!

Vierailija
25.09.2018 |

Kertokaa minulle, millainen on ihminen joka järjestää kavereilleen (enemminkin tutuilleen ja sisarilleen. Näitä tuttuja opintojen varrelta ehkä 20) syntymäpäiväjuhlia vielä yli 25 vuotiaana? Juhliin tekee lahjalistan, jos joku ei keksi itse lahjaa. Eli oletus on että lahja tultava. Näiden lisäksi juhli suuresti kihlajaisia (lahjalista kaikille meille tuttaville), polttareita, häitä ja babyshowereita. Hänellä yksi ystävä jolle antaa lahjalistat ja listan "kavereistaan". En ole nähnyt tätä ihmistä muuta kuin opiskeluaikoina ja sitten näissä juhlissa. Tuntuu että ostan hänelle jatkuvasti jotain. Itse en halua kutsua häntä esim omiin häihini, koska hän ei kuulu ystäviini. En ole kaikissa hänen juhlissaan tietenkään käynyt, mutta näköjään hän ei lopeta minun kutsumista. Outoa!!!! Itse en kehtaisi roikkua pitkin hampain toisten huomion kohteena.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä elämä on mennyt tuollaiseksi. Minä minä ja minä. Ja kunhan someen saa kuvat että heii olen rakastettu ja ihana niin kaikki hyvin.

Vierailija
2/9 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sinuna olisi mennyt tollasiin hömpänpömppä juhliin ostelemaan lahjoja. Oma syys kun oot noin pöhlö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa mun ex mieheltä. Teki oikein lahjatoivomuslistan Facebookiin.

Kukaan ei tullut juhliin.

Vierailija
4/9 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä ilmiötä itsekkin ja tiedän sellaisen surullisen tapauksen jolla ei ollut koskaan lapsena synttärijuhlia tai normaalia joulua.

Sai jopa raivareita kun järjestin lapselleni syntymäpäivät.

Vierailija
5/9 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppiko kerrasta ettei enää aikuisena järjestetä lastenkutsuja?

Vierailija
6/9 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppiko kerrasta ettei enää aikuisena järjestetä lastenkutsuja?

Oli jo silloin ex. Ja joo jotain lapsuudentraumaa oli taustalla. Vihasi muiden (lapsien!!!) synttäreitä ja heille ostettuja lahjoja.

Vierailija
7/9 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tyyppi ei nää sitä et muita ihmisii ei kiinnosta. Hän on jotenkin vähän tyhmän itserakas. Pitää itseään kauniina ja lahjakkaana. Kukaan muu ei nää näitä piirteitä. Todella kiusallista kun hän esim laulaa juhlissaan ja muut kiusaantuneena katselee lattiaa.

Ap

Vierailija
8/9 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se keneltäkään pois, jos noihin juhlijoihin suhtautuisi iloisen myötäjuhlivasti? Tulisiko maailmasta hauskempi paikka ilman jatkuvaa tuomitsemista, myötähäpeää ja takanapuhumista.

Vierailija
9/9 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se keneltäkään pois, jos noihin juhlijoihin suhtautuisi iloisen myötäjuhlivasti? Tulisiko maailmasta hauskempi paikka ilman jatkuvaa tuomitsemista, myötähäpeää ja takanapuhumista.

Niinpä. Yhdessä juhliminen on kivaa, ja syntymäpäivät on aika perinteinen syy kokoontua juhlimaan. Noi lahjalistat vaikuttaa hiukan kiusallisilta, mutta noin muuten en näe, mitä vikaa synttäreiden juhlimisessa on. Moni täällä kommentoineista kuulostaa aikamoisilta ilonpilaajilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi