Ensitreffit Alttarilla jakso 4 - live-seuranta
Tehtäisikö tästä jo ketju illal jaksolle ja pidetään ylhäällä klo 21 asti. Ei spoilereita ja keskustelua Avan tahtiin. 😊
Kommentit (119)
Pestään riisiä??? Mitä ihmettä Sini?
Manuela-koira miestennielijä! Paljonkohan niitä miehiä on ollut koiralle esiteltyinä??
Jessus että Sinillä on pieni kämppä.
Uusi asiantuntija puhuu taas asiaa. "Kaikki ei roihahda heti liekkeihin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääl ei oo hotelliaamupalaa 😡
Itse näin tuon lähinnä vitsinä. Olisin voinut omalle miehelleni sanoa ihan samoin
Jotenkin Rosan suusta se ei kuulostanut vitsiltä. Jos Miina olis sanonut Heikille sen, asia olisi eri... koko ajan vitsailevat toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Jessus että Sinillä on pieni kämppä.
Ei läheskään niin pieni kuin Heikillä (avausjaksossa näytettiin) :D "Yllättäen" Miina ja Heikki asuvat vain Miinan luona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääl ei oo hotelliaamupalaa 😡
Itse näin tuon lähinnä vitsinä. Olisin voinut omalle miehelleni sanoa ihan samoin
Jotenkin Rosan suusta se ei kuulostanut vitsiltä. Jos Miina olis sanonut Heikille sen, asia olisi eri... koko ajan vitsailevat toisilleen.
Tulkintoja, tulkintoja.... Ettei vaan omat antipatiasi Rosaa kohtaan vaikuttaisi tulkintaan.
Heikki tykkää Miinasta. Huumoristaan.
Nyt meni vähän ohi: Miksi Miinan pitää mennä nukkumaan 7 tai 8 aikaan illalla?
Rosa on päivystyksessä sairaanhoitajana.. ei todellakaan uskoisi, että kovin herkkä ihminen siellä pärjää? Ehkä ei ole niin herkkä kuitenkaan?
Kiva yrittää tutustua ja aloitella yhteiseloa, kun toinen on yövuoroputkessa. Kokemuksesta tiedän, ettei yövuoroputki ole helppoa pidemmässäkään suhteessa. Pisteet Eetulle ja Rosalle jos pysyvät kasassa.
Vierailija kirjoitti:
On väsynyt. Toiset on ilta- toiset aamuihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Työvuorojen takia ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Rosa on päivystyksessä sairaanhoitajana.. ei todellakaan uskoisi, että kovin herkkä ihminen siellä pärjää? Ehkä ei ole niin herkkä kuitenkaan?
Eihän tuo kovin herkältä vaikuta? Aika itsekeskeisen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On väsynyt. Toiset on ilta- toiset aamuihmisiä.
Kyllä minä sen ymmärrän, mutta 19 nukkumaan kuulostaa kyllä poikkeukselliselta. Johan sitä sillä tahdilla on jo aamu 5 nukkunut kymmenen tuntia. Luulisi hieman myöhempi nukkumaanmenoaika riittävän ellei tee todella varhaisia herätyksiä vaativaa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Annan ekan oikean vastauksen: on lentokentällä töissä.
En ole yleensä tippaakaan pinnallinen, mutta Heikin ryhti vie huomioni kaikesta muusta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sanonu, että pitää herätä kahdelta, eli aamuyöllä.